Germanos Polska wysłał list do swoich kluczowych partnerów i klientów informujący o zmianach związanych z przejęciem pakietu udziałów w P4. Oto treść tego listu:
Szanowni Państwo,
Niniejszym mam zaszczyt poinformować Państwa o przejęciu przez firmę Germanos Polska Sp. z o.o. pakietu 22 procent udziałów w operatorze P4. Wydarzenie to postrzegamy jako przełomowy moment w rozwoju polskiego rynku telefonii komórkowej i pragniemy aby nasza firma odegrała w tym procesie kluczową i aktywną rolę, mając bezpośredni wpływ na strategię operatora P4. O znaczeniu naszego doświadczenia oraz wartości stanowi fakt, iż sieć salonów Germanos stanie się kluczowym elementem w strategii rozwoju operatora P4 po uruchomieniu usług planowanym na I kwartał 2007 roku.
Porozumienie zawarte pomiędzy Germanos Polska Sp. z o.o. a P4 jest realizacją strategii dalszego rozwoju naszej firmy w sektorze usług telekomunikacyjnych. Bazując na naszym wieloletnim doświadczeniu pragniemy – poprzez zawartą transakcję - wzmocnić naszą pozycję lidera usług mobilnych i czynnie uczestniczyć w kształtowaniu tego rynku.
Nasza sieć jest największą spośród obecnych na polskim rynku i wierzymy, że połączenie jej z nowym operatorem P4 stanie się podstawą do rozwoju nowych usług i zwiększenia przychodów oraz bazy klientów telefonii komórkowej w kraju.
Zarząd sieci Germanos jest przekonany, że wprowadzenie usług operatora P4 będzie stanowić kamień milowy na drodze dynamicznego rozwoju szeroko pojętych usług telekomunikacyjnych w Polsce – sektora o najwyższym wskaźniku wzrostu w tym regionie Europy.
Nasza umowa oraz 22 procentowy udział w operatorze P4 został nabyty przez spółkę Tollerton Investments Limited – własność firmy Olympia Development S.A. należącej do Panosa Germanosa (100% udziałowiec firmy Germanos Polska Sp. z o.o.) w zamian za udziały w spółkach Germanos Polska Sp. z o.o., Telecommunication Center Mobile Sp. z o.o. oraz Mobile Phone Telecom Sp. z o.o. Udziały w sieci P4 gwarantują Germanos Polska aktywny udział i wpływ na kształtowanie strategii, rozwoju usług oraz współpracy z partnerami handlowymi – kluczowego elementu budowy wzajemnych relacji biznesowych.