Według danych firmy Gemius, w Polsce mobilni internauci najczęściej przeglądają krajowe strony WWW na ekranach urządzeń Samsunga. Koreański producent wyprzedza Apple i LG. Ranking bazuje na liczbie odsłon.
Pod uwagę wzięto dane z lipca 2015 roku dotyczące tych samych rynków, co w przypadku przeglądarek (Polska, Czechy, Słowacja, Węgry, Estonia, Łotwa, Litwa, Białoruś, Ukraina, Rosja, Słowenia, Chorwacja).
Okazuje się, że w dziewięciu na dwanaście rynków na pierwszym miejscu znajduje się Samsung – biorąc pod uwagę odsetek odsłon krajowych stron WWW wykonanych na urządzeniach mobilnych poszczególnych producentów. Jedynie w Rosji, Estonii i na Ukrainie najwyższe miejsce na podium należy do Apple’a.
Można też zauważyć, że w krajach, w których najwięcej odsłon krajowych stron WWW wykonano za pomocą urządzeń mobilnych Apple’a, na drugim miejscu w rankingu pojawia się Samsung.
Na trzecim miejscu w zależności od analizowanego rynku pojawiają się Sony, LG i Nokia.