France Telecom wprowadza we Francji WLR

Newsy
Żródło: France Telecom
Opinie: 16

France Telecom potwierdził rozpoczęcie sprzedaży dostępu do posiadanych przez siebie linii w modelu WLR (Wholesale Line Rental). WLR pozwoli innym operatorom na świadczenie wszystkich usług, w tym wprowadzenie własnych abonamentów. FT rozpocznie sprzedaż "wholesale telephone subscription" od 1 kwietnia br. W kwietniu usługa będzie dostępna wyłącznie dla linii analogowych. Od 1 lipca WLR zostanie także wprowadzony dla linii ISDN. Oprócz abonamentu niezależni operatorzy będą mogli świadczyć swym klientom usługi dodatkowe (audiotele, informacje o numerach itp.).

Opinie:

Opinie archiwalne (16):

Komentuj

Komentarze / 16

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2006-03-24 01:12
    W takim razie czekamy kiedy u nas??? Ale takie numery prosze Panstwa u nas nie przejda!
    0
  • Users Avatars Mini
    sitek pisze: 2006-03-24 01:40
    do nas też to przyjdzie, ale trzeba jeszcze trochę poczekać....
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2006-03-24 01:45
    ***sitek: Optymizm owszem, ale na razie przepisy oraz warunki na jakich chceli dostawcy typu Tele2 WLR to po prostu kpina. Tele2 chcialo, by TP sprzedawala hurtowo za 50% ceny!!!! Nigdzie czegos takiego nie ma. Tutaj mowa o 10-20% max. A do tego w Polsce biurokratyczne przepisy powoduja, ze i owszem moze to bedzie, ale stanowczo za pozno. Ale optymizm popieram tak czy inaczej
    0
  • Users Avatars Mini
    bcs pisze: 2006-03-24 04:28
    wow, widze ze GOL pracuje 24h/dobe:) W sumie takie rozwiazanie tez jest dla nich dobre, bo sprzedajac minuty hurtowo, zarobia moze mniej ale nie musza sie martwic o obsluge klienta itp. Ceny jakie sobie ustala na pewno pokryja koszty utrzymania sieci, wiec na tym zarobia. To cos jak outsoursing przy zatrudnieniu. Moze w przyszlosci tego typu firmy (np FT) beda tylko operatorami infrastruktury, a dostawcami koncowymi beda inne firmy.
    0
  • Users Avatars Mini
    bcs pisze: 2006-03-24 04:29
    wow, widze ze GOL pracuje 24h/dobe:) news z godziny 0:02. W sumie takie rozwiazanie tez jest dla nich dobre, bo sprzedajac minuty hurtowo, zarobia moze mniej ale nie musza sie martwic o obsluge klienta itp. Ceny jakie sobie ustala na pewno pokryja koszty utrzymania sieci, wiec na tym zarobia. To cos jak outsoursing przy zatrudnieniu. Moze w przyszlosci tego typu firmy (np FT) beda tylko operatorami infrastruktury, a dostawcami koncowymi beda inne firmy.
    0
  • Users Avatars Mini
    bcs pisze: 2006-03-24 04:33
    wyslalo mi komentarz dwa razy przy przelogowywaniu sie do innej sieci. Sorry za powtorke.
    0
  • Users Avatars Mini
    lucas__ pisze: 2006-03-24 09:04
    niby tepsa to corka FT, zobaczymy kiedy u nas sie to pojawi.
    0
  • Users Avatars Mini
    wwwspaniewpolscepl pisze: 2006-03-24 12:01
    ciekawe, kiedy w Polsce
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2006-03-24 14:23
    Ja się będę cieszył jak będzie można mieć neostrade bez telefonu...
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2006-03-25 02:28
    ***pajorro: No wlasnie kiedy to bedzie i jak to bedzie wygladalo technicznie. TP bedzie ciagnac linie miedziana czy jak?? Mialo byc do konca I kwartalu 2006??? I co ?
    0
  • Users Avatars Mini
    laik pisze: 2006-03-25 10:30
    Tkubon, a czemu opust miałby być tak niski. Bo w innych krajach tak robią? To chyba nie do końca jestr ok. bo w trych krajach cena abonamentu nie spadła po wprowadzeniu WLR. Odpowiedź jest pewnie taka, że przy opuście 10%-20% nie da się pokryć swoich kosztów i nie da się obniżyć ceny. Innymi słowy znowu wprowadzimy usługe na której najwięcej zarabia TP S.A.
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2006-03-26 20:38
    ***laik: To nie o to chodzi czy niski czy wysoki, ale o poszanowanie interesow obu stron. Bo nie moze byc tak ze regulator wymusi na TP WLR ponizej kosztow i TP bedzie sobie straty dalej odbijac na dotychczasowych abonentach. Wszedzie gdzie wprowadzano abonamenty WLR nikt na tym nie tracil, tylko wszyscy zarabiali. Chodzi tez przede wszystkim o to, aby klient mial jeden punkt kontaktu w sprawie tel. stacjonarny, bo jesli mam wszystkie polaczenia w Tele2 to jesli wzialbym
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2006-03-26 20:39
    abonament nawet w tej samej cenie co w TP w Tele2 to po pierwsze place jedna fakture, a po drugie TP nie traci, a po trzecie wilk syty i owca cala ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Laik pisze: 2006-03-27 00:25
    Tkubon - masz rację co do podstawowej korzyści WLR dla abonenta - jedna faktura. Ale właśnie na skutek tej korzyści operator obsługujący aboneta (obojętne kto nim jest) musi samodzielnie ponieść wszystkie koszty z tym związane. Jeżeli opust jest zbyt niski to nie jest w stanie pokryć tych kosztów i osiągnąć marży na tych usługach. Odwracając - dlaczego TP S.A. ma ponosić wygórowane zyski przy zbyt małym opuście. Moim zdaniem ich koszty WLR to max 60-65% ceny abonamentu (która przecież zawiera
    0
  • Users Avatars Mini
    Laik pisze: 2006-03-27 00:27
    nie tylko koszty ale także ich marżę (sami się chwalą, że w stacjonarce to ok. 40%). Niemniej jednak faktem jest, że podstawowa zaleta to to, że abonent nie musi płacić dwóch faktur i szukać operatora do którego ma składać reklamację (zawsze jest to jeden punkt kontaktu). Ciekawe kiedy doczekamy się tego w Polsce.
    0
  • Users Avatars Mini
    msmoll pisze: 2006-03-27 00:42
    tylko nie FT :|
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: