Na konferencji Orange w Barcelonie, Georges Penalver, członek komitetu zarządzającego Grupy France Telecom, poinformował, że FT do końca stycznia br. sprzedało około 80 tys. aktywacji usługi UNIK wykorzystującej standard UMA.
25% użytkowników tej usługi w sieci FT korzysta z usługi zarówno w domu i pracy. Klienci korzystający z usługi UNIK płacą operatorowi mniej, zarówno w sieci mobilnej, jak i komórkowej, ale FT czerpie korzyści z tego, że dzięki usłudze zmniejszył się CHURN i zwiększyła się baza kliencka. France Telecom twierdzi, że z ofert łączonych (mobile & broadband) w Polsce w 2008 r. może korzystać 11% wszystkich gospodarstw domowych. W całej Europie (rynki Orange) potencjał rynku jest dużo większy - średnia może osiągnąć poziom 42%. Analizy są oparte na badaniu firmy Bain & Cie przeprowadzonemu na próbie 4500 gospodarstw domowych. France Telecom będzie tym oferował klientom zestaw "one bill - one customer care - one loyalty program - one portal".
Usługi UMA są obecnie testowane w Polsce (twa pilotaż), a ich komercyjny start planowany jest według nieoficjalnych informacji jeszcze w bieżącej połowie roku.