Germanos informuje partnerów o zmianach

Newsy
Opinie: 35

Germanos Polska wysłał list do swoich kluczowych partnerów i klientów informujący o zmianach związanych z przejęciem pakietu udziałów w P4. Oto treść tego listu:

Szanowni Państwo,

Niniejszym mam zaszczyt poinformować Państwa o przejęciu przez firmę Germanos Polska Sp. z o.o. pakietu 22 procent udziałów w operatorze P4. Wydarzenie to postrzegamy jako przełomowy moment w rozwoju polskiego rynku telefonii komórkowej i pragniemy aby nasza firma odegrała w tym procesie kluczową i aktywną rolę, mając bezpośredni wpływ na strategię operatora P4. O znaczeniu naszego doświadczenia oraz wartości stanowi fakt, iż sieć salonów Germanos stanie się kluczowym elementem w strategii rozwoju operatora P4 po uruchomieniu usług planowanym na I kwartał 2007 roku.

Porozumienie zawarte pomiędzy Germanos Polska Sp. z o.o. a P4 jest realizacją strategii dalszego rozwoju naszej firmy w sektorze usług telekomunikacyjnych. Bazując na naszym wieloletnim doświadczeniu pragniemy – poprzez zawartą transakcję - wzmocnić naszą pozycję lidera usług mobilnych i czynnie uczestniczyć w kształtowaniu tego rynku.

Nasza sieć jest największą spośród obecnych na polskim rynku i wierzymy, że połączenie jej z nowym operatorem P4 stanie się podstawą do rozwoju nowych usług i zwiększenia przychodów oraz bazy klientów telefonii komórkowej w kraju.

Zarząd sieci Germanos jest przekonany, że wprowadzenie usług operatora P4 będzie stanowić kamień milowy na drodze dynamicznego rozwoju szeroko pojętych usług telekomunikacyjnych w Polsce – sektora o najwyższym wskaźniku wzrostu w tym regionie Europy.

Nasza umowa oraz 22 procentowy udział w operatorze P4 został nabyty przez spółkę Tollerton Investments Limited – własność firmy Olympia Development S.A. należącej do Panosa Germanosa (100% udziałowiec firmy Germanos Polska Sp. z o.o.) w zamian za udziały w spółkach Germanos Polska Sp. z o.o., Telecommunication Center Mobile Sp. z o.o. oraz Mobile Phone Telecom Sp. z o.o. Udziały w sieci P4 gwarantują Germanos Polska aktywny udział i wpływ na kształtowanie strategii, rozwoju usług oraz współpracy z partnerami handlowymi – kluczowego elementu budowy wzajemnych relacji biznesowych.

Opinie:

Opinie archiwalne (35):

Komentuj

Komentarze / 35

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    stefan pisze: 2007-02-01 22:21
    gratulacje! Era trzęsie porkami. będzie niezły cyrk.
    0
  • Users Avatars Mini
    zuza99 pisze: 2007-02-01 23:49
    Jak widać German myśli tylko o zwiększaniu zysków (czego nie kryje) i nie interesuje go z kim pracuje, kogo wyzyskuje i co sprzedaje. Fałszywa to bestia!! Najgorszy partner w interesach to fałszywy partner!! Era z ulgą zegna tego szczura i współczuje przyszłym parterom, MACIE PECHA (jeszcze o tym nie wiecie)!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    zuza99 pisze: 2007-02-01 23:58
    Jak widać German myśli tylko o zwiększaniu zysków (czego nie kryje) i nie interesuje go z kim pracuje, kogo wyzyskuje i co sprzedaje. Fałszywa to bestia!! Najgorszy partner w interesach to fałszywy partner!! Era z ulgą zegna tego szczura i współczuje przyszłym parterom, MACIE PECHA (jeszcze o tym nie wiecie)!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2007-02-02 00:05
    "zuza99" jestem z Tobą - wierze w Erę. Mam nadzieję, że nie zawiedzie Nas wszystkich i skutecznie odgryzie się P4. :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    bysr pisze: 2007-02-02 00:10
    sie okaże co to bedzie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    bysr pisze: 2007-02-02 00:15
    sie okaże co to bedzie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    sympatyczny pisze: 2007-02-02 00:34
    ?? Zuza a kiedy wspolpracowali z Era to byly jakies problemy? raczej byli jednym z atrakcyjniejszych dealerow i przysporzyli erze wiele aktywacji. skad tyle agresji w Tobie? :/
    0
  • Users Avatars Mini
    sympatyczny pisze: 2007-02-02 00:37
    ?? Zuza a kiedy wspolpracowali z Era to byly jakies problemy? raczej byli jednym z atrakcyjniejszych dealerow i przysporzyli erze wiele aktywacji. skad tyle agresji w Tobie? :/
    0
  • Users Avatars Mini
    szulak pisze: 2007-02-02 00:37
    ciekawe jakie bedzie zdziwienie gdy klient przyjdzie cosik zalatwic do germanosa a ten sam konsultant ktory sprzdal telefon, powie ze juz nie zalatwia sprawy bo sprzedaja uslugi innego operatora..bedzie smiesznie:) ERA nie rozbuduje siec wlasnych sklepow i salonow...bo inaczej klienci beda stali w bardzo dlugich kolejkach
    0
  • Users Avatars Mini
    zuza99 pisze: 2007-02-02 00:41
    Prezentacja oferty P4 jutro o 20.45. Marketingowiec pewnie to wymyślił i podstawowa oferta dla pryw to będzie pewnie 20 zł i 45 min. Coś tak czuję. A germanosa żegnam z wielką radością!!! Nie rozwinę tematu, ale zapewniam, że w P4 będę żałować !!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    zuza99 pisze: 2007-02-02 00:59
    sympatyczny-- aktywacje to nie wszystko. Współpraca w biznesie jest bardzo istotna, a te dwie firmy kroczyły w tym samym kierunku, ale myślały o czymś zupełnie innym. G myśli przede wszystkim o kasie. Niekoniecznie o tym w jaki sposób ją zdobędzie. Zapewniam Cię, zadowolenie klienta jest dla nich mało istotne, wykonanie planów to podstawa. Przepraszam, ale nie mogę rozwijać tematu.
    0
  • Users Avatars Mini
    jaro pisze: 2007-02-02 01:07
    Hej czy to oznacza, że umowy franszyzowe dealerów z Germanosem też wygasają? Przecież Germanos wypowiadając umowę Erze faktycznie zrywa najważniejsze postanowienie tych umów! Czy szykują się nowe negocjacje? Ilu dealerów skorzysta z okazji i wybierze "wolność", albo przejdzie do innych sieci? Co ze Sklepami Firmowymi ERA będącymi własnością Germanosa?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2007-02-02 01:33
    zuza99 - Ty tak na poważnie? bo mi się śmiać zachciało ;-) W biznesie nie ma ludzi nie myślących o kasie. Jeśli z jednym za mała kasa jest to się interesy robi z drugim - to oczywiste - nie byłoby umów sprawdzanych przez dziesiątki prawników tylko na podanie ręki by współpracowano wg Twojego mniemania o biznesie chyba... OBUDŹ SIĘ!!
    0
  • Users Avatars Mini
    sympatyczny pisze: 2007-02-02 01:58
    @zuza: marketingowiec, znaczy 20 zl i 45 minut - o 5 minut wiecej niz w Erze. ciekawie myslisz :)
    0
  • Users Avatars Mini
    sympatyczny pisze: 2007-02-02 02:05
    tak swoja droga przypomnialo mi sie jak sie smialem kiedys dobre pare lat temu po powrocie od znajomych z Austrii gdzie plany komorkowe wygladaly plus minus podobnie jak nasze teraz jak Plus wlasnie wprowadzil nowy cennik i tam byl abonament wcale nienajtanszy w ktorym dawali az... 15 minut :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek pisze: 2007-02-02 10:20
    ***zuza99 - A ja pracuje z Germanosem i z Nimi zostane. Kto pracuje dobrze i płaci na czas ten nie narzeka. Ci ludzie w Germanosie to wysmienici fachowcy którzy pracują tylko po to aby Nam pomóc. Śmieszą mnie takie wypowiedzi nieudaczników. Polacy zawsze narzekają.
    0
  • Users Avatars Mini
    zbyszek pisze: 2007-02-02 12:04
    Tomek ty pewnie jesteś pracownikiem germanosa,który pilnujesz. by ludzie w punktach germanosa pracowali po 500-600zł .Znam Germanosa i wiem jak potrafią puścić z torbami-acha wedłyg ciebie ,,nieudaczników...,,zgadzam się ,,zuzą99,,-a germanos to pomga ale sobie!!!Paru osobom się ,,naleje w ..,, oczywiście oprócz Tomka-wzorowego pracownika Germanosa!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    zuza99 pisze: 2007-02-02 12:13
    ***wlo- masz w 100% rację!!! Kto połaci więcej jest lepszym partnerem w interesach. Ale ja nie o tym. Pisze się tu często o konsultantach, którzy nic nie wiedzą, nie chce im się, kłamią lub mówią półprawdę, by tylko sprzedać. O tym mówię!! W G najważniejsze jest wykonanie planu sprzedaży!! ZADOWOLENIE KLIENTA JEST TAM MAłOISTOTNE!! Mało zorientowana osoba będzie miała problem w G kupić Funa (mix-a), sprzedawca zrobi wszystko by sprzedać zwykłą umowę. Wiem co mówię.
    0
  • Users Avatars Mini
    darek pisze: 2007-02-02 12:15
    Powiem tak.Czytajac co piszecie-Germanos to wielki śmietnik pracowalem dla nich i wiem jedno to wielki smietnik gdzi ządzą ci którzy robia ostre walki-wszyscy normalnie myslący ludzie dawno odeszli pozostali ci ktorzy nie maja wyjscia albo ci ktorzy awansuja po trupach-albo juz awansowali -pracownicy zarabiaja psie pieniadze-tyle co babcia sprzedajaca paczki.Bez obrzy ale w tej firmie nie ma przyszlości doja jak moga a jak cos nie po ich mysli to kopniak....
    0
  • Users Avatars Mini
    darek pisze: 2007-02-02 12:23
    Germanos przez ogromne G. Ci którzy go chwalicie-coż wy mozecie innego robic prawda jest taka ze wszyscy chwalimy co swoje,mysle ze z czasem zrozumiecie o co chodzi a sprawa jest oczywista chodzi o kase-kiedys zrozumiecie ze G ma was G w D i ot co.proponuje współpracę z innym agentem Ery.Gdzie są normalni ludzie a nie tacy co wbijaja noz w plecy.moge wam Takiego polecic!!! TRA.... ctor moj kolega tam pracuje jest to solidna dobra firma i koordynator spoko.pozdrawiam Roberta!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    zuza99 pisze: 2007-02-02 12:30
    *** Tomek - ty pewnie bierzesz kasę by pisać takie obłudne teksty!!! Pisz, pisz, niech przeczytają to sprzedawcy z APS Germanosa, którzy pracują za 500/600 zł/mc w markecie 7 dni w tyg. po 10/12 godz., bez umowy o pracę, lub z umową na czas określony po raz kolejny. O takiej rotacji pracowników jak w Twojej firmie to jeszcze nie słyszałem. Pozdrawiam wszystkich zadowolonych pracowników G ...tych kilkunastu z Warszawy i zapraszam sprzedawców do wypowiedzi!! Pa!
    0
  • Users Avatars Mini
    zuza99 pisze: 2007-02-02 12:40
    *** Tomek - ty pewnie bierzesz kasę by pisać takie obłudne teksty!!! Pisz, pisz, niech przeczytają to sprzedawcy z APS Germanosa, którzy pracują za 500/600 zł/mc w markecie 7 dni w tyg. po 10/12 godz., bez umowy o pracę, lub z umową na czas określony po raz kolejny. O takiej rotacji pracowników jak w Twojej firmie to jeszcze nie słyszałem. Pozdrawiam wszystkich zadowolonych pracowników G ...tych kilkunastu z Warszawy i zapraszam sprzedawców do wypowiedzi!! Pa!
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek pisze: 2007-02-02 12:49
    ***zuza99, zbyszek. - wydaje mi sie że Germanos powinien skierować sprawę do prokuratury za zniesławienie przeciwko bredniom które piszecie. Ja jestem franczaisobiorcom który prowadzi punkt w imieniu Germanos.I przejąłem ludzi po Germanosie. Świetną załogę. I płacę im tak jak oni płacili. Pensja podstawowa konsultanta 1250 zł , Kierownik 2000 zł do tego premia wynikająca z kalkualtora prowizyjnego - czesto 3 razy tyle co premia.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek pisze: 2007-02-02 12:52
    CD... dodatkowo zawsze przekazuję im nagrody które dostają od Germanos - byli na wycieczkach, przekazuję im extra premie, telewizory i tak dalej. Osoby które pracują nie narzekają. Obecnie zamierzam wykorzystać ich pomysl i podnieść po werfykacjach pensję. A stawki za sprzedaż C+ dla konsultanta.Uważam nawet za wysokie. I nie ma możliwości aby w Germanosach pracowali ludzie po 7 dni po 12 godzin. Kłamstwa i pomówienia malutkich ludzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek pisze: 2007-02-02 13:00
    I skoro jestescie lub byliście ludźmi pracujacymi w Germanosie - współczuje im że mają takich ludzi. Lojalności do firmy która płaci nie da sie nauczyć. Zawsze trzeba zachowywać się z twarzą. Każdy może wybierać pracodawcę samemu i też może prowadzić własny Business. Ja znam ten Busineess od środka - nie jest łatwo ale na ludzi z Germaosa nic złego nie powiem. A w sklepach mają najlepszych ludzi na świecie.
    0
  • Users Avatars Mini
    darek pisze: 2007-02-02 13:11
    Germanos przez ogromne G. Ci którzy go chwalicie-coż wy mozecie innego robic prawda jest taka ze wszyscy chwalimy co swoje,mysle ze z czasem zrozumiecie o co chodzi a sprawa jest oczywista chodzi o kase-kiedys zrozumiecie ze G ma was G w D i ot co.proponuje współpracę z innym agentem Ery.Gdzie są normalni ludzie a nie tacy co wbijaja noz w plecy.moge wam Takiego polecic!!! TRA.... ctor moj kolega tam pracuje jest to solidna dobra firma i koordynator spoko.pozdrawiam Roberta!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    darek pisze: 2007-02-02 13:20
    Tomek-nie mowimy tu o APS lub franczyzie prowadzonej przez prywatne osoby a o salonach bezposrednio pod Germanosem.ok masz racje u prywatnej osoby jest ok ale pod germanosem dzieja sie naprawde cyrki.prawda jest okrutna i ludzie strasznie sa tam traktowani -nie mowie ze wszyscy.Zalogi owszem sa naprawde dobre ale i tu trzeba wziasc poprawke -nie wszyscy sie staraja i nie wszyscy sa ok -ci naprawde super juz dawno z G uciekli i pracuja u pracodawcow takich jak ty!
    0
  • Users Avatars Mini
    zbyszek pisze: 2007-02-02 18:27
    TOMEK MALUTKI to może sam jesteś!!A głupoty to ty takie wypisujesz ze aż się nie dobrze robi!!!Piszesz bajki o pensjach a jak by ludzie się dowiedzieli kim jesteś naprawdę to by cie rozdrapali za kłamstwa o kasie!!Może i jesteś dealer ale masz pewnie dużoo kasy ale poczekaj,poczekaj jak cię twój piękny Germanos oskubie!!jak zostaniesz bez grosza i z super długami to wtedy otworzysz oczka...A germanos już wysłłał pismo do prokuratury))))extra premie to od paru lat nie dają...hahhahha..
    0
  • Users Avatars Mini
    tomi pisze: 2007-02-02 19:27
    ciekawe jak się mają teraz takie osobniki jak dyrektor sprzedaży Ery i ludzie którzy odpowiadali za kontakty z partnerami... myślę że po takim newsie juz dawno są na bruku!!! z tego co mi wiadomo to traktują swoich dealerów fatalnie i wyzuskuja na każdym kroku! Panwie wasz czas się skończył, do łopaty!
    0
  • Users Avatars Mini
    Nemo pisze: 2007-02-02 20:49
    no nie przesadzajcie że jest tak źle. tomek ma rację -premie za c+ są wysokie (o ile chce sie pracownikowi powalczyć o klientów). stawki podstawowe zależą od indywidualnych negocjacji z zarządem, a premie za sprzedaż też są (o ile chce sie popracować)
    0
  • Users Avatars Mini
    r pisze: 2007-02-02 23:31
    a ja pozdrawiam panią z salonu G w Wawie na Głębockiej. Pierwsza klasa i pełna profeska :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tygrysek-1 pisze: 2007-02-03 01:31
    Uczulałem na to w swoich komentarzach od dwóch lat. Ni można pozwolić rozwinąć sie tak jednemu agentowi nie mając umów najmu lokali! Zamiast świadczyć usługi dla operatora Germanos rozwinął sieć sprzedaży gadżetów i się uniezależnił. Grecy to zaplanowali bardzo perfidnie wykupując udziały w P4. To tak jak jedną firma zarządza właściciel, a drugą wszyscy i nikt...
    0
  • Users Avatars Mini
    milaa pisze: 2007-02-03 12:49
    Tomek- skoro jesteś takim świetnym pracodawcą to może napisz tu wszystkim ile na umowie mają ci, którzy to do ręki dostają 1250 zł...i ewentualnie może coś wspomniesz o prowizji wypłacanej ale pod stołem...
    0
  • Users Avatars Mini
    Przemo pisze: 2007-02-03 14:06
    za ten numer Germanosa to parę stołków w Erze spadnie.......jestem tego pewien....ale w sumie to dobrze bo dzięki temu parę ważnych osób w Erze ubudzi się z tego letargu jaki jest ostatnio... pzdr all.
    0
  • Users Avatars Mini
    zdunek pisze: 2007-02-04 23:58
    w erze coraz więcej problemów... spór o udziały, teraz germanos... klient raczej na tym nie zyska...
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: