Steven Klein stworzył kampanię dla Galaxy S6 edge+ i Note 5

Newsy
Opinie: 0

Z okazji premiery Galaxy S6 edge+ i Galaxy Note 5, marka Samsung nawiązała współpracę ze fotografem mody Stevenem Kleinem oraz dyrektorem kreatywnym V Agency Stephenem Ganem. Efektem kooperacji jest kampania zdjęciowa, której gwiazdami są modelki Bella Hadid i Xiao Wen Ju.

Zapytany o inspirację przy tworzeniu katalogu, Steven Klein odpowiedział: Niektórzy ludzie uważają, że technologia jest bezosobowa, ale w rzeczywistości ma ona bardzo osobisty i emocjonalny wymiar. Rozwiązania oferowane przez Samsung łączą ludzi w bezprecedensowy sposób, na najwyższym z możliwych poziomów. To właśnie poczucie łączności zainspirowało nas do zaakcentowania emocji, jakie mogą być wywołane przez tak proste rzeczy, jak wiadomość tekstowa, zdjęcie lub rozmowa telefoniczna.

Bella Hadid, modelka, której zdjęcie zdobi okładkę katalogu powiedziała: Jest to jedna z najbardziej awangardowych kampanii, która w unikatowy sposób łączy modę i technologię. Druga modelka, Xiao Wen Ju zapytana o najważniejszy dla niej aspekt sesji, odpowiedziała: Szczególnie podobała mi się dbałość o nawet najmniejsze detale - sesja autentycznie oddaje każdy szczegół wzornictwa urządzeń.

Zdjęcia:

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: