Wraz z wejściem aplikacji Freeyah do sklepu AppStore rusza nowa odsłona kampanii Heyah promująca mobilny komunikator. W spotach TV Heyah zaprezentuje zasady działania aplikacji i korzyści jakie czerpie użytkownik smartfona korzystający z Freeyah – możliwość rozmawiania i wysyłania wiadomości za darmo do innych użytkowników aplikacji, niezależnie z jakiej sieci komórkowej korzystają. Emisja filmów w stacjach telewizyjnych rozpocznie się 18 maja br:
Kampania dodatkowo będzie wspierana przez reklamę on-line na wybranych portalach Internetowych, w mediach społecznościowych, kampanię w radio i przestrzeni publicznej (BTL) oraz działania eventowe.
Wersja 1.3.0 Freeyah w sklepie Google Play
W najnowszej wersji 1.3.0 oddanej w ostatnich dniach w ręce użytkowników smartfonów z systemem Android podniesiono jakość dźwięku, zmniejszono poziom konsumpcji baterii, a także usprawniono proces logowania przez WiFi.