Frederic Perron z T-Mobile: najmłodsza generacja najczęściej przenosi do nas numery, to need for speed

Newsy
Opinie: 20
Frederic Perron, członek zarządu ds. rynku prywatnego T-Mobile Polska

T-Mobile chce być liderem w zakresie konsumpcji danych i mocno rozwija tę kategorię usług. Postawił na zmianę komunikacji i wprowadził nowe oferty, co ma zdystansować konkurencję i przyciągnąć klientów, zwłaszcza z pokolenia millenialsów.

Zdaliśmy sobie sprawę z tego, że branża telekomunikacyjna nie do końca potrafi dotrzeć do millenialsów. Zmieniliśmy więc całkowicie podejście komunikacyjne. Stwierdziliśmy, że lepiej wydać pieniądze na jak najlepszą ofertę, a nie na celebrytów. Postawiliśmy na coś zupełnie nowego i pierwsze wyniki są bardzo budujące. Notujemy 30-proc. wzrost pozytywnych opinii klientów na temat naszych reklam, a to dopiero początek – zapowiada Frederic Perron, członek zarządu ds. rynku prywatnego w T-Mobile Polska.

To właśnie najmłodsza generacja najczęściej przenosi do nas numery. Klienci chcą dostępu do jak najszybszej sieci, szczególnie pokolenie millenialsów. Można powiedzieć to prawdziwy need for speed. Coraz częściej chcą też oglądać wideo na swoich telefonach. Nie chcą już tylko rozmawiać przez telefon czy przeglądać treści. W coraz większym stopniu koncentrują się nie na cenie, lecz na jakości. To dzieje się na całym świecie i dlatego jestem optymistą, jeżeli chodzi o naszą pozycję na tym rynku – mówi Perron.

T-Mobile dba o dostarczenie nie tylko usługi przesyłu danych, lecz także dobrych, popularnych treści rozrywkowych.

Zrozumieliśmy, że jest wyraźne zainteresowanie ze strony klientów usługami tego rodzaju, więc postanowiliśmy pójść dalej. W czerwcu rozszerzyliśmy ofertę bez limitu de facto na wszystko: internet, SMS-y i usługi głosowe. Wysyłamy czytelny sygnał do rynku, do naszych pracowników i – co najważniejsze – do naszych klientów: chcemy być liderem w zakresie konsumpcji danych, będziemy odważnie poczynać sobie na tym rynku, a T-Mobile to najlepsza sieć w tym kraju. Jak wiadomo, najlepsza sieć jest tylko jedna – mówi Frederic Perron.

Przez ostatnie sześć tygodniach udowodniliśmy, że jesteśmy gotowi grać zdecydowanie, działać agresywnie na rynku i dostarczać nową jakość naszym klientom. Nowa oferta T-Mobile to przede wszystkim nielimitowane wideo, którego nie ma nikt inny. Oferujemy też najlepsze modele telefonów. Już w abonamencie 70 złotych miesięcznie można otrzymać fantastyczne urządzenie zapewniające świetną jakość video. T-Mobile One w porównaniu z konkurencyjnymi ofertami jest też tańsza – wylicza Frederic Perron.

W II kwartale tego roku zanotowaliśmy w T-Mobile najlepsze wyniki, jeżeli chodzi o przenoszenie numerów od sześciu lat. To nie jest jednorazowy strzał, lecz kontynuacja pozytywnego trendu, który zauważamy. Dotyczy to w szczególności klientów abonamentowych. Mamy tu świetne wyniki. Ciekawe jest to, skąd ci klienci przychodzą. Przychodzą od konkurentów, na rzecz których straciliśmy ich wcześniej. Innymi słowy, klienci wracają do T-Mobile, ponieważ zaczynają sobie zdawać sprawę z tego, że to, czego szukają, to przede wszystkim najlepsza sieć – mówi członek zarządu T-Mobile Polska.

