Nielsen podał najnowsze wyniki miesięcznego raportu The Gauge.
Grudzień charakteryzował się dłuższym czasem spędzonym przez Polaków na oglądaniu treści wideo na ekranach telewizorów.
W stosunku do listopada widzowie spędzali średnio dziennie o 9 minuty więcej przed ekranami telewizorów a średni dobowy czas oglądania na osobę wyniósł w grudniu 4 godziny i 18 minut.
Polacy oglądali zarówno więcej streamingu (wzrost o 8% w stosunku do listopada 2023) jak i tradycyjnej telewizji (wzrost o 3%).
Na czele rankingu serwisów streamingowych umocnił się Netflix, którego udział na ekranie telewizora wzrósł do 1,9% (z 1,7% w listopadzie). Oglądalność YouTube również wzrosła w grudniu: z 1,6% w listopadzie do 1,8% w grudniu. Większa widownia tych dwóch platform przełożyła się na wzrost udziału streamingu w ogólnej oglądalności wideo na ekranach telewizorów, który w grudniu wyniósł: 7,1% i tym samym jest najwyższym wynikiem od sierpnia 2023.