Ostatnie badanie firmy Gemius dowodzi, że w ciągu pół roku od wprowadzenia nowego serwisu www.era.pl zainteresowanie stroną sukcesywnie wzrasta. Wyniki te są tym bardziej optymistyczne, gdyż w odróżnieniu od witryn pozostałych operatorów, na stronie www.era.pl nie ma bramki SMS-owej. Łącznie strony www.era.pl oraz www.eraomnix.pl mają największą oglądalność spośród witryn polskich operatorów.
Oznacza to, że Internauci nie traktują strony www.era.pl jako narzędzia służącego do wysyłania SMS-ów (bramka SMS znajduje się w serwisie Era Omnix). Dużo większą dla nich wartość stanowią zawarte w serwisie informacje. Przeprowadzone badania wśród użytkowników serwisu www.era.pl potwierdziły, że w ciągu ostatnich trzech lat diametralnie zmieniły się nawyki i przyzwyczajenia Internautów. Aż 80 proc. z nich co najmniej raz dziennie korzysta z sieci internetowej, a 90 proc. posiada telefon komórkowy. Zmieniło to w ogromnym stopniu nawyki korzystania zarówno z Internetu, jak i z telefonów.
Co drugi klient Ery, który odwiedza serwis, wprowadza zmiany w swoim planie taryfowym i zarządza kontem korzystając z dostępu online. Najczęstszą preferowaną formą kontaktu z operatorem jest e-mail (82% użytkowników). Wydłużył się również czas wizyt na stronie, np.: w październiku średnia wizyta trwała ponad 4 minuty.
Bardzo dobrze przez Internautów zostały ocenione zmiany w kolorystyce, przejrzystości i zawartości całego serwisu. Najczęściej poszukiwane informacje to: promocje, cenniki i aktualna oferta. Zwłaszcza część poświęcona aparatom została oceniona jako najbardziej funkcjonalna i profesjonalna.