Opinie:

Opinie archiwalne (20):

Komentuj

Komentarze / 20

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    gość pisze: 2017-07-13 07:51
    T-mobile liderem hahahaha, chyba w niesprzedawaniu swoich usług, ograniczeniach i pobieraniu kasy z konta za niechciane "usługi". Mają poczucie humoru.
    15
  • Users Avatars Mini
    ula pisze: 2017-07-13 07:58
    Uwielbiam ten belkot marketingowy. To mnie tak bardzo napedza do życia...
    7
  • Users Avatars Mini
    /// pisze: 2017-07-13 08:01
    Najmłodsza generacja nie zna naszych sztuczek.
    13
  • Users Avatars Mini
    ee pisze: 2017-07-13 09:20
    BEŁKOT !
    4
  • Users Avatars Mini
    Uuuiii pisze: 2017-07-13 09:56
    Jakość Internetu i wielkość samego pakietu są jednym z najistotniejszych punktów w negocjacji umowy
    5
  • Users Avatars Mini
    4 miechy po 6 zeta pisze: 2017-07-13 09:59
    Daliście 4 miesiące bez limitu i z 30 GB za 25 zł, to młoda generacja zamiast w wakacje zbierać nakrętki i patyczki po lodach przeniosła numerek do T-Mobile. Po wakacjach przejdą do innego opa który da 5 zł taniej.
    5
  • Users Avatars Mini
    at at pisze: 2017-07-13 10:09
    @4miechy haha ciekawe szczególnie że jak przenieśli do tmob to na abo wiec raczej sobie nie pojdą
    2
  • Users Avatars Mini
    Gimnazjalista pisze: 2017-07-13 10:33
    Gimnazjalista i student nie mogą przenieść numeru z karty na abonament bo nie mają stałych dochodów :)
    3
  • Users Avatars Mini
    T100 pisze: 2017-07-13 10:57
    Dobra firma powinna mieć trafioną dla każdego użytkownika ofertę,czy ktoś ma 15 lat czy 75lat,czy ktoś ma telefon i 1 kartę czy biznes grupę.... Oni to zawsze coś śmiesznego wymyślą:)
    0
  • Users Avatars Mini
    kijek pisze: 2017-07-13 11:09
    Jak coś jest do wszystkiego to jest do niczego ;) jakoś targetem wirtuali jest gimbaza a mają racje bytu
    0
  • Users Avatars Mini
    goguś pisze: 2017-07-13 11:16
    W gadaniu głupot to T-mobile jest dobry. Zniszczyli już wszystko co wypracowała ERA i dalej marketingowe pier.......
    3
  • Users Avatars Mini
    Erzanin pisze: 2017-07-13 11:47
    To prawda, mieliśmy najlepsze oferty z ajfonem 7 z pakietem terabajtów i byliśmy liderem 5G!
    2
  • Users Avatars Mini
    Schabowy z kapustą pisze: 2017-07-13 11:57
    Roczniki milenijne nie wiedzą co to za gagatek z tego t_mobila
    1
  • Users Avatars Mini
    m-a-t pisze: 2017-07-13 12:33
    Haha w jednym kwartale wyszli na 0 i już zaraz są najlepsi. Poczekajmy czy trend się utrzyma i potem się zobaczy.
    -3
  • Users Avatars Mini
    pabloki pisze: 2017-07-13 12:57
    Wygląda na trzeźwego ale nie sprawdzałem .
    6
  • Users Avatars Mini
    4patik pisze: 2017-07-13 19:51
    @m-a-t niby tylko w jednym wyszli na 0 ale tendencja w porownaniu z poprzednim kwartalem jest ok, zobaczymy co dalej
    0
  • Users Avatars Mini
    Sumix pisze: 2017-07-14 07:31
    Przeciez oni juz zdystansowali konkurencje :) 4gr ?
    1
  • Users Avatars Mini
    Dfff pisze: 2017-07-14 07:55
    FryderykNiePierdol xoxoxo xdxdxd
    0
  • Users Avatars Mini
    m-a-t pisze: 2017-07-14 15:52
    T-mobile jednak najlepsze, testowałem play i jednak... jest dziadowski. Wolę coś realnego, i takie jest T-mobile. W koncu to play korzysta z infrastruktury innych a nie odwrotnie.
    4
  • Users Avatars Mini
    Marcin pisze: 2017-07-18 15:40
    Droga „firmo” T-mobile, Zwracam się do Was w ten sposób, ponieważ jesteście całkowicie bezosobowym molochem w których nikt za nic nie jest osobiście odpowiedzialny, a wszystko się rozmywa i ogólnie nie wiadomo nawet gdzie znaleźć kogoś kompetentnego. Nie jestem osoba robiącą aferę z każdej nieudolnej obsługi klienta na którą natrafię, jednakże tym razem miarka się przebrała. Dlatego też mój post zostanie na początek umieszczony (oczywiście w miarę możliwości czasowych) pod Waszymi wspaniałym, wychwalającymi nieskończone możliwości, postami na waszym fanpage'u i okazyjnie przy artykułach w których zobaczę Wasz cudowny znaczek. Po tym krótkim wstępie przejdźmy do głównych powodów poświęcania mojego wolnego czasu. Wszystką się rozchodzi o zgłoszenie numer CRID00001457116 i CRID00001485048. Dodam tylko że zgłoszenie zostało przyjęte dopiero po drugim telefonie na infolinię, bo przy pierwszym oczywiście najpierw wysłano „nowe ustawienia na kartę sim” lek na wszystkie dolegliwości Waszych miernych usług. Po telefonie na infolinię, odczekaniu swoich 30 minut zanim raczy ktoś odebrać, zgłosiłem że nie działa internet z którego nie korzystałem, pojawia się informacja o wykorzystaniu limitu i chce sprawę wyjaśnić, bo jeśli limit został wykorzystany to chętnie zapłacę za kolejny pakiet. Nie pamiętam czy odebrała kobieta/czy mężczyzna (może dlatego że było to 23 czerwca!), dowiedziałem się ze sprawa zostanie zgłoszona do działu technicznego i w ciągu JEDYNYCH 60 godzin, ktoś się tym zajmie. Ja rozumiem taką sytuacje w momencie kiedy trzeba by było przyjechać i sprawdzić stałe łączę, ale cała sytuacja dotyczy internetu mobilnego. W internecie mobilnym może być zepsuty sprzęt z którego korzystam (opcja ta odpada bo internet nie działał na żadnym urządzeniu), może być wadliwa karta, może być awaria nadajnika (co też było podawane jako powód, ale szybko oddalane bo nadajnik jak się okazywało miał się dobrze), ewentualnie macie coś poknocone w systemie. Jeśli potrzebujecie 60 godzin na sprawdzenia takich rzeczy to ja wam gratuluję. Zaraz pewnie jakiś bardzo wygadany specjalista do spraw kontaktów z klientem czy inny pociotek zatrudniony na wyimaginowane stanowisko odpowie że w każdej sieci tak jest. Pomijam już fakt tych 60 godzin, odczekałem 60 godzin i oczywiście nikt się problemem nie zajął. Kolejny telefon do obsługi klienta, dowiedziałem się że to bardziej złożony problem... No tak ja to mam pecha, ale co mnie to w ogóle obchodzi? Przegryzłem tą karte sim czy coś? Zostałem odesłany z kwitkiem. Postanowiłem pójść do salonu stacjonarnego, tam oczywiście nie da się nic zrobić Pani powiedziała że skoro jest zgłoszenie to ona nie może nic poradzić, ale sprawdzimy na wszelki wypadek płatności bo to może z tego powodu (3 razy rozmawiałem z infolinią i nikt na to nie wpadł, super). Po sprawdzeniu płatności okazało się że nie zapłaciłem 9zł za opłatę początkową. No to super, zapłacę i zadziała. Szybko się przekonałem że nie zadziała. Zapłaciłem, wysłałem potwierdzenie. Po 2 dniach zadzwoniła miła Pani z działu płatności, powiedziała że potwierdzenie przyjęte ale oni nie blokują internetów i ona nie może mi pomóc. Super. W międzyczasie kolejny telefon na infolinię, cholerna muzyczka przy oczekiwaniu 30 minut na odebranie przez konsultanta śni już się po nocach, oczywiści nikt nie wie co ma zrobić i w czym tkwi problem, ogólnie nie wiadomo nawet do kogo zadzownić bo chyba swoim internetem położyłem cały dział obsługi klienta. Olałem sprawę i oczekiwałem dalej. Dnia 15 sierpnia dostałem SMS która napełnił me serce nadziejom. „Prace nad zgłoszeniem o numerze CRID00001457116 zostały zakończone” Byłem w szoku! Po dotarciu do domu włożyłem tą pechową karte sim do modemu i bez zbytniego zdziwienia odkryłem że pojawia się ten sam problem który zaistniał pod koniec czerwca! Kolejny telefon do obsługi klienta i odbiera miła Pani która przyjmuję zgłoszenie numer CRID00001485048 i każe czekać kolejne 60 godzin na reakcje ekipy! :) Nauczony doświadczeniem wiem że nie będzie to 60 godzin. Wystarczyło dać karte sim z pakietem danych odpowiadającym pakietowi który mam w umowie i grzebać sobie tam choćby i miesiąc, ale nie bo po co, płacimy za usługę ale nie musimy oczekiwać jej realizacji. T-mobile – jesteście do bani. Nie pozdrawiam
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: