Gra „Serce i Rozum” lepsza od „Angry Birds”

Newsy
Żródło: LookSoft
Opinie: 1

Mobilna gra „Serce i Rozum” przygotowana przez Looksoft i AtomClick dla Telekomunikacji Polskiej popularnością wyprzedziła „Angry Birds”. W 2 tygodnie od publikacji znalazła się na pierwszym miejscu w marketach z aplikacjami i osiągnęła status najpopularniejszej darmowej gry na urządzenia mobilne. Aplikacja była ściągana średnio co 30 sekund, w ciągu 3 miesięcy pobrano ją ponad 300 tys. razy.

Bezpłatną grę można było uruchomić na wszystkich platformach mobilnych: Android, iOS, BlackBerry, Java/Symbian, Windows Phone oraz na Facebooku. Premiera miała miejsce 21 listopada 2011 roku i od tego momentu do końca lutego 2012 roku gra została pobrana 320 tysięcy razy. Największą popularnością cieszyła się wśród użytkowników smartfonów wyposażonych w system Android, na które pobrano grę ponad 200 tysięcy razy. Na drugim i trzecim miejscu znalazły się kolejno iPhone’y i iPady ( w sumie  prawie 40 tysięcy pobrań) oraz urządzenia z systemem Java/Symbian z liczbą niemal 20 tysięcy ściągnięć. Użytkownicy telefonów BlackBerry i z systemem Windows Phone pobrali grę po kilka tysięcy razy. Różnice liczbowe związane są z utrzymującą się w Polsce popularnością systemu Android wśród posiadaczy smartfonów. Na Facebooku fani zagrali ponad 20 tysięcy razy. Ogólnie użytkownicy poświęcili około 10 tys. godzin na zabawę i 121 tys. razy przeszli jedną z plansz, a 330 osób przebrnęło przez wszystkie 20 poziomów gry.

Grę mobilną „Serce i Rozum” zrealizowała agencja marketingu mobilnego Looksoft we współpracy z agencją interaktywną Atomclick na zlecenie Telekomunikacji Polskiej. Projekt jest elementem kampanii wizerunkowej prowadzonej przez polskiego operatora.

Użytkownicy smartfonów mogą pobrać grę z następujących lokalizacji:

 

Opinie:

Opinie archiwalne (1):

Komentuj

Komentarze / 1

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: