14 maj br. rozpocznie się nowa kampania reklamowa Play Fresh „Numer telefonu jest jak drugie imię”, pierwsza przygotowana przez Agencję Grandes Kochonos. Celem kampanii jest poinformowanie abonentów innych sieci o możliwości bezproblemowego przeniesienia numeru do Play Fresh, gdzie ze wszystkimi w Play można rozmawiać za darmo.
W spocie “Spotkanie po latach”, w błyskotliwy sposób sprzedana jest pewna niezaprzeczalna prawda, mówiąca o tym, że ludzie traktują swój numer telefonu jak drugie imię. Przedstawiona sytuacja, to taka, którą wszyscy znają: po latach spotykamy starą sympatię. I wszystko byłoby normalne, gdyby nie fakt, że bohaterowie zamiast imion używają, zupełnie naturalnie, numerów telefonu.
Play rozumie, że Twój numer telefonu jest jak drugie imię, dlatego proponuje Ci przeniesienie starego numeru do Play Fresh i rozmawianie ze wszystkimi w Play za 0 groszy.
Media: TV, prasa, outdoor, internet, niestandardy
Start kampanii: 14 maja 2010
Informacje o autorach: Michał Sorówka (dyrektor kreatywny), Jakub Gajos (art director,) Bartosz Gryś (copywriter).Przedstawiciel Klienta: Aleksandra Borowicz, Natalia Kłos
Przedstawiciel Agencji: Jacek Wlazło, Magdalena Morgun (account executive)
Dom Mediowy: MediaCom