Po trzech latach od uruchomienia usługi ADSL France Telecom ma 1.1 mln abonentów korzystających z tej szerokopasmowej technologii dostępu do Internetu. Obecnie FT sprzedaje 35 tys. pakietów ADSL tygodniowo, czyli około 4 razy więcej niż w pierwszej połowie roku. FT zamierza potroić liczbę abonentów ADSL w ciągu 12 miesięcy i na koniec roku osiągnąć 1.3 mln abonentów tej usługi.
Według badań przeprowadzonych przez agencję badawczą CREDOC we wrześniu 2001 i w maju 2001, oprócz liczby abonentów ADSL, zmienia się także ich struktura demograficzna. Coraz więcej kobiet korzysta z tego rodzaju dostępu do Internetu - od września do maja liczba abonentek ADSL wzrosła z 18 do 24 %. Z coraz większej ilości łączy korzystają całe rodziny - 67 % użytkowników ADSL badanych w maju miało dzieci, w porównaniu do 42 % zanotowanych we wrześniu 2001. 29 % abonentów ADSL to osoby zajmujące kierownicze stanowiska. 22% klientów ADSL zarabia mniej od średniej płacy we Francji.
Cena instalacji ADSL od grudnia 1999 roku spadła o 37%. Obecnie FT oferuje cztery prędkości dostępu 512/128k, 1024/256k, 128/64k oraz 1024/128k. W roku 2000 na instalację czekało się kilka tygodni, obecnie ponad 92 % zamówień realizowanych jest w okresie krótszym od 6 dni. Do końca 2002 r. prawie 21 mln linii we Francji będzie gotowych do instalacji technologii ADSL (74 % zasięgu). Dodatkowo do końca roku prawie 80 % firm będzie w zasięgu technologii xDSL.
Milionowym klientem ADSl został Jean-Claude Ronceray, właściciel warsztatu samochodowego w Brytanii. Abonent otrzymał osobiste podziękowania od nowego prezesa FT, Thierry Bretona, podczas specjalnej uroczystości zorganizowanej w ośrodku R&D FT pod Paryżem. Szczęśliwy abonent, dzięki łączu ADSL, uruchomił specjalny serwis promujący warsztat: www.ad-ronceray.com