UPC Polska rozpoczęło nową odsłonę kampanii wykorzystującej format MegaRodzinki. Promuje ona ofertę dla nowych klientów, z ceną niższą o połowę nawet przez trzy miesiące.
W najnowszej reklamie aktorka Sylwia Gliwa, wcielająca się w rolę MegaMamy, promuje 50-procentowy upust na wszystkie usługi UPC dla nowych klientów. Wszyscy nowi klienci otrzymają usługi w promocji, która pozwala na korzystanie z nich nawet przez trzy miesiące w cenie niższej o 50 proc. Klient otrzyma zniżkę niezależnie od tego czy wybiera jedną usługę, dwie lub więcej. Spot obejrzeć można na kanale YouTube UPC Polska.
Nowa kampania reklamowa jest prowadzona w najważniejszych mediach, w tym w ogólnopolskiej telewizji, online i social mediach. Za kreację kampanii odpowiada agencja Heart & Brain, media kupuje dom mediowy OMD, za działania BTL odpowiada Arip.
Na koniec trzeciego kwartału 2015 r. z usług UPC Polska korzystało 1 415 600 abonentów, w tym 936 400 z telewizji cyfrowej, 249 700 z telewizji analogowej, 1 019 500 z szerokopasmowego internetu i 578 400 z telefonii. W zasięgu najnowszej generacji szerokopasmowych sieci UPC w standardzie DOCSIS 3.0 znajduje się ponad 2,8 mln gospodarstw domowych, w ponad 100 miastach w Polsce.