Godzina darmowych rozmów w TP

Newsy
Żródło: TP S.A.
Opinie: 67

Od 1 marca 2005 r. klienci Telekomunikacji Polskiej korzystający z planu telefonicznego tanie wieczory i weekendy (twiw) mogą zamówić bezpłatną usługę - pakiet minut tp. Pozwala ona za darmo rozmawiać przez godzinę miesięcznie. Dotyczy to połączeń lokalnych i międzymiastowych, a od początku czerwca również dostępu do Internetu typu dial-up. Klienci, którzy w marcu złożą zamówienie na nową usługę, będą mogli korzystać z bezpłatnych minut od 1 kwietnia br. Darmowe połączenia można realizować we wszystkie dni tygodnia, tak w sieci TP jak i do klientów innych operatorów. Jedynym warunkiem jest wykonywanie połączeń za pośrednictwem prefiksu TP.

Pakiet minut tp jest dostępny wyłącznie w planie twiw, który kosztuje 50 zł brutto miesięcznie. W okresie promocyjnym, który potrwa do 31 maja 2005 r. klienci będą mogli go wykorzystać w rozmowach lokalnych i międzymiastowych. Natomiast od 1 czerwca pakiet zostanie rozszerzony o dostęp do Internetu dial-up.

Wprowadzenie godziny bezpłatnych połączeń zdecydowanie zwiększa atrakcyjność twiw. Dlatego Telekomunikacja Polska przewiduje, że w 2005 r. obok planu darmowe wieczory i weekendy, stanie się on najczęściej wybieranym abonamentem przez klientów TP.

Firma stopniowo odchodzi od planów opartych na systemie impulsowym, na rzecz sekundowego rozliczania połączeń. Dlatego od 1 marca 2005 r. TP nie będzie już sprzedawać planu standardowego. Nie oznacza to jednak likwidacji tego planu, wszyscy dotychczasowi użytkownicy nadal będą mogli z niego korzystać.

Opinie:

Opinie archiwalne (67):

Komentuj

Komentarze / 67

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-02-28 15:36
    no prosze jak sie TP rozruszalo...
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2005-02-28 15:36
    czy to znaczy ze dostep przez dialup tylko z uzyciem 0202122 bedzie wliczal sie do daarmowych minut?
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-02-28 15:38
    atrakcyjne bo tak szczerze to za ta godzine zaplaci sie 7,30 bo standardowe abo jest puste i do tego 1/1
    0
  • Users Avatars Mini
    Artur pisze: 2005-02-28 15:45
    Tylko tyle, że plan sekundowy jest droższy od standardowego :) I wszystko jasne.... TP SA robi jak zwykle lepiej dla....siebie. A durni ludzie będą sie cieszyć że mają nalicznie sekundowe. A Tepsa rypie ich na inicjacji połącznia 12 gr za każdym razem jak wykonują połączenie.
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-02-28 15:55
    Artur*** jest chyba o tym mowa w regulaminie i cenniku...
    0
  • Users Avatars Mini
    magic pisze: 2005-02-28 15:59
    smoli się koło pupy telekomunie,ale jeszcze chaczki, jeszcze wydoić ....w abonamęcie ale droższym o 7,3pln !!! NIECH CI PRACOWNICY ZASTRAJKUJĄ I WYŁĄCZĄ CENTRALE NA JEDEN DZIEŃ TO ŻABOJADY Z GÓRY ZMĄDRZEJĄ SZYBCIUTKO ...
    0
  • Users Avatars Mini
    stefanb pisze: 2005-02-28 16:01
    rozpoczecie polaczenia kosztuje 20gr
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2005-02-28 16:08
    Hehe tam mnie boli od śmiechu:) co oni się z koniem na łby pozamieniali ??? a jak znam życie to ten pakiet nie zadziała odrazu i będzie znowu burdel na BLULINE ... 0.12 groszy za zainicjowaniwe połączenia z naliczaniem sekundowym??? ale złodziejstwo - w komórkach nie ma ŻADNEJ oplaty za to,że uczciwie rozliczaja rozmowy,a TEPSY wyznają zasadę : zapłać nam za uczciwość a my ci naliczymy "bezplatnie" od początku polączenia sekundowo- łapówa czylii :P ale złodzieje i naciągacze .
    0
  • Users Avatars Mini
    kostelek pisze: 2005-02-28 16:08
    Doladnie czyli za 1min placimy 0,12+20 gr = 0,32 grosze!! hehehe a ta godzina darmowa to cos zdajsie tylko na 2 miesiace....hmm aod 1 czerwca moze byc naprzyklad pakiet "darmowe minuty" za 10 zł buahahahaaa!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2005-02-28 16:11
    ***AQQ [28-02-2005 14:55] ALE TO NIE ZMIENIA FAKTU,ŻE JEST WYJĄTKOWO NIEUCZCIWE .
    0
  • Users Avatars Mini
    kostelek pisze: 2005-02-28 16:11
    oczywiscie mowie o przypadku jek bedziemy gadac tylko minute.Oplaca sie ale jak nasze polaczenia wychodza srednio 10-20 minut. Zwykle trwają 5 wiec.....:((
    0
  • Users Avatars Mini
    Artur pisze: 2005-02-28 16:15
    O nie mogę !!!!! Rzeczywiście inicjacja kosztuje 20 gr !!!!! Ale jaja!!!! Do AQQ: Pisze w regulaminie. Tylko znadź mi Polaka co czyta regulamin operatora :) Jeśli co setny czyta to jest ok! A narazie Tepsa dyma pozostałe 99 osób :) Ale to akurat dobrze niech płacą jak nie czytają!
    0
  • Users Avatars Mini
    orko1990 pisze: 2005-02-28 16:21
    Ladnie, podoba mi sie. A dla mnie to bez wartosciowe, bo ja i taak rozmawiam przez koma.
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2005-02-28 16:37
    Artur*** właśnie to ich problem tzn. kasa
    0
  • Users Avatars Mini
    tom pisze: 2005-02-28 16:52
    mam nadzieje ze ludzie nie dadza sie wydyma_c przez tpsa
    0
  • Users Avatars Mini
    klod pisze: 2005-02-28 16:55
    @Artur odezwal sie inteligent. jezeli juz to jest napisane wiesniaku. nie trzeba wczytywac sie w regulamin. jest nawet na ich tronie i wcale nie malym druczkiem
    0
  • Users Avatars Mini
    pawlikkk pisze: 2005-02-28 16:58
    www.tnp.pl sprawdzcie sami ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    tampaboy pisze: 2005-02-28 17:20
    Wiecie ile w tym plani Tanie wieczoru i weekendy za 50 zł kosztuje minuta rozmowy międzymiastowej ????? 69 gr !!!! 49+20 za inicjacje połączenia. Te niedorobione chamy z tpsa śmieją sie swoim abonentom prosto w oczy. Nawet w Jednej Idei na karte ( bez żadnego abonamentu ) mam takie połączenie za 20 gr czyli 3 i pół raza taniej !!!!!!!!!11
    0
  • Users Avatars Mini
    tampaboy pisze: 2005-02-28 17:20
    Wiecie ile w tym planie Tanie wieczoru i weekendy za 50 zł kosztuje minuta rozmowy międzymiastowej ????? 69 gr !!!! 49+20 za inicjacje połączenia. Te niedorobione chamy z tpsa śmieją sie swoim abonentom prosto w oczy. Nawet w Jednej Idei na karte ( bez żadnego abonamentu ) mam takie połączenie za 20 gr czyli 3 i pół raza taniej !!!!!!!!!11
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-02-28 17:37
    tampaboy - 20 gr na wszystkie stacjonarne?
    0
  • Users Avatars Mini
    tampaboy pisze: 2005-02-28 17:40
    Tepsa robi co chce bo wie, że ma do czynienia z głupim narodem, który lubi przepłacać z przyzwyczajenia... :-( W innym kraju byłoby to niemożliwe. Takich ludzi jak my co wiedzą, że można płacić dużo taniej jest tak mało że można ich policzyć na palcach... Ludzie starsi są jacyś dziwni poprostu- bardzo trudno ich przekonać do komórek, a nawet Energisa czy tele2 się wystrzegają jak ognia... Jak ma być tanio, jak ludziom zwisa ile płacą??? Gdyby nagle połowa abonentów zrezygnowała ze stacjonarki na rzecz komóry, albo chociaż zeszła na plan socjalny to wtedy może tepsa poszłaby po rozum do głowy...
    0
  • Users Avatars Mini
    tampaboy pisze: 2005-02-28 17:45
    ***wlo - minuta połączenia w tym planie na lokalne to 12 gr, a po 22 - 6 gr. Inicjacja połączenia jest płatna 20 gr za każdym razem- poza weekendami ( wtedy podobno jest bezpłatna ) i za 3 minutową rozmowę lokalną w weekend wyjdzie 36 gr... czyli znowu więcej niż w planie standardowym... Porażka...
    0
  • Users Avatars Mini
    gumis pisze: 2005-02-28 17:46
    powie tylko tyle TP ZA ABONAMENT STANDARDOWY POWINNA DAC PRZYNAJMNIEJ 60 MINUT GRATIS A TU ZROBILI WIELKĄ ŁASKE I DALI W WYZSZEJ TARYFIE :( WSTYD SZKODA GADAC ZDZIERCY!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    adamde pisze: 2005-02-28 17:47
    ale jak sie korzysta z darmowego pakietu to za inicjację też liczą?? ja w sumie nie do końca was rozumiem. wiem, że to jest złodziejstwo, ale jeszcze półtora roku temu większość z was jak jeden mąż śmiała się z tych co nie mają 1sek. i płacili 18,30zł za 1sek na koma, więc płacić 7,30zł za 1 sek (wiem że standardowy to "pusty" abo i %#$@$%#@%&% od tej anormalnej sytuacji jaka jest w abonamentach tepsy) nie jest takim wielkim przestępstwem. no i ta inicjacja..., ale jeśli w tej godzinie nie byłoby nalicznej inicjacji to całkiem ciekawa oferta i warta przemyślenia. Jeżeli dobrze rozumiem to jeśli mam prefix 1069 to mogę z tej oferty korzystać tylko na lokalne (jeżeli dobrze rozumiem, bo lokalne mam 1033 a międzymistowe na 1069 - tylko tele2 sie nie tyczy bo mają też lokalne)
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2005-02-28 17:53
    Ludzie czy was pogieło juz zupełnie? Zyjemy w gospodarce wolnorynkowej i jesli cennik lub warunki jakie proponuje wam TPsa nie odpowiadają to trzeba ich kopnąć z całych sił w du.sko czyli zrezygnować z ich usług. Ja tak zrobiłem. Zrezygnowałem z telefonu stacjonarnego i z Neostraty. Teraz dzwonie tylko i wyłacznie z komórki a internet wziełem 3 razy tanszy radiowy . Jestem bardzo zadowolony i płace ogolnie połowe tego co rok temu.
    0
  • Users Avatars Mini
    Andrez pisze: 2005-02-28 18:03
    LOL a ja właśnei przechodze do dialoga z neo na dialostrade... i cale szczęście że przechodze z ISDNA i zwykłej analogówki na 1 abo ;] będzie tanije i cyfrowo i wkońcu nie bedzi ekłamania i nabijania ludzi w butle że technologia adsl nie ma możliwości być zakładana na liniach typu isdn.... LOL. Pozdrawiam wszystkich beznadziejnych pracowników tpsa..... a w szególności nic nie wiedzących w większości wypadków ludz z 9393..... no jedynie monterzy wiedza i to 3 x więcej niż ten co obsluguje na BL ludzi... może nie jeest po studiach ale zna sie na rzeczy i o to chodzi. :) A tpsa niech dalej robi ludzi w butle to dobrze na tym wyjdzie. LOL
    0
  • Users Avatars Mini
    piechucki pisze: 2005-02-28 18:04
    Zrobiłem dokładnie to samo co kolega z 16:53 i NIE NARZEKAM. Powiem więcej POLECAM!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Andrez pisze: 2005-02-28 18:06
    AHA a wogóle to jednak coś slyszałem że na tej konferencji że jednak można zakładać adsl i dsl na isdnie... ;] No to ciekawe... a ja myslałem że nei można.... Hehhehe (co mnie to obchodzi że póleczki są droższe od analogowych). Pozdro dla wszystkich oszukanych przez tpsa..... Łączny się coraz drozej... :D
    0
  • Users Avatars Mini
    Andrez pisze: 2005-02-28 18:08
    Aha i jeszcze przeszedłem z Xp na Mandrake linuxa :] Talk dla zasady... ;]
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2005-02-28 18:09
    ***Andrez,w takim razie witamy w karinie łagodności:) czyli w Dialogu - sieci,gdzie wreszcie będziesz miał spokój i miłą obsługę pod 0 801 700 700 DIALOG RULEZ!!! :))))
    0
  • Users Avatars Mini
    menagier pisze: 2005-02-28 18:12
    rcicho - tak tylko powiedz to tym ludziom którzy boją się komórki jak diabła :) np mojej teściowej... szkoda strzępić języka
    0
  • Users Avatars Mini
    Andrez pisze: 2005-02-28 18:13
    Monopolowi precz..... dobra a tak na serio to nie wiem czy ktoś na to przejdzie z abo standartowego bo...... to sie poprostu niepołaca ;] Jeśli takbędą robić to... nei widze innej mozliwości niz upadek psa (to by było dobre rozwiązanie). Znowu załozenie (ale polskiego operatora krakowego albo mniejszych operatowów konkurujących z sobą). I to by było kozystne. Ale to chyba tylko moje marzenia. NIestety NETIA, DIALOG i Sferia nie są na tyle silne aby móc konkurować z tpsa.... a może jakby tak wspólnymi siłami (np. Dialog w Łodzi buduje swoją sieć strasznie wolno ale co trzeba przyznać po 6 latach w Łodzi jest w zasiegu 50% ludzi mieszkających w mieście może i więej). Teraz dali większości ludzi możliwość założenia dialostrady i mamy.... kokurnta do kturego przechodze., Mam dosyć machlojek w tpsa, głupich konsultantów z tpsa, comiesięcznych pomyłek na fakórach i ich cen. Pozdrawiam TPSA i życze tej firmie wszyztiego złego z całego serca.
    0
  • Users Avatars Mini
    Andrez pisze: 2005-02-28 18:15
    ***olek_01 jestem ciekaw jak szybko założą mi tel i interet... mam nadzieje że w tempie expresowym.... ;] Bo choć neo dobrze chodzi to.... mam dosyć tpsa.... ale neo to chyba 1 usługa która dobrze działa w tej firmie i ktora nawet sie im udała. ;]
    0
  • Users Avatars Mini
    waldek pisze: 2005-02-28 18:48
    Andrez: Naucz sie osle ortografii. A tez mam Dialog i wcale ten ich DSL nie zwala z nog. TPSA ma 10 razy lepsze lacza.
    0
  • Users Avatars Mini
    małgosia_m pisze: 2005-02-28 18:54
    Trzeba ludziom tłumaczyc, ze wkładając na konto np. TAK-TAK 50 zł miesięcznie mają do wygadania w pakietach 2godz 52 minuty do stacjonarnych i na komórki Ery i Heyah oraz 1 godz. 5 min. do innych operatorów komórkowych. Moze to im przemówi do rozsądku.
    0
  • Users Avatars Mini
    tampaboy pisze: 2005-02-28 19:03
    ***małgosia- TakTak to lipa straszna przy Nowym Plusie... Tam za 58 zł (55 + 3 zł Strefa Plus) za 225 minut + 300 minut po 18 i w weekendy... Czyli w sumie aż 525 minut (prawie 9 godzin) za 58 zł !!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Darek pisze: 2005-02-28 19:03
    waldek: no pewnie, ze musi miec 10 razy lepsze skoro abonentow ma 20 razy wiecej. Na laczach identycznych jak Dialog daleko by nie zajechali, chyba to jest logiczne ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    jackass pisze: 2005-02-28 19:06
    Mysle, ze tpsa rozpoczela wbijanie gwozdzia do wlasnej trumny, bo skoro z komorki mozna rozmawiac taniej, co udowodnil tampaboy [28-02-2005 16:20], to normalne dzialanie monopolisty na coraz bardziej konkurencyjnym rynku to OBNIZANIE CEN a nie podwyzszanie. Z drugiej strony to moze dobrze ze tpsa dazy do utraty klientow. NIECH NAM KONKURENCJA ROSNIE W SILE a wowczas bedzie taniej!!! Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    małgosia_m pisze: 2005-02-28 19:18
    tampaboy (18:03) Jedna zasadnicza różnica. W TAK-TAK mozesz a nie musisz rozmawiac, kasa nie przepada. Natomiast kase musisz czy chcesz czy nie placic Plusowi.
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2005-02-28 19:18
    Dzien dobry - poprosze godzine - darmowych rozmow - prosze bardzo - placi Pan 50 zl brutto :)
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2005-02-28 19:19
    tampaboy ale liczysz te darmowe wieczory w promocyjnej cenie ?? a nie 25 zlotych ?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-02-28 19:22
    małgosia_m - to albo dzwonimy, albo mówimy o dzwonieniu... Ja dzwonię.
    0
  • Users Avatars Mini
    małgosia_m pisze: 2005-02-28 19:34
    Ja tylko podałam alternatywe dla abo TP S.A. Każdemu do przemyslenia i nic wiecej.
    0
  • Users Avatars Mini
    tampaboy pisze: 2005-02-28 19:36
    ***małgosia-m- Zgadza sie Plusowi musze płacić, bo dostaje np.: SonyEricssona k500i za 1 zł oraz co miesiąc rachunek szczegółowy i do płacenia zobowiązuję się podpisujac umowę. Ale jak zauważyłaś dzięki temu że jestem uwiązany mam znacznie lepsze warunki niż użytkownik TakTaka... W Plusie zbieram dodatkowo punkty 5Plus, za które zawsze można wziąść fajne prezenty...
    0
  • Users Avatars Mini
    teufel pisze: 2005-02-28 19:43
    Do mnie dzwonili 18 lutego i proponowali "Darmowe" Wieczory i łikendy. Powiedzieli, że będzie można normalnie wrócić do abonamentu standardowego bez problemu i za darmo.ZŁODZIEJE. Nic tylko ich pozwać do sądu!! Teraz wprowadzają abo za 50zł z 60 minutami(niech się wypchają) Ja dzwonię zazwyczaj na lokalne więc 35gr * 20 = 7zł. 42,70 + 7= 49,70, a nie daj Boże, że zadzwonię wtedy gdy naliczanie jest co 6 minut - 35gr * 10 = 3,50. 42,70 + 3,50 = 46,20. I oni kolejne grosze do swej kieszeni ładują:(
    0
  • Users Avatars Mini
    małgosia_m pisze: 2005-02-28 19:47
    Wszystko zalezy do czego komu potrzebny aparat. Mnie nie jest potrzebny z "wodotryskiem". Mój aparat wystarczy ze jest niezawodny dzwonię z niego i odbieram połączenia, oraz piszę sms. THE END.
    0
  • Users Avatars Mini
    ker pisze: 2005-02-28 19:51
    Jeszcze mały kwiatuszek. Te 60 minut to dopiero od 01 kwietnia ...
    0
  • Users Avatars Mini
    ja pisze: 2005-02-28 20:00
    a to cwaniaki. teraz aby miec neostrade trzeba bedzie zabulic 50 zl. darmowe rozmowy tylko w sieci, oplaty za inicjacje polaczenia, czyli te darmowe 60 minut ile bedzie kosztowac? tragedia. uwolnic petle lokalna!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    tampaboy pisze: 2005-02-28 20:04
    ***małgosia_m- Jeśli nie potrzebujesz fona z wodotryskiem to takiego K500i co go można za 1 zł kupić możesz opchnąć od razu w komisie i od ręki dostaniesz za niego 550 zł !!!!! I od razu masz kasę na 10 abonamentów !!!!!!! To tak jakbyś przez 10 miesięcy rozmawiała totalnie za darmo. Może coś jeszce dodasz ??? Chyba nie ma już nic na obrone TakTaka... :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    adam pisze: 2005-02-28 21:00
    to co tu piszecie jak to jest prawda to niech sobie ten nowy abonament w dup_e wsadza, sorry za parlamentarne wyrazenia
    0
  • Users Avatars Mini
    adamde pisze: 2005-02-28 21:04
    ***rcicho - tak, jasne, ale zauważ, że na tym polega monopol, że dostęp do konkurencji jest ograniczony. Ja też jużbym dawno zrezygnował z &tp gdyby nie to, że w moim 12-tysięcznym mieście 12 km od granicy z "Kaliningradzkim Krajem" działa jeden operator telefonii stacjonarnej i jedna firma zajmująca się internetem radiowym udostępnianym tylko i wyłącznie w "centrum" i do tego działa jak mu sie chce. Dlatego zazwyczaj rachunek od tepsy mam około 130zł (42,70zł abo -sic!; 59zł neo+ i ok 30zł rozmowy) a prywatnie mam NP55, mama ma Efekt30+1s+SP, tak samo brat i na komórki mamy 130zł, czyli cała ta telefonia nas kosztuje 260zł, z czego na komórkach mamy 90min i 250SMS, a na stacjonarnym :/... lepiej nie mówić oprócz kilku tel do cioci w USA. Więc sam zauważasz że jest monopol i z tego też powodu nie wszyscy mogą monopolistę kopnąć w du.sko. Koniec wywodu.
    0
  • Users Avatars Mini
    ipsos pisze: 2005-02-28 22:04
    *malgosia - zdecydowanie masz racje; tpsa umiera, abonamenty tez sa do kitu; na calym swiecie glownie prepaid sie sprzedaje; a teraz bezkonkurencyjny jest tak tak - czy komus sie to podoba czy nie; przeanalizowalem wszystkie oferty dokladnie; nawet jak jest promocja, to potem ja wdrazaja na stale; zacznij uzywac np TT : doladuj konto, np przez inteligo, 150 zeta dostajesz od razu 35 minut lub 160 smsów gratis; jestes na happy, z tej kasy np. 70 zl przeznaczasz na 10 pakietow tanich minut lub smsów i masz 250 minut lub 1000 smsów gratis na stacjonarne i w sieci, czyli juz w sumie masz 285 minut lub 1160 smsów, a na koncie jeszcze ci zostalo 80 zeta, za 9 kupujesz smsy za darmo do swojej kobiety, masz juz 71 zl , ktore wydajesz na rozmowy do innych sieci...przypadki mozna kalkulowac wedle potrzeb; aha a do tego wszystkiego 1 sekundowe naliczanie, sumowanie konta, i nuemr telefonu, o ktorym nawet nie musisz myslec. GIT?
    0
  • Users Avatars Mini
    ipsos pisze: 2005-02-28 22:06
    i co wazne MINUTY SA DOSTEPNE ZAWSZE, A Nie w WEEKENDY LUB PO 18stej; TAK TAK RULEZ, musicie przyznac ladies & gents
    0
  • Users Avatars Mini
    cet pisze: 2005-02-28 22:20
    nie ma co narzekac w koncu cos dorzucili do tych 50zl zawsze jakis krok do rpzodu :}
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2005-02-28 22:44
    no właśnie,kolega ***ipsos ma racje - Tak Tak broni się sam:))))
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2005-02-28 23:45
    ja tez kupilem sobie tak-taka i od tej pory przypalam sobie glowe - nawet nie wiedzialem ze godzine mozna wygadac w tak prosty i skuteczny sposob :) - a co do tepsy - to juz samo wprowadzenie oplaty za inicjacje polaczenia co jest kosmicznym krokiem w tyl i substytutem nowoczesnych taryf - swiadczy o niej niereformowalnie - poprostu paranoja !! ja wiem ze komos moze wyjsc w przeliczeniu 5 zl taniej ale rownie dobrze moglby oszczedzic jeszcze wiecej o czym poprostu nie wie !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wodny pisze: 2005-03-01 00:30
    *ipsos - calkowicie sie z toba zgadzam - wlasnie przechodze na tt i schemat dzialania jaki podejme jest taki sam ! - gdybym mial mozliwosc podlaczenia netu z innej firmy juz dawno bym zrezygnowal z psa i przeszedl na TT - jeden w domu drugi u mnie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    tampaboy pisze: 2005-03-01 00:37
    Nie twierdze, że TakTak jest zły !!! O ile promocja pakietów w Jednej Idei nie wejdzie na stałe ( tam za minute na stacjonarne i do Idei tylko 20 gr) to Tak Tak będzie najbardziej oplacalnym prepidem do rozmów na stacjonarki ( o ile ta promocja wejdzie na stałe ) i tak można sobie gdybać... A jak już miałbym kupować karty po 150 zł to wtedy na 1000 % wybrałbym abonament np.: Nowy Plus 165- 165 zł i miałbym 750 minut na stacjonarne o każdej porze ( 12 i pół godziny ) oraz 1200 minut ( 20 godzin) na stacjonarne po 18 i w weekendy... Ale to też gdybanie, bo kto mając prepaida wydaje na niego 150 zł miesięcznie ????
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2005-03-01 00:49
    Te usluge powinni dodac tym klientom ktorzy posiadaja ten plan! A nie ze sobie go trzeba zamowic. Kto zamowi ten ma, a kto nie ten dalej placi bo nieswiadomy. Wredne chamy. Dobrze, ze mam isdna za 35zl netto i mam ich gdzies. Wszystkie rozmowy poprzez innych operatorow. Nie dostaja ode mnie nic tylko abo
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-03-01 02:12
    SMIESZNE TPSA MNIE TYM ROZBAWILA I TO TOTALNIE 60 MINUT BRAWO OBY TAK DALEJ ZA 50ZŁ -- i kropka. ps za 86zl[+SP] mam 250/375 minut w plusie !!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2005-03-01 02:13
    ... moze to chodzi o polaczenia miedzynarodowe [60] a na lokalne jest [600] ;-)) ????
    0
  • Users Avatars Mini
    GregPepe pisze: 2005-03-01 09:12
    tkubon [28-02-2005 23:49] jak chcesz mieć automatyczne obniżanie cennika to idź do heyah w każdej innej sieci trzeba coś zrobić, albo zmienić taryfę albo włączyć jakiś pakiet
    0
  • Users Avatars Mini
    netdragon pisze: 2005-03-01 09:23
    Oferta nie jest rewelacyjna, ale już lepsza od poprzedniej... :P
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-03-01 09:57
    tampaboy - Stary! Oni nie kupują kart 150 co miesiąc!! Oni to robią co pół roku!! Tyle, że o tym nie piszą! Gdyby co miesąc pre-paidowych tyle zasilali, przeciętna na łebka nie byłaby poniżej 30 złotych!! My (abonamentowcy) mówimy o zupełnie innych rzeczach niż oni. Onie pod uwagę aboanmentu nawet nie biorą, w przeciwieństwie do nas, którzy pre-paid rozważamy, nierzadko dodatkowo korzystamy... ICEWIND - rozbawiła, nie rozbawiła... Wszędzie na świecie utrzymanie sieci kablowej (stacjonatnej) jest droższe niż komórkowej... Koszty to nie tylko centrale, szafy... to wszelkie uzgodnienia, mapy, utrzymanie, ewidencja i zarządzanie, nierzadko dzierżawa gruntów (po kilkanaście metrów od kilkudziesięcu właścicieli) - to generuje koszty. Nie będie więc tak tano, ale rzeczywiście, 35 zł miesięcznie za samo utrzymanie i obsługę... To budzi zastrzeżenia... Szczególnie gdy np. w moim mieście w budynku tepsy chyba tylko już obsługa centrali pracuje. Kilku ludzi w telepunkcie w Rynku...
    0
  • Users Avatars Mini
    magic pisze: 2005-03-01 11:24
    .....dymanko po francusku w wykonaniu TELEKOMUNY !!!!.....takie zagrania powinny być karane ustawowo,to podstępny atak w nieświadomych emerytów i rencistów....moja biedna babcia za boga nieda się przekonać jak telefon to ,telekomuna i niema gadania,tylko przy rachuneczku troszki popłacze i dalej swoje ' bo to przeciesz POLSKA firma itd.' niema tłumaczenia...
    0
  • Users Avatars Mini
    radgalez pisze: 2005-03-01 18:27
    @teufel - masz racje, ale wez pod uwage ze konsultanci czesto dowiaduja sie o wszystkim ostatni. ja pracowalem w takim call center i od wewnatrz stwierdzilem jaki tepsa ma burdel. oprocz namawiania na profit, neostrade, czy vasy, dosc dlugo mielismy kampanie dwiw. jednym z glownych argumentow byl powrot do planu standardowego. ludzie naprawde potrafia liczyc i 85 zl to za duzo jak na abo, tym bardziej ze polaczenia komorkowe sa coraz tansze.
    0
  • Users Avatars Mini
    radgalez pisze: 2005-03-01 18:27
    zaloze sie ze dzis dzwoniacy konsultanci nadal wmawiaja ludziom ze mozna wrocic do standardowego bo NIE WIEDZA ze nie mozna. u mnie liderzy przychodzili do pracy na kacu i spali po katach, nie patrzac na to co wygaduja konsultanci. a ze bylismy na podsluchu to MY potem obrywalismy za to ze powidzielismy cos nie tak. byl jeden koles ktory wmawial klientom ze mikrofiltry nie wpuszczaja do kompa wirusow i dialerow!!! a szczytem wszystkiego bylo to jak lider latal po sali z moja komorka (erowy ryczalcik na wap) gdzie mialem otwartego gola albo fkn i instruowal kolejne osoby ze zmienily sie ceny czy predkosci neostrady. nius byl juz dzien wczesniej a call center dowiedzialo sie o tym ode mnie!!!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: