Gruner + Jahr nadal z MNI

Newsy
Żródło: MNI S.A.
Opinie: 2

Od początku lipca MNI Premium, spółka zależna giełdowego MNI, będzie ściślej współpracować z wydawnictwem Gruner + Jahr w zakresie usług dodanych. Przyniesie to MNI Premium wzrost przychodów przynajmniej o 1,6 mln zł w skali roku.

MNI Premium będzie obsługiwać usługi dodane wszystkich tytułów wydawnictwa – konkursy (zdrapki, quizy, krzyżówki), serwisy ezoteryczno-astrologiczne, głosowania i sondy, kontent mobilny (dzwonki, tapety, gry) czy zamawianie prenumerat. Do tworzenia serwisów wykorzystywane będą nowoczesne technologie telefonii stacjonarnej, mobilnej oraz multimedia.

- Umowa z Gruner + Jahr potwierdza silną pozycję MNI Premium jako integratora i usługodawcy serwisów Premium, a także eksperta od rozwiązań „szytych na miarę” Zacieśnienie współpracy z wydawnictwem to dla nas zarówno wyzwanie, jak i dowód na stale rosnącą obecność naszej marki w branży medialnej. – komentuje współpracę Anna Wawrzynowicz, dyrektor sprzedaży w MNI Premium.

MNI Premium współpracuje z wydawnictwem Gruner + Jahr od 2002 roku (wcześniej jako firma Media-Net Interactive Sp z.o.o). Jednak dotychczas współpraca odbywała się na dużo mniejszą skalę. Obecnie zostanie rozszerzona o integrację usług typu Premium dla 11 tytułów G+J (m.in. Claudia, Glamour, Naj, Gala, Focus). Firmy rozmawiają także o rozwoju zaawansowanych technologicznie segmentów, zwłaszcza telefonii 3G, oraz o współpracy przy tworzeniu multimediów i serwisów www.

- Wydawnictwo G+J może znacznie lepiej wykorzystać możliwości kryjące się w oferowaniu usług premium rate SMS, MMS i WAP. Chcemy nie tylko generować dodatkowe przychody, ale także oferować takie usługi, które uatrakcyjnią nasze pisma i wzbogacą komunikację z czytelnikami. Choć zostawiamy uchylone drzwi do rozmów o wybranych projektach z innymi firmami, to MNI Premium potrafi najbardziej kompleksowo pomóc nam w realizacji naszych celów w obszarze usług dodanych. – tłumaczy decyzję o zacieśnieniu współpracy Marcin Kozioł, dyrektor multimediów G+J Polska.

Stała współpraca z podobnymi partnerami z branży mediowej przynosi średnio 1,6 mln zł przychodów rocznie. W związku z mocną pozycją wydawnictwa G+J na rynku oraz rosnącą popularnością nowych technologii i serwisów mobilnych w naszym kraju, MNI Premium liczy na zwiększenie tej kwoty.

MNI Premium realizuje projekty m.in. dla TVP, MTV, Wirtualnej Polski, operatorów komórkowych, Tesco i firmy Henkel.

Opinie:

Opinie archiwalne (2):

Komentuj

Komentarze / 2

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: