"GRA" w Simplus Team - wyjaśnienie zasad

Newsy
Żródło: Plus GSM
Opinie: 57

Od 1 października br. nowi użytkownicy Simplus mogą korzystać z promocji "GRA"

Użytkownik Simplus, który od 1 października włączy się do sieci (wykona pierwsze połączenie, wyśle pierwszego SMS-a lub zasili konto) po 85 dniach otrzyma SMS-a zapraszającego do udziału w GRZE czyli do korzystania z darmowych pakietów. Odesłanie przez niego SMS-a o treści 'TAK' powoduje, że od 90. dnia będzie co miesiąc otrzymywał darmowe pakiety do wykorzystania przez 30 dni. Warunkiem korzystania z pakietów jest konieczność pozostawania w okresie ważności konta.

Zasady "GRY SIMPLUS":

  • w 90. dniu od aktywacji włączany jest "Pakiet 30 SMS-ów", obejmujący SMS krajowy do sieci i poza sieć Plus GSM z wykluczeniem SMS Premium oraz SMS w roamingu; 

  • w 121. dniu od aktywacji włączany jest "Pakiet 10 minut", obejmujący ruch krajowy do sieci i poza sieć Plus GSM z wykluczeniem połączeń międzynarodowych, połączeń w roamingu i numerów typu 700;

  • w 151. dniu od aktywacji włączany jest "Pakiet 30 SMS-ów", obejmujący SMS krajowy do sieci i poza sieć Plus GSM z wykluczeniem SMS Premium oraz SMS w roamingu;

  • w 181. dniu od aktywacji włączany jest dodatkowy "BONUS" - do każdego zasilenia konta w okresie 30 dni dodawany jest bonus w wysokości 5 zł z VAT (z wyłączeniem promocyjnego nominału 10 zł).

Na trzy dni przed włączeniem każdego pakietu użytkownik Simplus otrzyma SMS z informacją o kolejnej "fazie GRY". Pakiet jest do wykorzystania w okresie 30 dni od daty włączenia. 

Użytkownicy Simplus otrzymują dodatkowe 25 zł w okresie trzech miesięcy od włączenia się do sieci.
Użytkownicy, którzy zakupią zestaw Simplus z dowolnym telefonem lub "Mini zestaw Simplus 30" w cenie 39 zł brutto i włączą się do sieci w czasie trwania "Promocji 10-15", otrzymają dodatkowe zasilenia konta w wysokości : 

  • 10 zł z VAT do zasilenia zrealizowanego w okresie między 30. a 60. dniem od włączenia się do sieci, 

  • 15 zł z VAT do zasilenia w okresie między 61. a 90. dniem od włączenia się do sieci.

Opinie:

Opinie archiwalne (57):

Komentuj

Komentarze / 57

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    youzyczka pisze: 2004-10-08 19:00
    ale to już było... teraz chyba trochę jaśniej niż poprzednio...
    0
  • Users Avatars Mini
    snake pisze: 2004-10-08 19:08
    youzyczka*** Co ty robisz przed komputerem??? Przecież.... Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    locco pisze: 2004-10-08 19:13
    DZIĘ-KU-JE-MY za wyjaśnienie rzecz jasna, bo tamten regulamin był nie do przejścia:)
    0
  • Users Avatars Mini
    youzyczka pisze: 2004-10-08 19:16
    ta, nie ma mnie w pracy...przynajmniej mojej... jestem za to u chłopa w pracy... zniknął gdzieś a ja znowu szaleję na allegro... jeszcze pół godzinki i on będzie za to wszystko płacił...
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-10-08 19:21
    o widzę, że GOL się poprawil - lepiej późno niż wcale i oby częściej!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    orko1990 pisze: 2004-10-08 19:28
    ale i tak PLUS na tym zarobi.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-08 19:45
    Nie można było tak odrazu ? ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    miczu pisze: 2004-10-08 20:06
    eee ja nie wieze w to wszystko:-))0 plus jest nadal drogi!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-10-08 20:11
    *miczu* moze powiesz w czym uzasadnij bo takich %#$@$%#@%&%@$% krotkich wypowiedzi jet na gol-u ostatnio masa. FAKTY FAKTY A ABO W +GSM MASZ NAJTANIEJ ps blagam nie piszcze juz o tym platnym CLIP bo mi sie chce wyc ja to cztam :-/////////
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-10-08 20:13
    ale ladnie mnie wycielo moze chlopaki na gg wprowadzicie platny odkodowujacy pakiet na te sliczne znaczki ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-10-08 20:19
    .... Może zanim pojawia się nowe taryfy oglądniecie film np. Shaun Of The Dead/Wysyp Żywych Trupów/ - komedia genialna, nie ma jak angielski humor ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-08 20:30
    ***miczu - w Utah są nawet znaki drogowe na wypadek lądowania kosmitów. Obłęd przejawia się na różne sposoby , u Ciebie tak , u innych innaczej.... Bo jak innaczej Ci to powiedzieć ? Czy gdyby to była oferta Ery , to byłaby boska? Pewnie tak... :-/ Na razie masz 18 lat , to jeszcze wszystko przed Tobą , pamiętaj - nieobiektywność jest formą kłamstwa. A ono ma krótkie nogi. Zawsze. Pozdrawiam :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-08 20:40
    Miczu oczywiście rozmowa z Tobą jest zupełnie bezcelowa , ale co tam... Zrób tu zestawienie cen pre-paid (bo o nim tu mowa) , ze szczególnym uwzględnieniem wybranych numerów ;-) 3maj się i więcej luzu koleżko , wiem , że prawdziwa miłość jest ślepa , ale teraz już mi się wydaje , że niechęć i nienawiść też. A po co ? Mało masz w swoim mieście bezmózgich tępaków , którzy nieakceptują wszystkich innych? Oni Ci imponują ? No to "gratuluję"... Yo :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-08 20:42
    Sorry , Ty jesteś fanem Idei...
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-10-08 20:43
    SZKODA ZE KAZALEM IM ZMIENIC TARYFY PRZED 1 PAZDZIERNIKA - HOLERA ;-/
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-10-08 20:56
    Właśnie dostałem sms zostaje w +gsm na kolejne12miesiecy /Plus10050%abo80minut[39,65gr] nio i SP[1,22gr]=40,87gr czyli minuta rozmowy w abo 50gr To mi wystarczy naliczanie, co 30s tez... Mogę zachować numer i nowy fon sobie na raty kupić np. w MM lub najniższy abo za 30zł
    0
  • Users Avatars Mini
    ICEWIND pisze: 2004-10-08 21:21
    ZACZYNAM IV ROK W +GSM I NIETYLKO ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-08 21:35
    Ja dałem 10 punktów i przez gprs i teraz przez Neo. Trochę nielegalnie ;-) Ale ranking się podniósł , bo zestawienie korzyści bardzo czytelne ;-) Mówiłem , że będzie tabelka - wprawdzie tak nie jest , ale można już spokojnie zrozumieć o co chodzi , bez sztabu prawników. To nastaraja optymistycznie co do przyszłych ofert Plusa ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    rollo pisze: 2004-10-08 23:06
    nie no lipa - przeciez nie mowi sie rozwiazania przed zakonczeniem horroru - nie po to wykupowalem dzien liczenia na crayu aby teraz wszystko miec na stronie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-10-08 23:59
    No i czy nie mogli tak od początku? Po ludzku ;-) ? Promocyjka fajna , ale zginęła w zakręconosci ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-10-09 00:08
    Chociaż możliwość tej zabawy tylko przez nowych budzi mój lekki niesmak...Czyżby obyczaje abonamentowe przedzierały się do simplusa, czyli jak już kupiłeś to mamy Cię w głębokim poważaniu i robić dla ciebie nic nie będziemy? Bardzo brzydki obyczaj...Dlaczego nie mogę skorzystać z tego bonusa na aktywnym od 5 lat i regularnie zasilanym simplusie?Jest zarejstrowany i nawet nigdy nie miał zablokowanych połączeń wychodzących z powodu końca ważności kredytu... Służ Panu wiernie a Ci pierdnie...Dlaczego nasi operatorzy nie potrafią docenić i szanować lojalności????
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-10-09 02:01
    **Alexander25: Ale ty jestes maruda? Dlaczego nie mozna na Twoim sim+ aktywnym od 5 lat. Chodzi o to, zeby zachecic do bardziej intensywnego korzystania z uslug Plus GSM. I tylko tyle. Jak sie cos nie podoba to oczywiscie zawsze mozna korzystac z prepaida w innej sieci? Nieprawdaz? A gdzie masz taniej? W POPie i ich SMSy po 6gr Tylko do ideii??? Albo w TT !??!??!?! Pomysl sam, obecnie Sim+ naprawde jest najtanszym prepaidem. Raz z powodu stawek a dwa w przeciwienstwie do np. heyah oferuje doladowanie najwiekszym nominalem przez co ceny spadaja do duzo nizszego pulapu niz w heyha?? Sadze ze w tym momencie taniej sie nie da....
    0
  • Users Avatars Mini
    miczu pisze: 2004-10-09 02:04
    eeeeeee nie lubie plusa!!!!! to nuie dla mnie
    0
  • Users Avatars Mini
    bakx pisze: 2004-10-09 11:25
    rok, dwa, temu to wszyscy by tu klasakli uszami z radosci :D ale dla nowych userow bardzo mila sprawa..
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-10-09 14:15
    ~~~ tkubon -Nie uważam się za marudę .Chyba sobie trochę przeczysz - skoro i bez tej promocji simplus jest najlepszy to po co robią dodatkowo promocję dla nowych starym nie dając jak zwykle nic? Ile z tych aktywowanych simplusów będzie działało nieprzerwanie przez 5 lat - powtarzam bez blokady wychodzących , czyli na bieżąco zasilanych i tym samym przynoszących konkretne i bardzo regularne zyski operatorowi?? Ile z nich zostanie zarejstrowanych? Wiekszość firm w tym kraju odwala dziadowiznę i nie ma szacunku dla stałych klientów, co jak dla mnie jest po prostu chore.Kolejny argument za czwartym operatorem.. Nie rozumiem wyciagania sms-ów w popie po 6 gr "tylko" do wszystkich numerów Idei jako przykład czegoś o wiele gorszego ...wszak w team 7 są po 10 groszy i raptem do 7 osób.. Wydaje mi sie. ze to tylko kwestia czasu jak Idea jeszcze zetnie ceny połączeń do własnej sieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-10-09 14:26
    Aleksander25: Idea zetnie albo i nie swoje ceny, zobaczymy. Ale masz rację w sprawie traktowania stałych klientów. Wszystkie podręczniki ekonomii przekonują, że taniej utzrymać już posiadanego klienta niż zdobyć nowego. Nasi operatorzy działają zupełnie inaczej. Często taniej jest kupić ten sam telefon, w nowej promocji, zmieniajac numer i dostać można jeszcze dodatki promocyjne i to w tej samej sieci. I jaki to ma sens? Stary klient już jest znany, wiadomo ile i czy płaci, nowy to ciagle zagadka. Wszystkie sieci piszą tylko jak to dbają o nas, ale tak naprawdę wolą się ścigać w pozyskiwaniu nowych klientów. Podpisz cyrograf na 2 lata, a potem jakoś to będzie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-10-09 14:26
    Niech będą nowe promocje - jak najwięcej , ale uważam ,że starym też się coś należy za wierność , systematyczność zasileń... gdyby chodziaż dali program 5 Plus dla zarejstrowanych i systematycznie doładowywanych simplusów ....a tu nic. CO by im zalezało uruchomić również tę promocję dla takich kart jak moja, czy np. działających w sieci powyżej dwóch lat? To tylko by bardziej przywiązywało klienta bo wiedziałby ,że jego lojalność jest premiowana.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-10-09 14:36
    ~~~ RAFALS Oczywiście ,że nie ma sensu zostawać i przedłużać umów , w tym roku skończyło lub zakończy swój żywot wiele kart abonamentowych rodziny i znajomych ... Nie zdarzyło się jeszcze by propozycja operatora była choćby w połowie tak korzystna jak uśmiercenie i zakup czegoś nowego. Zawsze albo telefonik , albo pakiecik sms albo rabacik... Dla nowego i to i to bez żadnych ceregieli ,żebrania i oświecania operatora,że po 2 latach intensywnego korzystania telefon miał prawo się wyekspolatować...Z podreczników ekonomii nasi operatorzy przerobili tylko nagłówki,że taniej utrzymać starego...rzeczywiście , nawet bardzo tanio i można z niego jeszcze ładnie podoić oferując mizerny rabacik i smycz na kolejne 12 miesięcy. Czysty zysk. Tyle,że ludzie nauczyli się już chyba liczyć ...
    0
  • Users Avatars Mini
    MobileFan pisze: 2004-10-09 14:37
    moze cos dla dotychczasowych uzytkownikow?
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-10-09 14:44
    Nie zastanawiacie się czemu operatorzy nie chwalą się ilością przedłużanych umów? Przecież byłoby to świetnym magnesem dla nowych , jakieś hasełko w stylu ,że ponad X% naszych dotychczasowych klientów zostało z nami , bo warto... Ciekaw jestem ile na dzień dzisiejszy to X mogłoby rzeczywiscie wynieść ...pewnie niewiele rozglądając się po rodzinie i znajomych.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-10-09 15:04
    Aleksander25: Za rok dwa jak się rynak jescze bardziej nasyci może zrozumieją. Nowych ludzi, pierwszy raz kupujacych komórkę prawie nie będzie. Jedynie zostanie wyrywanie sobie klientów. A po co kogoś tracić, żeby po kolejnych 2 latach znów go zachęcać do powrotu?
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-10-09 15:24
    Rafals - może zrozumieją trochę wcześniej , gdy wejdzie w życie zapis o mozliwości przenoszenia numeru... Chociaż mam z dugiej strony wątpliwości , bo ustawa opłatę za taki manewr zostawią w gestii operatora... ma tylko nie zniechęcać , co jest pojęciem względnym i może rodzić nadużycia jak wszystko co niedookreślone w tym kraju. Jak nie ma wyznaczonego "tasakiem" że odtąd dotąd to aż strach pomyśleć co z tego wyjdzie tym bardziej patrząc np. na ceny aparatów oferowanych poza promocją .To powinno być doprecyzowane albo kwotowo albo na wiele lat w sposób elastyczny ,że np opłata taka może maksymalnie wynieść pieciokrotność najniższego abonamentu z cennika operatora z usług którego rezygnujemy .. Wtedy byłaby na tym jakaś kontrola ... a tak - będzie sajgonik.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-10-09 15:29
    Wszyscy pewnie wystawią zgodnie kosmiczną stawkę zgodnym głosem mówiąc ,że ona przecież nie zniechęca... w efekcie niewiele się zmieni w zakresie numeracji krajowej i będzie po staremu. Dość to pesymistyczna wizja , ale najbardziej realna biorąc pod uwagę dotychczasowe poczynania świętej trócy. Rozbroił mnie przed chwilą cennik jednego z nowych operatorów VOIP ... rozmowa z Kanadą 12 roszy minuta , z polską komórką 80 gr....czy doprawdy URTiP nie może narzucic stawek interconnect? Przecież to są kpiny,że nie ma bata na tę samowolkę i dojenie..
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-10-09 15:42
    Aleksander25: Zanim dogadają się między sobą i urtipem jak to robić tecnicznie to minie pewnie z rok. Narazie jest to możliwe tylko formalnie, bo tak jest w ustawie, a kiedy bedzie fizycznie to nikt nie wie. A cena oczywiście będzie pewnie wysoka i pewnie wszyscy zgodnie ją ustalą. Jak widzę reklamę w tvPolonia, połączeń międzynarodowych do Polski, z Niemiec, za jedyne 0,089 Euro (tak 8,9 eurocenta) za minutę to mnie trafia. Tam do Polski płacą niecałe 40gr/min. A my z tpsa na komórkę chyba ze 1,70 (nie dzwonię więc nie śledzę cen). Urtip sobie z tpsa nie radzi a co dopiero z 3 operatorami komórkowymi jednocześnie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Justa pisze: 2004-10-09 16:29
    jak dla mnie, to spoko sprawa...
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-10-09 19:19
    ~~~RAFALS - no to powiem Ci lepiej - moja rodzinka z Kanady dzwoniąc do mnie płaci tyle co my za połączenie lokalne...Wychodzi ich w granicach 12 gr za minutę ...na dodatek firmy wręcz biły się o nich - zobaczyli że obcokrajowcy , więc pewnie dzwonić będą sporo do Polski.. prześcigali się w rabatach, negocjowali stawki, by tylko ciotka podpisała z którymś umowę..U nas to po prostu kosmos by dzwonił operator , proponował stawkę , abonent kręcił nosem ,że za drogo i chętnie korzystałby gdyby np. operator podpisując umowę na wyłączność przez rok udzielał 10 % rabatu od wydzwonionej kwoty..Pewnie po konsultacji z szefostwem tenże pracownik dzwoni raz jeszcze ,że oczywiście te warunki są satysfakcjonujące dla każdej ze stron i umawia się na spotkanie w celu podpisania umowy...Gdy mi to opowiadali to mi po prostu szczęka opadła... My tego nie dożyjemy w tym kraju.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-10-09 19:24
    Nawet nie chce im się kombinować by gadac przez skype ... po prostu gdy mają ochotę - podnoszą słuchawkę i dzwonią ... Jakość połączeń jest naprawdę dobra ..Czasem to aż mi głupio ,że to oni ciągle dzwonią ...Podesłałem im nasze cenniki - kategorycznie zabronili dzwonić przy naszych cenach , chyba że by zdarzył się kataklizm w stylu trzęsienie ziemi ;-) he he .. czarny humor , ale tak to niestety wygląda.
    0
  • Users Avatars Mini
    RAFALS pisze: 2004-10-09 20:06
    Alexander25: Bo tam jest kapitalizm, taki normalny a nie społeczna gospodarka rynkowa jak u nas. A jak się do wszystkiego wtrąca "społeczeństwo" - przez swoich przedstawicieli czyli sejm i rząd to efekty są widoczne.
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-10-09 22:10
    ***Alexander, RAFALS. Ale Wam sie wzielo do dyskusji. Zacznijmy od poczatku. Tez nie jestem zadowolony z warunkow PWA. Ale w koncu w 34 miesiacu skorzystalem i nie zaluje. Cena aparatu tez nie byla jakas promocyjna bardzo, ale wzialem, sprzedalem i mam kase np. na rachunki. To raz, dwa szkoda mojego starego i bardzo latwego numeru i to jakby przewazylo. Gdyby byla mozliwosc przeniesienia numeru kto wie czy bym nie skorzystal z oferty innej sieci. Teraz nie zaluje i jestem zadowolony z cen uslug w Plus GSM. Co do tej ww. oferty. To z pewnoscia operatorowi chodzi o to, zeby troche od siebie wlozyc zeby cos dostac. Tzn. klient doladuje podzwoni troche i dostaje bonus, a nie taki ktory ma sim+ od paru lat w szufladzie 0,01zl na koncie i teraz jakas promocja wyskoczyla i nagle jakiegos bonusa chce. Niech najpierw kupi karte, doladuje pokorzysta troche z uslug Polkomtela i potem moze cos za to dostac. nie jest to takie do konca bez sensu moim zdaniem
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-10-09 22:14
    Alexander25:: Co do cen polaczen miedzynarodowych, bo o to sie przede wszystkim rozchodzi. To wiesz chyba, ze teraz obnizyli interkonekt (Era chyba jeszcze tylko nie). Oczywiscie do poziomu 12 gr za min daleko, ale chyba nie o to chodzi. W takich bardzo konkurencyjnych Niemczech ceny na komorki tez oscyluja w granicah 20-30 centow za min. Oczywiscie zarobki sa inne itd., ale chodzi tylko o porownanie. Ja przykladowo korzystam do polaczen miedzynarodowych z tanifona za 35gr/min do wspomnianych Niemiec dzwonie i jest OK. Nie uwazam, zeby w naszym kraju bylo jakos horrendalnie drogo. Oczywiscie moge sobie dzwonic ze skype za 8gr ale po co. 35 gr z normalnego telefonu jak najbardziej mnie satysfakcjonuje. Pozdrawiam... i wiecej optymizumu zycze
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-10-09 23:01
    ~~~ tkubon- też właśnie o tym mówię , mam simplusa 5 lat , ładowany jest na tyle często ,że nigdy nie miał zablokowanych rozmów wychodzących , nie mówię o osobie , kupi starter zasili raz na rok kwotą 30 zł i domaga się bonusa, tylko komuś kto dał zarobić ponad 1000zł na numerze ( co 3-mce karta 50 zł przez 5 lat - tyle wyjdzie , a nawet ze 200 więcej licząc dodatkowe doładowania) . W tym przypadku podzwoniłem więcej niż trochę , a nigdy w życiu nie zaproponowali marnych 5 zł bonusa. Co do obniżek interkonekt - to nawet bym tego tak nie nazwał - to jest zmiana kosmetyczna a nie obniżka.Nasz gsm- y już nie wiedzą gdzie szukać pieniędzy. Póki interconnect nie zleci o połowę nie mamy co marzyć o jakiejkolwiek odczuwalnej obniżce. Dlaczego URTiP nie może po prostu narzucić konkretnych stawek i basta.
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-10-09 23:08
    Zresztą interconnect... zobacz na płaskie taryfki abonamentowe czy do sieci czy poza wszędzie znajdziesz zawałogenne 2 zł za minutę . Chory rynek i chorzy operatorzy. Skoro TP może wpuścić dane połączenie do swojej sieci - biorąc za to interconnect , przy czym abonent dwoniący z Kanady płaci za całość połączenia ok 12 groszy za minutę.. to ja przepraszam... przecież zagraniczny operator nie dopłaca do interesu - musi już na tym zarabiać.Wiec jak to jest? Interconnect dla sieci zagranicznych jest tańszy w TP ? Nie jestem tego w stanie pojąć. W przeciwieństwie do Ciebie uważam ,że jest horrendalnie drogo u nas..Zauważ coś jeszcze ... gdzie Kanada a gdzie Niemcy... Połączenie z innego kontynentu do nas jest 3 razy tańsze w tym układzie niż od nas do Europy... a jaką drogę musi przejść sygnał do Kanady a jaką do Niemiec?
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-10-09 23:12
    ~~~ Rafals ~Brak słów .. po prostu u nas nie jest normalnie i pewnie nigdy nie będzie... a jak nam wysmażą nowe taryfki abo to będziemy się śmiać przez łzy chyba ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    youzyczka pisze: 2004-10-10 00:03
    :)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-10 11:04
    Coś Plus ma ostatnio problemy z aktualizacjami , jak zauważył wcześniej jeden z użytkowników...
    0
  • Users Avatars Mini
    login_87 pisze: 2004-10-10 11:12
    hmm... calkiem ciekawie
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-10-10 13:48
    issa - proszę, dla Ciebie wklejam aktualny regulamin :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-10-10 13:51
    Regulamin promocji \\\"Nowa generacja Internet 2\\\" 1.Organizatorem promocji \\\"Nowa generacja Internet 2\\\" (zwanej dalej \\\"Promocją\\\") jest Polkomtel S.A. z siedzibą przy Al. Jerozolimskich 81, 02 – 001 Warszawa. 2.Promocja trwa w okresie od 01.10.2004 do 31.10.2004 r. (zwanym dalej „Okresem Promocyjnym”). 3.W Promocji mogą wziąć udział wszyscy abonenci w rozumieniu Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A. (zwani dalej \\\"Abonentami\\\"), mający uregulowane wszystkie wymagalne płatności wobec Polkomtel S.A., którzy w Okresie Promocyjnym zlecą, na warunkach, o których mowa w pkt. 4 poniżej, aktywowanie dla ich numerów telefonów w sieci Plus GSM jednego z pakietów na wysyłanie i odbiór danych w technologii GPRS o wielkości odpowiednio 10 MB i/lub 30 MB do wykorzystania w jednym okresie rozliczeniowym (zwanych dalej „Pakietami Specjalnymi \\\"Internet\\\").
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-10-10 13:52
    4.Abonenci mogą zlecić aktywowanie Pakietu Specjalnego "Internet" poprzez wysłanie z numeru, dla którego chcą aktywować Pakiet Specjalny "Internet”, bezpłatnej wiadomości SMS na numer Biura Obsługi Klienta – 2601, o treści: "dodaj Pluskod5 pakiet10MB" dla pakietu 10 MB i "dodaj Pluskod5 pakiet30MB " dla pakietu 30 MB. 5.Wybrany przez Abonenta Pakiet Specjalny "Internet" zostanie aktywowany w ciągu 24 godzin od zlecenia jego aktywowania zgodnego z pkt. 4, przy czym Pakiet Specjalny "Internet" jest aktywowany jednorazowo, co oznacza, że dla danego numeru telefonu w Okresie Promocyjnym może zostać aktywowany tylko jeden Pakiet Specjalny "Internet". 6.Promocyjna opłata jednorazowa za aktywowanie Pakietu Specjalnego "Internet" wynosi odpowiednio 2 zł (2,44 zł brutto) za pakiet 10 MB oraz 3 zł (3,66 zł brutto) za pakiet 30 MB i zostanie doliczona do najbliższego rachunku telefonicznego dla numeru, dla którego został aktywowany.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-10-10 13:53
    7.Pakiet Specjalny "Internet" dotyczy wyłącznie wysyłania i odbioru danych z wykorzystaniem APN www.plusgsm.pl lub internet. Wysłanie i odbieranie danych z wykorzystaniem innych APN podlega opłatom zgodnym z posiadaną przez Abonenta taryfą. 8.Abonent może zlecić aktywowanie Pakietu Specjalnego "Internet" w Okresie Promocyjnym, czyli do 31.10.2004 do godz. 23.59. 9.Niewykorzystany do końca pierwszego pełnego okresu rozliczeniowego Pakiet Specjalny "Internet" przepada. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utracony Pakiet Specjalny "Internet". 10.Po wykorzystaniu Pakietu Specjalnego "Internet" za wysyłanie i odbiór danych w technologii GPRS pobierane będą opłaty zgodnie z posiadaną przez Abonenta taryfą.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-10-10 13:54
    11.W przypadku zmiany taryfy niewykorzystana część Pakietu Specjalnego "Internet" przepada. W tych okolicznościach Abonentowi nie przysługuje roszczenie o zwrot ekwiwalentu pieniężnego, ani nie może żądać jakiejkolwiek innej usługi w zamian za utracony Pakiet Specjalny "Internet". 12.Polkomtel S.A. nie ponosi odpowiedzialności za niedostarczenie pobranych danych w przypadku podania w treści wiadomości SMS błędnego Pluskodu5 lub treści niezgodnej z określoną w pkt. 4, nieprawidłowej konfiguracji telefonu, próby pobrania danych na telefon nie posiadający właściwości technicznych umożliwiających wysyłanie i odbioru danych w technologii GPRS lub gdy odbiorca będzie poza zasięgiem sieci lub nie będzie miał włączonego telefonu przed upływem czasu ważności wiadomości. 13.Polkomtel S.A. zastrzega sobie prawo do zakończenia, zmiany zasad lub przedłużenia Promocji bez podawania przyczyn.
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-10-10 13:55
    14.Korzystanie z Promocji na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie jest równoznaczne z akceptacją niniejszego Regulaminu. 15.W kwestiach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem zastosowanie mają postanowienia „Regulaminu świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Polkomtel S.A.”. Życzę miłej lektury :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartplus pisze: 2004-10-10 14:09
    issa - masz rację, linki nieaktualne. Już 10 października a tu żadnej zmiany na stronach :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-10-10 16:09
    Hej Bartplus :-) No właśnie , nie ma nic o obowiązywaniu promocji "Nowa generacja Internet Firma" , w październiku , czyli części drugiej. Mam na trzech numerach z promocji wrześniowej 90+90+30 , czyli 210 megabajtów , jak pisałem przetestowałem systemy Plusa na dwa pakiety po 30 mega , i tu wygląda na to , że te dwa pakiety są nieregulaminowe ? / nielegalne ? , a 1 października spróbowałem wysłać sms-a o treści "dodaj PLUSKOD pakiet90mb" i .. o dziwo przyjęło , a na drugi dzień pojawiło się na eBoku 90 mega więcej! Więc coś tu jest nie tak. Albo tej promocji nie ma , albo jest , wychodzi na to drugie , ale o regulaminie ani śladu. A ja bym nie chciał podpaść Plusowi , choć w sumie za wykupione dodatkowe pakiety zapłacę. Pozdrawiam :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-10-10 19:06
    ***Alexander25: Jak kto do tego podchodzi i jak kto korzysta powinien sobie dobrac takie rozwiazania jakie mu najbardziej odpowiadaja. Jesli chodzi o interkonekt to polaczenia w USA i Kanadzie sa drozsze niz za granice. Tam to dziala na troche innych zasadach. Nie porownuj czegos, co jest nieporownywalne. Tam abonenci dostaja za 5$ 1000 min ale za odbieranie placa i placa juz po nacisnieciu zielonej sluchawki. Jest taniej to oczywiste, ale nie jest tez tak rozowo, jak niektorzy to u nas opisuja. Zreszta mam kolege w NY i mi o tym dosc obszernie mowil.
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-10-10 19:06
    Po drugie zauwaz, ze przez wspomniany przeze mnie tanifon mozesz zadzwonic sobie za 35gr do USA i Kanady rowniez na komorki!!!! Wiec nie uwazam, ze to drogo! Poza tym w naszych sieciach polskich mozesz sobie tak dostosowac taryfy, ze nie wychodzi zle (TEAM7, pakiety w plusGSM, MEGA w ideii, plan codzienny dla ludzi o specyficznych potrzebach). Ja nie narzekam. Uwazam, ze w tym roku ceny u nas spadly realnie o 50%, wiec to chyba niezle, a bedzie jeszcze taniej
    0
  • Users Avatars Mini
    dawid.kulik pisze: 2004-10-12 20:52
    spoko
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: