GPRS w POP-ie będzie do końca miesiąca

Newsy
Opinie: 135

Idea potwierdziła, że jeszcze w lipcu użytkownicy telefonów prepaid tej sieci będą mogli korzystać z transmisji GPRS. W czasie ostatniej konferencji prasowej tej sieci podano datę 15 lipca br. Niestety nie udało się tego terminu dotrzymać. Jacek Kalinowski, rzecznik prasowy sieci Idea tłumaczy: "Zapowiadaliśmy wdrożenie GPRS w POP-ie w lipcu br. i zamierzamy tej obietnicy dotrzymać - prace trwają".

Opinie:

Opinie archiwalne (135):

Komentuj

Komentarze / 135

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Tomek pisze: 2004-07-16 17:41
    Kłamcy
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-07-16 17:41
    w lipcu, ale ktorego roku? :P z tego co pamietam, to jednak zapowiadali 15. lipca, a nie do konca! hmm, kretacze.. :P aczkolwiek nie mam nic do idei, ale jednak terminow powinno sie dotrzymywac.. :) w zamian za opoznienie proponuje rekompensate w postaci _uczciwego_ rozliczania (co 1 kB) i cen (po zsumowaniu ilosci danych) jeszcze nizszych niz w NTT.. :D
    0
  • Users Avatars Mini
    bakx pisze: 2004-07-16 17:45
    lipiec 2005... heehehehehehehe straszą juz tak od 2002 roku lol ale moze przynajmniej w jakis rozsadnych cenach bedzie,, cos al'a promoca w TT
    0
  • Users Avatars Mini
    K_Lego pisze: 2004-07-16 17:46
    IDEA i nic więcej nie trzeba mówić
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-07-16 17:46
    Kolejne odwlekanie...Ciekawe jakie będą ceny???
    0
  • Users Avatars Mini
    Maruda pisze: 2004-07-16 17:48
    Obiecywali już przed końcem 2003'ego... Jedyne co mnie trzyma w POP'ie to niecheć przed zmianą numeru. A wypowiedź rzecznika jest poniżej poziomu krytyki. OBIECYWALIŚCIE NIE W LIPCU TYLKO DO 15 LIPCA - mała różnica ale jest! Rozumiem, że jak się nie uda w lipcu, to Pan Kalinowski powie, że obiecywali nie 15 lipca, nie w lipcu, tylko w ROKU 2004 i ten termin zostanie spełnoiny. ŻENADA!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    silgin pisze: 2004-07-16 17:50
    Dziekujemy z ap rzycisniecie Idei. Niestey idei to jajkos nie wierze. Ale trzymam kciuki. Niech bedzie gprs taki jak Web Maniak.
    0
  • Users Avatars Mini
    silgin pisze: 2004-07-16 17:54
    Ja bym sie tak nie czepial. w koncu mialo byc w lipcu a i nie wiadomo ktorego roku
    0
  • Users Avatars Mini
    sss pisze: 2004-07-16 17:55
    a w simplusie i mixie - GPRS juz jest od dawna...
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-07-16 17:55
    czyli wielki śmiech na sali...
    0
  • Users Avatars Mini
    frosty pisze: 2004-07-16 17:57
    Najpierw 15 lipca, teraz do końca lipca, założę się, że w sierpniu pan Kalinowski będzie tłumaczył "obiecaliśmy, ze to będzie zrobione do końca wakacji", potem "do końca astronomicznego lata", a i tak wszyscy będą szczęśliwi jak GPRS będzie prezentem na gwiazdkę...
    0
  • Users Avatars Mini
    tragic pisze: 2004-07-16 18:02
    Sciemniaja jak na corke telekompromitacji przystalo... Juz zapomnieli o tych wszystkich obietnicach... O tej pewnie tez zapomna...
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2004-07-16 18:02
    Swoja droga mysle, ze IDEA miala 'jakas' propozycje GPRS'u dla POP na wczoraj, jednakze dzialania ERY nieco wymusily rewizje oferty... moze warto poczekac te max. 2 tyg (bo mam nadzieje, ze p. Kalinowski mial na mysli 'lipiec 2004')... poczekamy, zobaczymy. PS. Lepiej nie podawac 'dokladnej daty', niz musiec ja pozniej przekladac (czasami wielokrotnie).
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2004-07-16 18:12
    *** klops -- raczej _odpoczynek_ a nie spoczynek, bo tego nikomu nie zycze.. :) dziekuje za pzdr i tez pzdr. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-07-16 18:04
    Wszystko na odwrót się porobiło. Przecież te pakiety GPRS w TAK TAKu miały właśnie wchodzić w sierpniu! A POP miał mieć GPRSa teraz, a jest dokładnie na odwrót!!! Się porrobiło...
    0
  • Users Avatars Mini
    pawko pisze: 2004-07-16 18:05
    mam nadzieje ze te niedotrzymywanie terminow w IDEI zrekompensuja cenny i taryfikacjia w tyn GPRS-POP . ... jak nie to tak tak ... fajnie . pzdr pawel
    0
  • Users Avatars Mini
    tragic pisze: 2004-07-16 18:05
    Sciemniaja jak na corke telekompromitacji przystalo... Juz zapomnieli o tych wszystkich obietnicach... O tej pewnie tez zapomna...
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-07-16 18:07
    poczekamy, zobaczymy. tymczasem chcialem serdecznie pozdrowic WSZYSTKICH GOLOWICZOW poniewaz odchodze na zasluzony spoczynek na lonie natury i wpadne za ok. 2 tygodnie pewnie. trzymajcie sie!
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-07-16 18:13
    klops: miłego wypoczynku!!!!! Pewnie spotkamy się dopiero za miesiąc na golu bo ja od 1 mam urlopik i będę poza granicami kraju 2 tygodnie, pewnie bez netu!!! Słońca i pięknych kobiet życzę w takim razie!
    0
  • Users Avatars Mini
    Maybach pisze: 2004-07-16 18:17
    Jak staropolskie przysłowie mówi: obiecanki macanki a głupiemu stoi.... ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Maybach pisze: 2004-07-16 18:18
    ***klops - duuuużo słońca, pomarańczy niech Ci ***locco*** nago tańczy ;-DDD
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-07-16 18:18
    Maybach: Nie przystoją Ojcu takie komentarze:)
    0
  • Users Avatars Mini
    johnny22 pisze: 2004-07-16 18:22
    Nie czepiajcie sie idei.Pop ma przynajmniej naliczanie sekundowe od poczatku a simplus tego nie ma.Do tego jeszcze simplus wprowadza wirtualne zestawy simplus a potem ich nie ma.Pamietacie kiedys news o zestawach ze starociami za 50netto i co szukalem caly wrocek i nie bylo ich nigdzie,albo byly dla znajomkow.Teraz niby od 15 lipca SE t230 za 309brutto i co dzisiaj bylem w kilku salonach i tez go nigdzie nie ma,takze brak slow.Do tego jeszcze w salonie firmowym plusa nikt nie odbiera telefonu.Szkoda dalej sie rozpisywac bo to skandal.Zamiast plusgsm powinno byc minusgsm"mozesz tylko stracic"A juz na temat to jestem ciekaw ile tak naprawde ludzi korzysta z GPRSu a tak sie czepia.Spokojnie mysle ze napewno do konca lipca bedzie GPRS w popie.Pozdrawiam.
    0
  • Users Avatars Mini
    gensek pisze: 2004-07-16 18:23
    Czy może mi ktoś wyjaśnić kwestie GPRS w SE T230,wyczytałem gdzieś że nie nadaje się on do Internetu via GPRS,czy to prawda Dziękuję
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-07-16 18:24
    ***Ojciec: nie wiem, czy klops byłby zachwycony;))))) jestem przysadzisty i nieco łysieję :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-07-16 18:27
    ***klops- spoczynek na łonie natury...ciekawie zabrzmiało. BTW Ostatnio najpopularniejszym autem w Polsce stał się Maybach, ciekawe kiedy u mnie proboszcz kupi sobie takie autko ;-))) he he
    0
  • Users Avatars Mini
    no-idea pisze: 2004-07-16 18:34
    Jasne. już nam Idea parę razy różne obiecanki sprawiała i nic z tego potem nie było!!! Pamiętamy wszyscy odpowiedzi POPa na Heyah, co nie ?? W końcu sie udało, ale ile musiało czasu upłynąć? Musieli im ludzie hurtowo zacząć odchodzić i nie doładowywyać kont, żeby sie POP obudził... Idea to tak ściemnia że nie mogę normalnie...
    0
  • Users Avatars Mini
    dedorka pisze: 2004-07-16 18:40
    ...i trwają...i trwają...i trwają...
    0
  • Users Avatars Mini
    pol19 pisze: 2004-07-16 19:06
    IDEA DO BANI JAK ZWYKLE!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-16 19:12
    Ja tam zgryźliwy nie jestem... Simlusowcy (biedacy - z powodu horrendalnie wysokich cen) jeśli tylko posiadają stosowny telefon i przebywają w mieście powyżej 10 tys. ludzi dane ściągają via GPRS ale w EDGE ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    Vex pisze: 2004-07-16 19:36
    A mnie nie działa Świat Idei na moim SE T630 ;( Za każdym razem po wejściu na stronę główną zamyka mi sesję, a jak już jakieś strony wyświetli, to błąd na błędzie jest :( Najwyższy czas wybrać innego podwykonawcę do tworzenia serwisów internetowych! Najwyższy czas! Pozdrawiam...
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2004-07-16 19:43
    ***Promedia tutaj może mieć rację. Ze względu na taki rucch Ery Idea zapewne koryguje teraz cenniki. A to może oznaczać, że będzie jeszcze taniej jak w tak-taku!!! Obym się tylko nie mylił.....
    0
  • Users Avatars Mini
    m.a.rio pisze: 2004-07-16 19:53
    poczekacje jeszcze 1 tydzień z zobaczycie !!!
    0
  • Users Avatars Mini
    ponczo pisze: 2004-07-16 20:17
    W tak-taku jest ryczałt GPRS za 59 zł... Nowy cennik, czyli NTT Rulez... A w NPOP Idea pewnie miała wysokie stawki za GPRS, temu się wstrzymuje, żeby obmyslić nową strategie. Może też dadzą usługę GPRS manika w Popie????
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-07-16 20:34
    Którego miesiąca?Tego?
    0
  • Users Avatars Mini
    neoplus pisze: 2004-07-16 20:35
    Nie wiem po co się zarzekali że będzie 15 ten GPRS w POPie tylko sobie tyły robią. Ale poczekamy zobaczymy, jak do końca lipca GPRS w POPie nie będzie gotowy będziemy wiedzieć kogo winić za dezinformację, pana rzecznika rzecz jasna!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-16 20:50
    Nie , no to jest kompletne dno. Panie Kalinowski , o czy Pan mówi ? Było na stronach POP , IdK , że gprs ruszy do 15 lipca ? Było. Już wczoraj o tym pisałem , że Era dała sygnał - "Zobaczcie na co nas stać" Co za tym idzie ? Jesteśmy obliczalni , jesteśmy wiarygodni , jesteśmy solidną firmą. Wczorajsza zagrywka to ewidentny prztyczek w nos Idei , kolejny , po trabantach Heyah pod siedzibą Centertela na Skierniewickiej. A Idea - jesteśmy nieobliczalni , jesteśmy niewiarygodni , jesteśmy niesolidni. I POPak jak dorośnie , to postawi na taką firmę i kupi aktywację abonamentową na dwa lata ??? Długo się będzie zastanawiał. Oby się sprawdziły słowa ***promoedia i Idea nas zaskoczyła cenami , ale przecież nie dadzą ryczałtu chyba jak w Tak-tak ! A ceny paczek gprs w Tak-taku nie były tajemnicą , już dużo wcześniej. Ideo raz jeszcze - kompletne dno , i to nie krytyka znikąd i niewiadomo dlaczego , lecz będąca następstwem długotrwałej obserwacji Twoich poczynań. 0 punktów :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-16 21:00
    Ja tu jeszcze dziś zajrzę , przez gprs1. idea.pl i sobie poczytam oraz napiszę coś , żeby nie było głosów , że piszą i wypowiadają się ci co nie korzystają. Możesz mi Ideo poprawić humor obniżką ceny mega w WebManiaku z 54 groszy na 27 groszy. ;-) Marzenia....
    0
  • Users Avatars Mini
    nr124 pisze: 2004-07-16 21:06
    a ja tam lubie swoją idee;-)) I tak nie śpieszno mi z gprs ale mogliby wprowadzić ją wkońu, no i odpowiedni cennik
    0
  • Users Avatars Mini
    fynf pisze: 2004-07-16 21:15
    Jak zwykle...Idea POP od paru miesięcy mówi i mówi o tym GPRS tylko jakoś nie widać aby było bliżej do jego uruchomienia niż było...
    0
  • Users Avatars Mini
    antyklerykalny pisze: 2004-07-16 21:18
    W lipcu, ale chyba 2015 roku!!! POP to zapóznione technologicznie dziadostwo, wiem bo miałem.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-17 01:09
    CSD działa , gprs dalej nie...
    0
  • Users Avatars Mini
    telekomuna pisze: 2004-07-16 21:58
    A co można spodziewać się można po telekomunie gdyby ERA nie wprowadziła promocji na GPRS toby jeszce do 2010 roku nie wydali komunikatu,przecz z telekomuną
    0
  • Users Avatars Mini
    Mulder pisze: 2004-07-16 22:07
    jak wprowadzą ten GPRS to sie przeżuce na POPa narazie mam heyah ale tu nawet nie ma perspektyw na GPRS ;/
    0
  • Users Avatars Mini
    Weinc pisze: 2004-07-16 22:16
    Każda zmiana u jednego operatora powodowała podobne cięcia w cenach u innego. Nie zdziwię się, jeśli ceny i oferta będą zbliżone do tego, co zaproponował Tak Tak.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-07-16 22:43
    No coż - tradycyjnie w Idei coś nie wyszło ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Żeebro pisze: 2004-07-16 22:46
    No czekało się kilka miesięcy to i te kilka tygodni nie zrobi większej różnicy. Mam nadzieję że to będzie tak samo jak odpowiedź na Heyah - zabrała trochę czasu ale powaliła większość.Oby z rozliczeniami i z paczkami było podobnie. Cierpliwie czekam, bo 1 sierpnia wyjeżdżam na wieś a tam nawet WAP jest na wagę złota ;) Pozdrawiam !
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-16 22:50
    ***vex - nie tylko wap nie działa. Internet via gprs w Idei też nie... "W programie Dial-up Nteworking nie powiodło się uzgodnienie protokołów sieciowych , które zostały podane w ustawieniach Typu serwera..." Może gdybym łączył się pierwszy raz , to bym uwierzył , że wina leży po mojej stronie , niestety na 100% tak nie jest. Technicy pewnie zasuwają na 3 zmiany , a marketing w pocie czoła i z wypiekami na twarzy , wymyśla promocje i liczy ceny ;-) No cóż , awarii ogólnej w Idei nie ma bo pytałem , więc coś mieszają i to ostro naprawdę. Czym Idea mogłaby zaskoczć , ale mile , nie w ten sposób ? Nie trzeba zaraz dawać takiego samego ryczałtu , wystarczy zmodyfikować WebManiaka od 18-8 , 27 groszy za mega. No 28 groszy , po paczki po pół mega , więc 14 groszy za pół mega....
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-07-16 22:59
    hehe issa, a miałeś się połączyć przez gprs1.idea.pl... coś nie działa w Twojej ukochanej Idei?? ;-)) Żartuje oczywiście! Każemu może się zadarzyć, nawet Plusowi ;-) No, ale to co odstawiają z GPRS-em w POP-ie to naprawdę już przesada!
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-16 23:01
    ... a od godziny 8 -18 pół mega za 70 groszy , czyli pięć razy drożej , niż poza szczytem od 18- 8 rano. Dlaczego 70 groszy ? Bo to 5*14groszy = 70 groszy , a to minimalnie taniej niż w Tak-tak i drożej niż w IdF , wiec sprawiedliwie.Poza tym paczki pół mega na internet są w sam raz i , są naturalnym rozwinięciem taktowania w Idei , czyli po 50 kilo. Wprowadzenie zmian przez techników dla abonamentowców , będzie więc bajecznie proste. Sumując WebManiak , abonament 5 zł , 70 groszy za pól mega w szczycie 8-18 , 14 groszy za pół mega poza szczytem 18-8. Myślę , że da się zrobić , fajnie by było.... Najwyższy czas naprawdę zmienić ceny za gprs w szczycie. No i jakiś ryczałt np. NightWebManiak , albo NightNonStopRealWebManiak ;-))) Co Ty na to Ideo? :-) Zrobilibyście od 22-7 rano i już lepiej niż w Idei...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-16 23:05
    ***pajorro - jak napisałem. Nie działa niestety , ponowię próby późnym wieczorem (na Idei). GprsPlusa też ma dziś małe "zwisy" , ale działa i o to chodzi. :-) Jestem świadom , że to nie transfery jak na Neostradzie. Tak czy owak , czuję , że pod koniec roku będę zadowolony i to bardzo , z cen internetu via gprs. Teraz łączę się przez Motoroloę C333 , przed chwilą (15 minut temu) otworzyłem Gol , przez CSD. "Szybkość" taka, że ho,ho.... ;-))))
    0
  • Users Avatars Mini
    Celeronik pisze: 2004-07-16 23:14
    lipaaaa .... zeby w 21 wieku nie było gprsu w popie? :) W erce był juz 2 lata temu ...
    0
  • Users Avatars Mini
    k.zu pisze: 2004-07-17 00:15
    a ja tam wogole z tego nie korzystam -------------mam kompa i net
    0
  • Users Avatars Mini
    hubi pisze: 2004-07-17 01:06
    wkoncu ale pytanie czy napewno im sie to uda
    0
  • Users Avatars Mini
    Boncio pisze: 2004-07-17 01:59
    No to niestety typowe dla mojej sieci :( Zawsze nie dotrzymują termnów. A jeszcze ostatnio mi podpadli pisząc, że złamanie punktu regulaminu nie jest defacto złamaniem, bo termin 30 dniowy rozpatrzenia reklamacji eni jest obligatoryjny. Szkoda tylko, że następny punkt mówi, że muszą mnie o tym powiadomić, a tego nie zrobili i Pani nazwiskanie wspomnę, ale niedługo tak ominęła ten fakt w odpowiedzi. Szkoda, że abonent nie ma żadnych praw, bo jakbym ja złamał choć pół punktu regulaminu, to by mi odcieli telefon... Przykre :( .
    0
  • Users Avatars Mini
    Rumpelstickin pisze: 2004-07-17 02:07
    A czytac w szkole uczyli na stronie NPOP pisze "W POPie nie zmieniają się pozostałe usługi dostępne do tej pory!!! W najbliższym czasie zostanie też uruchomiona usługa przesyłania danych - GPRS." i nigdzie łosie nie pisze ze 15 lipca to były jedynie spekulacje na tm portalu że pietnastego tak więc nie ciskajcie sie jak kot z pęcherzem pisało wkrótce to do końca bieżącego miesiąca jest jak najbardziej w krótce
    0
  • Users Avatars Mini
    BUCiu pisze: 2004-07-17 02:56
    off topic: polecam news na temat Simplusa na stronie www.gsm.biz. pl Jeżeli to prawda to moją naprawdę poważne kłopoty :-(
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-07-17 03:22
    Nie przywiązywałbym dużej uwagi do newsów na stronie pana Wacława...
    0
  • Users Avatars Mini
    ciulek pisze: 2004-07-17 03:34
    A TO HAMY OSZUSTY OSZUKALI NAM W NEWSIE PISZE WYRAZNIE ZE OD 15 lipca bedzie gprs, a nie ma go, hmm czy to mozna zglosic do sadu?? wnoszenie pomowien aboneton niezgodnych z rzeczywistoscio?? ktos sie zna na prawie??
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-17 07:29
    Na stronie POP po uruchomieniu taryfy Nowy Pop było napisane wyraźnie , że od 15 lipca będzie działał gprs. Pytanie teraz (jeśli już tak stwiamy sprawę)- czy łosie to Ci , którzy najpierw dali taki komunikat , a potem go usunęli i nie dotrzymali terminu , czy Ci którzy chcieliby korzystać ? Poza tym działa wreszcie. Okazało się , że coś nie zadziałało w systemie przy zmianie usługi gprs z Wap na WebManiaka , wraz z nowym okresem rozliczeniowym i dopiero konsultant musiał ponownie aktywować WebManiaka. Zgroza , ale tylko z tego względu jeśli się okaże na koniec okresu rozliczeniowego , że WebManiak mimo bycia katywnym na danym koncie abonenckim znów nie zadziałał i wystawią f-rę licząc Mega nie po 54 grosze , a za ponad 5 zł. Przekonamy się za miesiąc , bo wolałym ten 1szy wariant.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-17 07:44
    No , artykuł naprawdę ciekawy. ***windu - nie miej wątpliwości. Szkoda , że nie mam okazji pokazać Ci karty Simplus , która od ok. tygodnia nie została zaktualizowana i cały czas dzielnie pokazuje 4.38 zł. Co do aktualizacji... Pisałem niedawno o "nielimitowanym" dostępie do internetu via gprs w Simplus , ze względy właśnie na nie działającą poprawnie w systemie opcję aktualizacji. Jaka jest moja wiarygodność sam sobie każdy , to mnie zna z Gol-u może ocenić. Zresztą mówiłem , że technikom chętnym sprwdzić mogę podać , godzinę sesji , datę i numer na który ciągnąłem dane , mimo iż na koncie było 3 (!) zł. Za ile naciągnąłem też pisałem. Panią z Bok to nie zadziwiło , bo zgŁOSIŁEM (Rumpelstickin , to słowny żart ;DDDD) to BOK. cdn
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-17 07:51
    Poza tym ***windu - jedna kwestia. Czy Ciebie z kolei nie zadziwił fakt , że Simplus do tej pory nie odpowiedział na Heyah , Nowy Pop i Tak-tak ? Są jakieś mgliste obietnice prezesa , że kiedyś tam (najewniej do końca grudnia). Przecież im też klienci uciekają ! Nikt mi nie powie , że akurat użytkownicy Simplus są tacy lojalni i cierpliwość mają zgumy... Ale jest to albo zasłona dymna , spowodowana oczywiście niemożnością przyznania się do stanu faktycznego możliwości platformy pre-paid , jak to jest napisane w artykule ze strony podanej przez ***BUCiu , albo też celowe opóźnienie by nałapać jak najwięcej chętnych do Mix. No cóż , przekonamy się , bo strona Jeleniogórska ma dobrych informatorów , jak okazało się między innymi z ryczałtem na internet w Erze i dobrze zaorientowanych w technicznych sprawach (LukaszB) Ale z drugiej strony jeśli można , zrbić 60/1 to nie można 1/1. No sam już nie wiem....
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-17 07:58
    "Ale z drugiej strony jeśli można , zrobić 60/1 to nie można 1/1 ?' - miał być znak zapytania na końcu. Czyżby skończył się więc sen o jakości w Plusie ? Nie ma co wieszać psów (do końca) , ale jeśli okazało by się to prawdą , to Simplusowcy mogą na długo zapomnieć o taktowaniu 1/1 i Simplus dostanie mocno po klientach , na rzecz choćby i rewelacyjnego Nowego Tak-taka. Jeśli już nie dostał.... No to zaraz ***Wlo , zaatakuje z pasją ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-17 08:20
    Zresztą jeśli chodzi o zakup nowej platformy pre-paid dla Simplusa , nie powinno być problemu. Chyba już Plus sporo zarobił do tej pory , na taryfach Mono i Team. No i wymiana na koniec roku kart Sim WSZYSTKIM , 100 tysiącom użytkowników Simplus , też nie będzie już problemem ;-DDDDD Dobranoc :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-17 08:22
    A w zasadzie to "Dzień dobry!" ;-)))) Mam nadzieję , że u Was też taka piękna pogoda jak u mnie. Miłego dnia , życzę wszystkim :-) Hey(ah) ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2004-07-17 09:50
    Bardzo interesujące info o sim+. Ciekawe tylko na ile prawdziwe. Jeżeli takie są fakty to bardzo zastanawiające jest dlaczego w 1998 r. Polkomtel kupił jakiś badziew, który po kilku latach zestarzał się technicznie i moralnie a nie zainwestował w porządny system. A swoją drogą, skoro PTC mogła zainwestować w infrastrukturę dla heyah to dla Polkomtela taka wymiana powinna być jak bułka z masłem.
    0
  • Users Avatars Mini
    Mulder pisze: 2004-07-17 11:38
    no mam nadzieje że plus wprowadzi cos co pobije wszystkich :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    BUCiu pisze: 2004-07-17 11:46
    ***issa: no właśnie zawsze uwżałem Plusa za najlepszą pod względem tech. sieć w Polsce dlatego coś mi to nie pasi. Ale z drugiej strony brak wprowadzenia 1/1s zastanawia. Od czasu wprowadzenia Heyah minęło już wkońcu dużo czasu i na pewno pouciekało im dużo osób, ile? Ja w sumie znam tylko dwie :-) No ale w mojej okolicy i wśród moich znajomych Plus zawsze był mało popularny więc się nie dziwię, że tylko 2 znam :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    BUCiu pisze: 2004-07-17 11:51
    A co do uaktualniania konta w Sim+ to ja mając 5.35 PLn na koncie wysłałem SMSa Premium za 9 PLN + vat i poszedł. A na wyświetlaczu dalej 5.35 PLN Ale wychodzące zablokowane odrazu.
    0
  • Users Avatars Mini
    szkari pisze: 2004-07-17 12:02
    Czego nie ma idea (oprocz GPRS w popie) że uwazacie ja za tak bardzo zacofana technologicznie ?
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-07-17 12:28
    NIECH ROBIA MOZE BEDA NIZSZE CENY NIZ PRZEZ TO LACZE
    0
  • Users Avatars Mini
    guest pisze: 2004-07-17 12:47
    No coz. Czerwony autobus Simplusa jezdzi u mnie po miescie :) Ciekawie sie to prezentuje w kontekscie "problemow technicznych" platformy pre-paid Polkomtela.
    0
  • Users Avatars Mini
    Stawrul pisze: 2004-07-17 13:09
    Tak Tak pokonał POPa w kwestii transmisji danych nim jeszcze POP zdążył włączyć się do walki ;). btw chciałbym zakomunikować coś, co być może zostało już przez kogoś napisane, jednak nie natknąłem się na to. Po wykorzystaniu Pakietu 3MB w TT "za dodatkową transmisję zapłacisz 0,49 zł netto (0,60 zł z VAT) za każde 50kB". Info pochodzi ze strony itaktak. Myśle że ceny za gprs w Popie będą na poziomie 'standardowych' cen (bez pakietów) w TT. Natomist TT coraz bardziej przejmuje role niskich abonamentów, co jest zdecydowanie pozytywnym zjawiskiem.
    0
  • Users Avatars Mini
    brock14 pisze: 2004-07-17 13:41
    Trzeba dziękować, że w końcu będzie GPRS, a nie narzekać, że dopiero teraz. :]
    0
  • Users Avatars Mini
    Simon pisze: 2004-07-17 13:44
    juz chyba kiedys cos obiecywali i nic z tego nie wyszlo tak jest idea
    0
  • Users Avatars Mini
    poster pisze: 2004-07-17 14:22
    hehe i co popaki, jak tam świetna idea buahahaha
    0
  • Users Avatars Mini
    eranet pisze: 2004-07-17 14:27
    *Idei gratulujemy Popa a najbardziej p.Jacka Kalinowskiego.....(uwielbiam jego wypowiedzi, podejrzewam, że nauki pobierał u Jerzego U., on też potrafił swietnie wszystko wytłumaczyć...).widze, że w dzien zdecydowanie lepiej dziala Gprs W Erze niz ostatnio w nocy, mam nadzieje, że to tylko chwilowe problemy były, które miało kilka osób piszących na Golu.
    0
  • Users Avatars Mini
    ubi pisze: 2004-07-17 14:29
    no no chwileczke, Grzegorz_Z smsy przychodzą w trakcie poółączenia a nie po, oczywiście jeżeli akurat dzwonisz kiedy przyjdzie do ciebie sms, często mi się to zdarza
    0
  • Users Avatars Mini
    kamil pisze: 2004-07-17 14:56
    mam nadzieje ze nie bedzie to badziewnie takie jak sama idea
    0
  • Users Avatars Mini
    grisha pisze: 2004-07-17 16:00
    jak zwykle najwiecej do powiedzenia maja ci co nie maja pojęcia o czym mówią ..jak wam tak idea nie pasuje to spieprzajcie z niej i dajcie normalnym ludziom w spokoju ..a nie tylko kufa narzekaja i psiocza a jak sie polacza z BOKiem to tylko umieja przeklinac i bekac.. zasrani popowicze..
    0
  • Users Avatars Mini
    darek1234 pisze: 2004-07-17 16:02
    Zeby korzystać z tego GPRSu to trzeba miec czas na to. troche sie wolno laduję. Zobaczymy czy bedzie polularny w POPie:)
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-07-17 18:03
    **issa - tak,zgadzam się,że z Simplusem nie dzieje się najlepiej,brak 1/1s,aktualizacja konta,itp,itd.Wiem o tym,bo "testowałem" raz GPRS przez Simplusa i wydawało m się,że mam jeszcze dodatnie konto-tak wskazywał sms i stan na wyświetlaczu- a okazało się,że po ponownym właczeniu sima numer był juz zablokowany.Karta poszła do kosza,ale gdyby był to mój numer,który codziennie używam,tobym się wkurzył.
    0
  • Users Avatars Mini
    windu pisze: 2004-07-17 18:06
    Natomisat jeśli chodzi o newsy na jeleniogórskiej stronie,to nie podoba mi się "ton" tych publikacji.Taki "zalatujacy" sensacją trochę,kojarzy mi sie ze stroną telefon.pl.A propos jeszcze Plusa,to wczoraj przez cały dzień nie chodził E-BOK,smsy z kodem dostałem dzisiaj rano.Cosik często nie chodzi.
    0
  • Users Avatars Mini
    raror pisze: 2004-07-17 19:20
    buahahaha, jak mnie smiesza, te newsy dotyczace popa, haha, moze bedzie tak samo jak z MMS`ami :D
    0
  • Users Avatars Mini
    szkari pisze: 2004-07-17 21:28
    a co bylo z mms'ami ?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-17 21:49
    ***grisha - fakt , jako pracownik BOK masz ciężką pracę. Dobrze , że przynajmniej łącząc się z BOK płacą 1 zł. ;-) Takie zachowanie bierze się właśnie z houbienia , przez hipermarkety i na przykład opratorów , wielu , wielu tumanów (nie jest moja intencją obrażać nikogo , jeśli ktoś się obrazi to przykro mi , ale trudno ) którym się wydaje , że za pieniądze wszystko im wolno , a osoba po drugiej stronie powinna ich obsługiwać na kolanach i jest na pozycji słabszego. Dlaczego ja np. narzekam na gprs w POP, mimo iż mam WebManiaka i pratycznie mnie to nie dotyczy ? Bo takie zachowanie (obiecanki , cacanki) jest jednak dosyć niepoważne , a po drugie apetyt rośnie w miarę jedzenia i licze , nawet nie ukrywam tego , na ruchy cenowe dotyczące gprs na wzór Tak-taka. Pozdrawiam. Do usłyszenia pod *22 :-) Ps.Ja problemów konsultantom nie sprawiam:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-17 21:56
    Jeszcze jedno. Skąd wiem jak zachwoują się klienci ? Bo pracuję w sklepie. Przewija się ich dużo i to jest cały przekrój społeczny , od totalnych nowobogackich "buraków" z mantrą "rabat" na ustach (jakże by innaczej), po przemiłych , sympatycznych klientów. Jeszcze troszkę wazeliny i słodzenia we wspomnianych hipermarketach i nie tylko , a co poniektórzy wymuszać będą niedługo wszystko pistoletem. Hej :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    McPiteroS pisze: 2004-07-17 22:10
    Mam nadzieje że to prawda... Nareszcie...
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomi pisze: 2004-07-17 22:22
    :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pol19 pisze: 2004-07-17 23:25
    w lipcu ale 2005.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-18 00:11
    Wywłany odpowiadam: Nie martwię się o SImplusa... Pierdoły ludzie opowiadają i powtarzają :-) Nie ma problemów z esemesami i rozmowami. Przecież nie ma żadnych "aktualizujących" esemesów!! Ktoś coś takiego miał? Chyba tylko ci, którzy Simplusa nie używają :-) Esemesy są zwykłe - z informacją o aktualizacji i prośbą o reset telefonu. NIGDY na nowszych telefonach Nokii (a mam takie) nie miałem sytuacji, o której się mówi :-) Z kosztami w 6230 jest tak, że ten telefon W OGÓLE w menu nie ma pozycji kosztów połączeń!!! Nie jest to problem Simplusa a Nokii - to Nokia zrezygnowała z tej opcji. Czy to wpływa na funkcjonalność i działanie? Tak - na to pierwsze, na to drugie NIE! Telefon DZIAŁA NORMALNIE z kartą Simplus - ze zwykłą mega jak i mega 3!!! Po co więc wymieniać karty? Ale tak jest, kiedy się ploty powtarza nie sprawdzając :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-18 00:13
    Masz rację - jeśli może być 60/1 to nie może być 1/1? Głupota do n-tej potęgi :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-18 01:05
    Grzegorz_Z - to chodziło o moją 6230 za 649 w PWA Plusa i 199 w Idei dla firm - w dówch najwyższych taryfach w promocji dla nowych klientów - mnie ma o czym mówić i co porównywać, bo różnica ceny jest tylko POZORNA :-) Pisałem o tym, że nowa reklama w książce telefonicznej dwa razy tyle mnie będzie kosztować, na dodatek ukaże się dopiero w siążce 2005/2006, bo w 2004/2005 już mam wykupioną :-) Właśnie o tych esemesach mówię! Korzystam ze swojaków, a jakże! Przychodzi esemes, żeby wyłączyć i włączyć telefon jak każdy inny esemes. I nie zrywa połączenia żadnego. Co do tej listy, to nie była to lista niezgodnych czy zgodnych. Tam były telefony, które podawały na wyświetlaczu stan konta. Natomiast wiele telefonów - chociażby Ericsson 10 (ten z klapką, hit ówczesny) nie wyświetla stamu konta, ale w menu ma pozycję kosztów i wiadomo jaki jest stan konta. To samo było z Siemensami C/M35... Zaktualizowano w systemie! Nie w telefonie :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-18 01:07
    Jeśli nie zresetujesz telefonu, nie pokaże Ci zaktualizowanego salda konta :-))) Czyż nie?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-18 01:19
    Jak już sobie gawędzimy o Nokiach... Nie polecam zdalnego ustawiania połączeń WAP/GPRS/MMS z witryny Nokii - przynajmniej do 6230 :-) W telefonie tworzą się profile NIEEDYTOWALNE! Nie da się ich zmienić, nie da się ich USUNĄĆ!! Ani z poziomu telefonu ani przez Settings Manager-a!! Już lepiej zrobić to ręcznie jeśli nie ma profilu do zdalnego przesłania na stronie operatora :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    BTS pisze: 2004-07-18 01:43
    Wszystko wskazuje na to, iż Plus GSM będzie musiał wydać ogromne pieniądze na przebudowę swojej platformy pre-paid, albowiem wiele funkcji, które wykorzystuje, nie jest już dziś wykorzystywane w oprogramowaniu systemowym nowych telefonów komórkowych ze względu na archaiczny sposób działania i zarządzania usługami. Stąd też, opisywane wcześniej zrywania rozmów podczas nadejścia SMS aktualizującego stan konta czy rozbieżności pomiędzy stanem faktycznym kwoty na koncie użytkownika SimPlus, a danymi w systemie operatora. Problem się nawarstwił w szczególności, kiedy okazało się, iż implementacji starych rozwiązań rozliczeń kosztów SimPlus nie obsługują nawet najnowsze modele firmy Nokia, która uchodziła niemal od zawsze za przyjaznego...
    0
  • Users Avatars Mini
    BTS pisze: 2004-07-18 01:44
    ...usługom Plus GSM. SimPlusa nie obsługują poprawnie m.in. aparaty: Nokia 6600, Nokia 6220, Nokia 6230, Nokia 3200, Nokia 3220. Znawcy techniki sieciowej GSM twierdzą, iż operatorowi w celu wyeliminowania obecnych przypadłości SimPlus przyjdzie nie tylko wymienić platformę usługową, ale również wszystkie używane przez użytkowników karty SIM. Co to oznacza w praktyce ? - lepiej nie mówić. Nieoficjalnie mówi się również, iż przestarzała platforma SimPlus nie jest w stanie rozliczać rozmów co do sekundy już od rozpoczęcia połączenia, czyli na dziś nie rokuje możliwości podjęcia ewentualnej walki z konkurencją w zakresie taktowania sekundowego w pre-paid CYTAT ZE STRONY www.gsm.biz.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-18 02:42
    BTS - to śmieszne... Afera z niczego :-) Rozbieżności zwykle wynikają z tego, że użytkownikom nie chce się resetować telefonów po wysłaniu większej ilości esemesów, kupieniu dzwonków czy zwrotu pieniędzy za swojaków. Mi się jeszcze nie zdarzyło, bym wysłał polecenie zmiany taryfy (za 2,50) i w kilkanaście sekund nie dostał esemesa informującego o aktualizacji konta... Natomiast mój teść nopn stop ma problem - narzeka, że mu "kradną" pieniądze :-) Ale kiedy pytam, czy resetuje telefon po przyjściu esemesa, pyta: "po co? przecież pamiętam ile esemesów wysłałem..." Problem w tym, że nie pamięta ile razy wyłączył/włączył telefon po takich esemesach :-) Kolega mojego syna - nowy użytkownik komórki - naściągał gier... po 9 zł netto. Nie resetwał telefonu i okazało się, że zasilenie jedną kartą "50" pozwoliło mu wyjć na... mniej niż zero :-) Jego rodzice też już okrzyjnęli Plusa jako złodzieja nota bene :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2004-07-18 08:45
    Jedna pani drugiej pani... tak się tworzą ploty które są pożywką dla wrogów sim+. Pozwolę sobie wrócić do listy telefonów wyświetlających stan konta. Wszyscy pamiętają niedawną promocję, w której (nie)można było kupić m.in. motykę v2288 za 50 zł netto. Chodzi mi o to, że w reklamach (biuletyn sim+ z marca br) jest zdjęcie z pokazanym stanem konta. Ponieważ leży mi taki fon w szufladzie postanowiłem pobawić się i sprawdzić jak jest faktycznie z tą informacją w rzeczywistości. Doszedłem do opcji kosztów menu, w której trzeba podać PIN2. Zadzwoniłem więc do BOK, a tam miła pani stwierdziła, że... ten telefon nie wyświetla stanu konta, poza tym SIM+ NIE POSIADA kodów PIN2. Po co pokazują coś co nie jest prawdą??? To tak jakby skorzystać z oferty biura podróży, które oferuje noclegi w hotelu ***, a faktycznie śpi się w schronisku na 20 0s0b0wej sali.
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2004-07-18 09:33
    w Ustce od 2 dni gości ekipa ideii i reklamuje mixa i nowego popa, przyjachali w kilkanascie samochodów - bzdety i gadźety rozdają wczasowiczom - issa miałbyś używanie bo nawet jakieś konkursy są w których coś mozna wygrać - trzeba tylko znać ofertę ideii: Idea pewnie czeka na ten grps w TT bo pewnie chce podpisać jakąś umowę i popaki będą miały wpisany numer TT przy korzystaniu z gprs :))))))))))
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-07-18 11:49
    Kurde,chciałbym coś normalnego bez zarzutów napisać i Judei i nie mogę ! Obiecanki,cacanki,a głupiemu Kalinowskiemu radość,fuj!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    None pisze: 2004-07-18 12:11
    1,5 roku temu (jakos tak chyba) jak TT wprowadzil GPRS to simplus i idea sie odgryzali ze oni tez testuja i ze juz juz.. SIM+ dotrzymal umowy.. Idea w koncu tez.. potestowali prawie dwa lata i juz juz :)
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2004-07-18 12:37
    A licho tam wie co się kryje w motyce po wprowadzeniu PIN2. Pewnie tak jak w innych fonach można podać stawkę za minutę i będzie sobie obliczał. Chodzi mi jednak o rozbieżność między informacją a rzeczywistością. Swoją drogą reklama heyah jest nad wyraz prawdziwa. Zwłaszcza ta, w której gołąb zastanawiając się nad skubnięciem kawałka tortu sra na stolik. Gówniana oferta to i gówna reklamują. Wszystkim zwolennikom heyah życzę SMACZNEGO!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-18 13:54
    miliard - czy 2288 to ta z radiem i takim udziwninym zaczepem do paska? Jeśli tak, to powiem Ci, że wyświetla stan konta... Jezcze niedawno mojej koleżance kupowałem akumulatorki do tego telefonu i oglądałem go trochę... Stan konta napewno pokazywał na wyświetlaczu. Być może chodzi o literkę przed 2288, jednak ten z radiem - był w zestawach simplus kiedyć - wyświetla na bank! Simplus rzeczywiście nie ma kodów PIN2 i PUK2.
    0
  • Users Avatars Mini
    szkari pisze: 2004-07-18 14:10
    Wie ktos moze jakie sa koszty uzywania komunikatora na komorce via GPRS (papla, gg mobile). Duzo to pobiera danych (kb) ? Uzywa ktos tego, jak to sie sprawuje ? Czy jest duze opoznienie ? ITP ITD
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-18 14:40
    ***wlo - ja się właśnie zastanawiłem jak zachowałby się system (jak odbyłaby się aktualizacja) kiedy ciągnąłem dane z na ponad 60 zł , z karty na której było 3zł.
    0
  • Users Avatars Mini
    Żeebro pisze: 2004-07-18 14:48
    Hola hola Panowie ! WIdze ze troche odeszliscie od tematu newsa :) **issa - system naliczy Ci wtedy ujemna kwote -57 zl, wiem bo probowalem, ciagnalem internet via gprs na Motoroli Timeport i z 5 zl naciagnalem kolo 40 zl ;) -35 zl i karta do kosza :) Najlepsze jest to, ze Simplus nie odcial mi wtedy polaczenia po wykorzystaniu tych 5 zl, tylko poslusznie poczekali do konca sesji :) Pozdrawiam ! Co do POPa - poczekajmy na stawki. Pozdrawiam niedzielnie ! (moze byscie Panowie chociaz Niedziele ze swoimi Rodzinami spedzili,co ? ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-18 14:49
    issa - trzeba byłoby zadzwonić do technicznych w Polkomtelu i się zapytać - ja nie wiem. Wiem "z życia", że czasem można zrobić sobie debet :-) Nie wiem czy jeszcze są takie katy sim (dla VIP-ów w Polkomtelu), które w przypadku "zapchania" sieci, po prostu powodoway rozłączenie (wymuszały na systemie jak mi się zdaje) żeby jej użytkownik mógł przeprowadzić rozmowę czy inne połączenie :-) Zatem SYSTEM może wiele, jeśli nie wszystko :-) MATRIX...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-18 15:00
    No i właśnie ***Żeebro potwierdził , że ta sytuacja nie jest "wyjątkowa" i zdarza się " co któremu" użytkownikowi , jak sugerowali na BOK. Jest to błąd systemowy. ***hansen - dzięki za informacje , a jak tam u Ciebie , bo pisałeś , że zastanawiasz się nad przejściem z Tak-taka do abo. Chyba już się rozmyśliłeś.... Jeślibyś teraz zmienił na abo , to tylko dla telefonu chyba. Pozdrawiam :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-18 15:04
    ***wlo 12.49 - jeśliby tak było z kartami rozłączającymi , to naprawdę "fajne". Czyli jeśli taki "VIP" musi się połączyć i powiedzieć np. "Baśka , wstawiaj kartofle bo już jade" ;-) , wtedy rozmowa jakiegoś procentu użytkowników , jest rozłączana w środku , koniec i kropka (ze stratą finansową dla nich). No to fajne traktowanie nieVIPów , nie ma co....
    0
  • Users Avatars Mini
    Vex pisze: 2004-07-18 15:31
    Kiedyś przeprowadzaliśmy test z kolegą... Dawno dawno temu, pewnego dnia Idea nieco się zapchała. Kolega chciał puścić mi sygnał z POP-a, ale sieć była zajęta. Ja, z abonamentu w Idei, nie miałem takiego problemu. Nie sądzę, żeby komuś przerwało rozmowę. Po prostu jakiś POP-ak się nie połączył i tyle... Zawsze mówiłem, że abonament jest lepszy ;P
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-07-18 15:38
    issa- taki "VIP" jakiego dałeś w przykładzie to raczej nie miał by takiej karty...Co do Simplusa to zdażało się czasem tak, mi raczej nie ( przynajmniej nie pamiętam...) bo zwykle mi nie blokują wychodzących, ale kolega zawsze w 3310 miał blokowaną książke telefoniczną na karcie sim...Jescze jedno issa- jak naciągłeś Plusa na ponad 60 zł to Rutkowski Patrol wpadnie do Ciebie z tymi swoimi komandosami abyś zwrócił to, coś zabrał ;-)) He he
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-07-18 15:42
    Mnie się nigdy nie zdażyło, żeby mi przerwało rozmowe albo nie mógł bym dzwonić bo sieć była zajęta...No może w Sylwestra :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-07-18 15:44
    Żeby uściślić- kolega miał blokowaną książkę kiedy połączenia wychodzące i wysyłanie smsow zostało zablokowane po wyczerpaniu dostępnego limitu oczywiście.... :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    miliard pisze: 2004-07-18 15:49
    wlo - tak, to ta z radiem. Wydaje mi się, że te motyki powinny wyświetlać stan konta. Już wszystko przepatrzyłem w tym fonie i nie udało mi się. Pozostały jeszcze 2 możliwości - wyświetla jeżeli karta nie ma opcji MEGA lub wyświetla z inną wersją softu. Kiedyś kolega robił eksperyment ze ściągnięciem smoka z v2288 (wersja z zegarkiem i bez). Posłużył się jakąś skrzyneczką i w pierwszym przypadku się nie udało, a w drugim poszło za pierwszym razem. Obadam i dam znać.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-18 15:50
    No tak **pajorro - VIPy Plusa nie wykorzystują swoich przywilejów , do celów prywatnych , z pewnoscią. I używają kart , tylko do połączeń z Prezesem ;-)))) Jakoś trudno i w to uwierzyć... Następnym razem , napiszę Ci numery rejestracyjne , samochodów z logo PLUSA , które , pewnie są tu w moim mieście służbowo ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    PingNoMore pisze: 2004-07-18 16:25
    dzisiaj kolezanka kupila starter popa, odpalamy foan, patrze a na wyswietlaczu ikonka od GPRS-u sie swieci, wlasnym oczom nie wierze, stalo sie !!! GPRS nareszcie w POPIE!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Rumpelstickin pisze: 2004-07-18 16:27
    BTW - Z reguły jak pamietam i uzywałem PIN2 wynosi 9999 a wiem to sam bo ztestowałem wrucenie go a mam POP i eT29s i to działało ;) tak wiec teoretycznie na kartach POP PIN2 to 9999 ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-18 16:33
    Vex - wiem co mówię. Takie karty są (a przynajmniej były)! Co więcej z takiej karty można przerwać konkretne połączenie - dla nich ponoć nie ma czegoś takiego jak zajęta linia. Szczegółów nie znam, ale o tym fakciemówił mi kiedyć konsultant, którego szef "wszedł" w inną rozmowę, zawieszając ją! Oczywiście warto to zweryfikować - najlepiej by to zrobił ktoś kto ma taką kartę (a maja np. szefowie firm współpracujących z Polkomtelem - nawet tych średnich). miliard - ta, którą miała moja koleżanka napewno wyświetlała - jestem tego pewien. Tym bardziej, że byczymi cyframi :-) No i co z tym GPRS-em w POP?Zaraz będę sprawdzał, czy na pewno w Simplusie EDGE działa ;-))))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-18 21:11
    ***PingMoMore - gprs w zasięgu w POP. Zgoda i to nawet od grudnia 2003. Ale tylko do MMS....
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-18 21:18
    ***PingNoMore - gdybyście z koleżaką po początkowej euforii , wpadli w depresję nie mogąc wysłać mms-a , to pamiętaj , że tę opcję trzeba aktywować smsem. Info na stronie Idei , i o dziwo ta strona działa coraz lepiej :-) No chyba , że coś się zmieniło i nowo aktywowane Startery mają ją włączoną od razu.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-18 21:25
    ***wlo - to nie z przekory , ale wolę 29 groszy za pół mega przy 4+1 , lub 4+2 , niż 61 groszy za 100 kilobajtów i kosmiczne prędkości. ;-) Co nie znaczy oczywiście , że nie podoba mi się Nokia 6230 i prędkości EDGE. W żadnym wypadku ! :-) A zresztą u mnie ,podczas sesji gprs , też jest komunikat "Połączeni o prędkości 115 000 bps" , WIĘC NIE JEST ŹLE ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    markus pisze: 2004-07-18 22:10
    issa* gwoli scislosci , nalezy jednak na 6230 zmienic szybkosc na 230 albo 460 zeby rs nie byl walskim gardlem ;-). Aczkolwiek nie udalo mi sie i tak na 6230 przekroczyc 12Kb/s ale 8 to w miare standard.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-18 23:00
    issa - też bym wolał :-) markus - siłą rzeczy jest wąskim gardłęm w przypadku łączenia telefonu z pecetem przez standardowy port podczerwieni... Chyba, że płyta obsługuje 4-megabitową IrDA, ale trzeba mieć odpowiedni adapter. USB załatwia sprawę - tam raczej wszystkie mają szybkość 4 Mbps. Problem może wystąpić z konfliktem zasobów zajmowanych przez adapter i sterowniki modemu telefonu.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-19 00:16
    Jeśli chodzi o konflikty , to u mnie cały czas Nokia 3650 "nie widzi" się z komputerem przez podczerwień , dopóki nie zmienię parametrów na jakiegoś "VISHAY 601E". Wtedy się widzą znakomicie , ale .... już nie mogę korzystać z SE , bo z kolei Eryk się nie widzi z komputerem. Irda jest na USB , ale może to i wina mojego przedpotopowego komputera z 1997 roku. Nie załamuję rąk , bo widzę , że Wy też macie problemy , to znaczy , że nie jestem pechowy ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-19 02:40
    issa - a uruchom sonie jeszcze do tego wszystkiego HotSync-a do Plama :-) Uwielbiam te konflikty ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-19 02:41
    rany! - znowu przestawiam literki... kładę sie - muszę być zmęczony, mimo, że tego nie czyje :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-07-19 03:42
    Nie bede oryginalny Wrzuc POPA do klopa :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2004-07-19 11:21
    :))))
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-07-19 11:28
    Ale ludzie sa tepi :-) Cos na dobry poczatek tygodnia : Adwokat Saddama Husejna dzwoni do swojego klienta i mowi: -Mam dla pana 2 wiadomości: dobrą i złą... -Najpierw proszę o złą - odpowiada Saddam. -Zostanie pan rozstrzelany... -Aha, a ta dobra? - pyta Saddam. -No więc strzelać będzie Beckham...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-07-19 22:04
    No ***hansen , ***Grzegorz_Z - to już naprawdę "przegięcie". Ale jaja , zaraz dzwonię do kolego z Ustki i mu opowiem (przeczytam). Już wczoraj mu pisałem o konflikcie PIT z Heyah , to powiedział , że nigdy tego "g...na" nie kupi. Sam ma zresztą abo w Plusie , polecone przeze mnie :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-07-19 22:24
    Ja się ludziom nie dziwię... Głupi nie jestem, uwielbiam dobrą reklamę - poważnie... Nie w sensie, że dobra reklama mnie przekona do zakupu - mówię o przesłaniu reklamy. Jednak ta kampania reklamowa Heyah w żaden sposób do mnie nie przemawia. Nawet idiotyczne tłumaczenie o napisie "negatyw" jest bez sensu. Dobrej reklamy nie trzeba dodatkowo wyjaśniać, o co w niej chodzi!! To tak jakby żart o myślącym milicjancie tłumaczyć... Ta jest po prostu głupia - nie rozumiem jej, w żaden sposób do mnie nie przemawia. Z początku myślałem, że reakcja tej organizacji turystycznej też nieco na wyrost była, ale jak widzę słodko nie jest. Teraz widzę, że mieli rację, bo nie tylko o wyjazdy chodzi...
    0
  • Users Avatars Mini
    Krissvette pisze: 2004-07-20 19:47
    Jesli ktos wie kiedy bedzie GPRS niech mi da znac na e-maila bo mnie krew zalewa od czekania...
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-07-21 00:58
    No to odrazu usłyszymy słynne "wreszcie" !!! A i przynajmniej nie będzie ciagłych narzekań i ponagleń na golu, kiedy ten GPRS w POPie. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    G... P..... R..... S pisze: 2004-07-22 00:46
    lipca, ale którego roku ? Zgodnie z prawem Murphy'ego wyliczając: 31dni LIPIEC - 15 = 16 dni, zamienic jednostkę na 1 większą i pomnozyc przez 3 = 48 tygodni od 15-lipca 2004 powinien ruszyc GPRS :-) Co do ceny to przekonałbym się do jego używania jak by było w obecnych warunkach 1zł BRUTTO za 1 M(Bajt). Ale to nie jest możliwe !!!!!!
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: