Gadu-Gadu teraz w Plus GSM

Newsy
Opinie: 58

Komunikator Gadu-Gadu będzie dostępny dla użytkowników Simplus i abonentów sieci Plus GSM. Korzystanie z usługi będzie możliwe poprzez WAP lub poprzez aplikację Java.

Z usługi można skorzystać wchodząc w link Gadu-Gadu w sekcji Rozrywka w ramach stron WAP Plus GSM lub poprzez wejście bezpośrednio na stronę:
http://wap.gadu-gadu.pl

Na stronie usługi będzie także można pobrać bezpłatnie aplikację JAVA. Domyślnie pobierana jest aplikacja dla modelu, z którego korzysta abonent
lub użytkownik.

Aby skorzystać z usługi należy ją aktywować poprzez wysłanie wiadomości SMS o treści:
Wap
Np. wap35080
WAP35080
Wap 35080

Wiadomość powinna być wysłana na numer:

71770 - aktywacja na okres 7 dni,
74770 - aktywacja na okres 30 dni
79770 - aktywacja na okres 90 dni

W odpowiedzi abonent otrzyma SMS o treści: "Aktywacja konta GG X została przedłużona o Y dni", gdzie X oznacza numer Gadu-Gadu, a Y liczbę dni o
które zostanie przedłużona subskrypcja.

W przypadku gdy abonent będzie chciał skorzystać z opcji Java musi wysłać wiadomość SMS o treści:
java
Np. java35080
JAVA35080
Java 35080

na numer

71770 - aktywacja na okres 7 dni,
74770 - aktywacja na okres 30 dni
79770 - aktywacja na okres 90 dni

Opinie:

Opinie archiwalne (58):

Komentuj

Komentarze / 58

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    gg pisze: 2004-04-26 17:25
    Pozazdrościli Erze...
    0
  • Users Avatars Mini
    Andi121 pisze: 2004-04-26 17:26
    Pewnie nie bedzie sie to opłacać ale dobrze że cos sie dzieje na plus ;) a moze by sie tak wzieli za dostarczenie noki n-gage bo jej nigdzie nie moge dostac w lublinie!!! wiecie moze gdzie moze być na terenie tego miasta (salony plusa)
    0
  • Users Avatars Mini
    Novac pisze: 2004-04-26 17:28
    Heh bez kometarza
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-04-26 17:31
    Nie no bez laski... Sa inne aplikacje jayv do GG, ktore dzialaja w kazdej sieci (GPRS) i jakos nie trzeba za to placic jakiegos abonamentu... PlusGSM - puknijcie sie w glowe i wyjdzcie wkoncu klientom z kieszeni. Tak jak Plus zdziera za wszystko kase, tak juz nawet TPSA nie potrafi...
    0
  • Users Avatars Mini
    _boniek_ pisze: 2004-04-26 17:34
    a ile to kosztuje ???
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-04-26 17:37
    Phi! A Era ma to od dawna:)))))
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-26 17:48
    ***vision: jasne, za wszystko plus zdziera kase podobnie jak era, nie? np. za bramke sms do wszystkich opow, za e-mail comiesieczna oplate ;) za co jeszcze? ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Pala pisze: 2004-04-26 17:57
    Jak by dali 5złotych na miesiąc i do tego specjalny punkt dostępowy z niską stawką,to byłoby coś.
    0
  • Users Avatars Mini
    ravel3 pisze: 2004-04-26 18:12
    Pala: a po co ci punkt dostępowy do GG przez WAPa?? mnie tylko zastanawia czy płaci się tylko te x zł na miecha i nic więcej czy też jeszcze za połaczenie WAP, bo tu pisze tylko o aktywacji usługi, ale mi sie wydaje że WAP osobno, ale jeśi tylko abonament to się nawet opłaca, jade na wycieczkę kilku dniową i mam kontakt ze znajomymi ile chce (o ile bateria wytrzyma i zasię bedzie) ale chyba nie ma tak dobrze :(
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2004-04-26 18:27
    tylko idealna nadal nie ma gada
    0
  • Users Avatars Mini
    Karol pisze: 2004-04-26 18:37
    Chyba oszaleli z tą opłatą!! Przecież można bez łaski wejść na bulwar.gg.pl i tam za 5zł miesięcznie mieć dostęp. No chyba, że te 9zł na 30dni obejmuje koszt połączeń z Wapem ale raczej nie sądzę. Jestem w Plusie od 3lat i właśnie zerwałem umowę...ach jak dobrze:)
    0
  • Users Avatars Mini
    Karol pisze: 2004-04-26 18:42
    Upssss....9zł za 90dni, a nie za 30...no przy takiej cenie to już nieźle:) Sorki...źle przeczytałem...
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2004-04-26 19:07
    dopiero sie teraz dogadali ??? Widac plus slabo negocjuje, bo dopiero teraz to wprowadza, ale ostatnio plus zalicza schylek swojej formy !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-04-26 19:11
    Vision - nie przesadzaj... najbardziej pazerna chyba jest era - darmowa bramka sms dalece ograniczona , płatny mail2sms, płatne wysyłanie do innych sieci ( w plusie 60 dziennie za friko ) , płatne konto e-mail z koszmarną ceną odsłuchu , więc kto tu zdziera?????
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-04-26 19:38
    9 zł za 90 dni to trzy zlote/miesięcznie - raczej niewiele..
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-04-26 20:02
    o, a ja tylko powiem, ze od 4 maja nowe taryfy dla malych firm w plusie, beda sie nazywac EfektPlus. na razie nic wiecej poza wygladem plakatow reklamowych nie wiem:)
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2004-04-26 20:11
    plus jest tani ??? to skad maja takie wyniki finansowe, maja cholernie drogie uslugi, moze oferta dla firm jest atrakcyjna ale indywidualnie jest do bani
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-04-26 20:22
    ***klops, Andrzej: A i owszem zdziera. Jeszcze kilkanascie dni temu, cena 1min rozmowy dochodzila w sim+ do niemalze 3zl.... Do dzisiaj Plus kasuje za identyfikacje (w abo, w tanszych taryfach) MMS najdrozszy w prepaidach, roaming najdrozszy w prepaidach, brak programu lojalnosciowego, jak profit w pop, czy te kazdorazowe darmowe minuty po doladowaniu w TT. Do tego niejasny sposob rozliczania oplat z GPRS i smsy - nigdy nie wiesz za co placisz, a ja kazda oplate za GPRS reklamuje i zostaje ona uznana - wedle Plusa 30KB wyslanych i 50odebranych kosztuje 3zl... MiastoPlusa i tania (a nie darmowa) poczta e-mail nie czynia wszystkiego.
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-04-26 20:25
    A no i jeszcze jedno, ja wciaz nie rozumiem za co jest ta oplata??? Za mozliwosc korzystania z apletu javy, za mozliwosc laczenia sie z netem??? Za GPRS i tak trzeba zaplacic, aplety jay z klientami GG sa za darmo, wiec za co mam im zaplacic? Wystarczy ze zainstalowac darmowy aplet javy, polaczyc sie z netem i wszystko chodzi - tak samo jak chodzilo wczesniej.
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-04-26 20:28
    vision: jestes dziwny, ja to bym w najdrozszej sieci nie siedzial ani 1 minuty, nawet jesli by mi uznawali reklamacje:)
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-04-26 20:40
    ***titq: a no bynajmniej nie siedze w Simplusie z przyjemnosci. Ktos ma na ten numer ustawione bardzo tanie polaczenia wiec tylko dlatego wciaz go utrzymuje... Titq, a Twojej ocenie Plusa tez sie nie ma co dziwic - w koncu placa Ci za to pensje hehe
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-26 21:00
    ***vision: w sim+ ceny masz rozne, w tej taryfie o ktorej mowisz masz za to 0,29zl do plusa po 23.00, a to tylko 1 z mozliwosci ;) co do identyfikacji to zakapujcie wreszcie (sory ale mam wrazenie ze niektorzy zamiast na matematyce w internecie siedzieli): plus 20 25zl+5 za clip, NIO15 29,99zl i co? policzcie to wreszcie bo sie plakac chce jak sie slyszy ten argument, uparci jak przekupy po przeczytaniu faktu ;) poza tym co do pre-paidu to w idei w ogole nie masz gprsu (masz za to program lojalnosciowy hehe ;) poczta w plusie jest platna, owszem 6,10zl brutto raz na cale zycie, cholernie drogo...
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-26 21:01
    ***simon: Twoja argumentacja powala logika, na prawde powala, boze, ludzie, jestem humanista ale z matematyki i logicznego myslenia to bylem o niebo lepszy.... myslalem ze to ja jestem skazony PRLem... ehhh, pozdrawiam jednak wszystkich ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-04-26 21:20
    *klops* masz racje oni nigdy tego nie zobacza ze w innych sieciach CLIP JEST QRWA WLICZANY AUTOMATYCZNIE BEZ WSZEJ ZGODY, SORRY ALE TAK SIE ZNAJA NA GSM A TAK PROSTEJ KALKULACI NIE MOGA SOBIE ZROBIC - MŁOTKI JEDNE !!!! ;-//
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-04-26 21:23
    ... A POZATYM *vision* W SIM+ JEST CHYBA OBECNIE JUZ 5 PODSTAWOWYCH TARYF WIEC KAZDY MOZE SOBIE WYBRAC TO CO MU ODPOWIADA ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    adzik pisze: 2004-04-26 21:38
    Czy ktoś wie czy taka usługa jest dostępna i idei? Na pewno bardzo by sie przydała!
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-04-26 21:57
    Usługa może i przydatna ze względu na konkurencje (Omnixa), ale myśle, że niewiele osób będzie z niej korzystało, taniej poprostu wyjdzie uruchomienie gadu gadu na zwykłym komputerze wraz z połączeniem GPRSowym.
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-04-26 23:01
    ja mysle ze w pazernosci wszyscy trzej era,plus i Idea moga sobie rece podac!!! caly czas tylko o tym mysla zeby bron Boze nie wywolac wojny cenowej....w sumie zrozumiale, ale dla nas klijentow malo optymistycznie nastawiajace.... era zdziera i plus zdziera, zdziera rowniez i idea;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-04-26 23:10
    adzik - jeśli masz telefonik z GPRS-em, lepiej kup najprostszego palmtopa - już a 100 zł kupisz używanego - nie musi być nie wiadomo co (sam ciąglę używam Palma IIIxe) zainstaluj Radu-Gadu i będziesz bardziej zadowolony niż miałbyś robić to z komórki... Uwierz - działa pięknie :-) Gumek - żebyś wiedział :-) Tyle, że to jest usługa dla ludzi, którzy nie mają akurat dostępu do komputera!
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-04-26 23:17
    a swoja droga wreszcie jakis news o plusie, bo ciagle tylko idea i era.....o idei to nawet o tych durnych nowych sms-premium co tydzien gol donosi, ale o zmianach w plusie jakichkolwiek to rzadko...no chyba o coraz durniejszych nazwach promocji w plusie....
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-04-26 23:24
    w sumie nie na temat...ale wiecie co trzeba miec anielska cierpliwosc zeby na strone internetowa idei sie dostac...jesli ta siec ze wszystkim innym ma takie problemy to ja dziekuje....koszmar!!
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-04-26 23:25
    vision: robie co moge :)
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-04-26 23:26
    dlaczego nie moze cos byc tanie i dobre....idea z jakoscia plusa i zasiegiem ery oraz cenami megi;-))))
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-04-26 23:27
    T-Mobile: no ja sie w maju pojawia nowe taryfy dla SOHO, to znow bedzie wysyp :
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-04-26 23:28
    **klops: Popieram to co gadasz i inni tez. Takie glupie i puste gadnie, ze plus jest be bo tak jest godne dzieci w przedszkolu. Nikt nigdy nie zajarzy ze CLIPa inni wliczaja nie pytajac sie czy chcemy miec 5zl taniej czy nie. Oferta bardzo fajna mogliby tylko podac szczegoly jesli chodzi o oplaty, ale jak znam zycie to za polaczenie WAP tez sie placi. Wszyscy narzekaja ze drogo, to zobaczcie ile kosztuje zasilenie bramki Omnix z telefonu w erze o np. 50zetonow (w promocji) ponad 20zl!!! Wiec niech mi tu nikt nic nie chrzani o jakis drogich cenach, bo jesli ktos ruszy glowa to moze naprawde w plusie ekonomicznie gadac
    0
  • Users Avatars Mini
    Chris_ pisze: 2004-04-26 23:57
    no i po co bulic, skoro od dawna na WAPie GG jest za friko?!?!?! freeblwr.comm.pl i do woli za darmo, a do tego o niebo lepsze interface strony :]
    0
  • Users Avatars Mini
    dorsaj7 pisze: 2004-04-27 00:59
    *vision* trzeba przyznać że twardy jesteś w swoim uporze ale przy tym niedoinformowany wręcz haniebnie......a że przy tym wyszło iż nie potrafisz znaleźć dla siebie żadnej rozsądniejszej taryfy w SimPlusie - to już poprostu przejaw lenistwa lub głupoty.........
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2004-04-27 02:14
    mi przy przedłużaniu umowy zaproponowali se t610 za 99 netto i bezpłatnego clip'a na dwa lata cyrografu.... wg. atrakcyjna propozycja, w czwartek lub piątek ma być u mnie kurier z telefonem :)
    0
  • Users Avatars Mini
    dev pisze: 2004-04-27 02:14
    aha, rozmawiałem dzisiaj z działem lojalnościowym, a umowa kończy się dopiero 20 maja... widocznie zmienili zasady PWA skoro miesiąc przed już wysyłają mi telefon i umowę...
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-27 03:06
    *dev i inni: wydaje i sie ze beda powoli odchodzic od platnego clipa albo przynajmniej przy przedluzaniu oferowac za friko. w promocji pakietyx2 juz jest bezplatny na dziendobry. co oznacza ze take abo jest tansze a nie ze wreszcie za to nie kasuja ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    stefanb pisze: 2004-04-27 10:08
    chyba dobrze ze mam ryczałt w erze i za 10zl gadu-gadu, maile, sms-y, dzwonki, tapety itp. itd
    0
  • Users Avatars Mini
    bakx pisze: 2004-04-27 11:09
    spoko.. tylko ze bulwar jest juz oddawna,,,zeby oplata z GG + połączenia była 9pln za 90dni to by bylo coś!!! a tak jest tylko dla ludzi ktorzy maja ryczałt WAP v idea firma (256KB = 0,29pln)... hmm ciekawe czy ich ten aplet działa na Nokii 6310i..? ktso sprawdził???
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-04-27 13:17
    a kiedy w idea takie GG??
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-04-27 13:18
    jak można jesczze w dzisiejszych czasach żądać od abonentów opłat za prezentacje numeru
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-27 13:33
    *DeeM: a poczytaj wyzej ze mozna i jest to w dodatku uzasadnione cenami konkurencji...
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-04-27 13:57
    ***dorsaj: tak sie sklada, ze akurat wybralem dla siebie najlepsza taryfe :D Wszyscy sie czepiliscie tego platnego clipa ktory poruszylem, ale calej reszty juz nikt nie zobaczyl hehe Ot, to jest wlasnie czepianie sie :-) ***klops: tak sobie pieknie policzyles jak to idea wlicza sobie te 5zl w abo za clip, tylko zapomniales juz spojrzec na tansze poleczenia w idei, poczta gloswa - gdzie w plusie "darmowo" polega na tym, ze albo oni zadzwonica do Ciebie, albo zaplacisz; wykorzystajac w Idei 10min pozostaje Ci 15sms (w Plusie 10) . Wiec jesli policzyc to wszystko koszt tanszych polaczen, poczty i wiekszego kapitalu sms to abo wychodzi po rowno w Plus i Idea Wiec raczej ty pochwaliles sie PRLowskim mysleniem, patrzac tylko na gola cene abonamentu i nic wiecej :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    janina pisze: 2004-04-27 13:58
    ale z was idioci!!! hehehe nie lubie was
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-04-27 14:30
    Powinno byc ze w Ideii zostaje 20sms a nie 15 (bo 1min = 4sms, a nie 3) :-) I juz tylko na tym zyskujesz 2,90, mysle pozostale 2,10 (ktore brakuje do roznicy w plus i idea) spokojnie zaoszczedzisz laczac sie tylko 3x w miesiacu samodzielnie z poczta glosowa i %#$@$%#@%&% pozostawione wiadomosci, do tego tansze jak by nie patrzec polaczenia... Wiec dalej bede twierdzil, ze oplata 5zl za clip nie jest uzasadniona "cenami konkurencji" a jest czysytm zdzierstwem.
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-04-27 14:32
    Eeee? to slowo o d s l u c h u j a c jest zakazane hehe? No sama koncowke to rozumiem, ale cosik ten filtr jak by za ostry :D
    0
  • Users Avatars Mini
    szybki pisze: 2004-04-27 15:52
    a od kiedy ma dzialac ten ryczaltowy g-g, plus narazie nic nie informuje o tym a podana strona sie nie opala. Wie ktos?
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-27 16:37
    hehe *vision: no to odpowiem, fakt ze poczty glos. nie bralem pod uwage - nie uzywam i mysle ze nie jest potrzebna ludziom ktorzy maja taryfe za 36zl, idea w ten sposob zdziera z tych ktorzy do Ciebie dzwonia, ale jak lubisz... co do cen to sprawa wzgledna - dla mnie idea drozsza bo dzwonie glownie poza szczytem/w weekendy a mam uriuchomiony TPS (60gr netto za minute). plaska stawka z reszta tez w plusie jest o 3gr tylko drozsza wiec bez przesady ;) co do smsow to zawsze masz pakiety kwotowe, gdzie efektywny koszt smsa (liczac abo z clipem) wynosi 0,35zl (a nie 0,61zl jak w NIO15), do tego o polowe ponad ransze nr wybrane (0,30 do 0,70zl), do tego 60darmowych smsow dziennie z netu - opinia o plusie jako drogim opreratorze jest moim zdaniem mocno przestarzala ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-04-27 17:10
    ***klops: ja tu mowie tylko o tym co wynika z cennikow. A jak sie im przyjrzec, to Twoj argument, ze 5zl za clipa jest w Plusie uzsadniony upada... Mozna sobie zonglowac godzinami rozmow, opcjami dodatkowymi, pakietami itp. itd. i wtedy zalezy jak kto sobie policzy tak mu wyjdzie na korzysc jednego albo drugiego. Jednak trzymajac sie tylko i wylacznie cennikow podstawowych wychodzi na korzysc ideii. Nawet jesli nie wezmiemy pod uwage smsow w ideii. No to zobacz w Plusie masz minut 10. W idei 15, wiec te 5 minut to jak by nieliczyc 10,50zl... dolacz do tego 10 smsow (zeby bylo jak w plusie) to masz 2,90. 10,50 - 2,90 = 7.60 Wiec odliczajac nasze sporne 5zl za clip w Plusie to i tak jestes do porzodu, w ogole nie biorac pod uwage oplat za poczte glosowa itd. Wiec jak by nie liczyc, tak wychodzi na niekorzysc Plusa.
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-04-27 17:10
    Co do 60smsow z Plusa (a wlasciwie MiastaPlusa) to nie zapominaj, ze tych internautow ze stalym lacze w Polsce to nie mamy jeszcze tak duzo. Ja korzystam, Ty korzystasz, ale wiekszosc po prostu nie ma jak.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-27 17:56
    *vision: ja korzystam w pracy ze stalego, w domu mam pakiet i jak siedsze przy kompie to mi wygodniej napisac smsa w notatniku, polaczyc sie na minute, wkleic, wyslac i odlaczyc sie. jestem wlasnie z tych co nie maja mozliwosci. zgoda ze jak kto sobie policzy tak mu wyjdzie dlatego nie mowie ze plus/idea lepszy/lepsza. metodologia liczenia troche Cie zawodzi jednak (imho) bo w ramach abo nie mozna liczyc smsow po cenie 0,29 brutto (pisalem wczesniej ile wynosi efektywna cena smsa - nie jest ona nawet bliska temu 0,29). wyliczona przez Ciebie roznica wynosi i tak 1,50 brutto. ja uwazam ze plus daje za te cene leopsze uslugi dodane (sprawa czego sie uzywa oczywiscie). a i tak dalej twierdze ze clip jest o tyle uzasadniony ze jak policzysz ten najtanszy abonament to w idei i plusie wyniesie on tyle samo - zaplacisz 36,60zl - o to mi chodzilo ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-04-27 18:16
    eee, tak mi sie tylko przypomnialo ze przecholowalem nieco z ta uczciwoscia porownan i nie chcialem pisac nic o dodatkach (przedluzenia itp) ale jednak w plusie juz po 1,5 roku masz tyle minut co w NIO15 niezaleznie od dodatkowych umow, a do tego 10smsow, a po 3 latach masz juz 20min i 10 smsow. caly czas za te 36,60zl. no i do tego standardowy takt 30/30 (kilka rozmow w miesiacu zawsze bedzie ponizej pol minuty).
    0
  • Users Avatars Mini
    PLUS + pisze: 2004-04-28 21:40
    Jak by nie patrzeć kolejny bajer do komunikacji! Ale mając komórkę to chyba lepiej wysyła sie SMS`y, a korzystanie z GG przez WAP jest z lekka droższe! Ale ogólnie OKI PZDR All
    0
  • Users Avatars Mini
    zarazek pisze: 2004-05-01 09:33
    za drogie!!! czy nie mogli by wprowadzic czegoś tańszego? nie mówiąc nic o bezpłatnych hehe
    0
  • Users Avatars Mini
    Damin pisze: 2009-05-27 03:58
    Zallll bardzo drogo to wychodzi gdyz za transfer trzeba placic :/ nie udany pomysl ...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: