Grupa LEW, ogólnopolski dostawca produktów pre-paid, poinformowała o rozpoczęciu współpracy w zakresie sprzedaży doładowań telefonii komórkowej, międzymiastowej i międzynarodowej z LOTOS Paliwami. W ramach współpracy, Grupa LEW uruchomiła na niemal stu stacjach LOTOS-u terminale elektroniczne, umożliwiające doładowywanie kart pre-paid wszystkich operatorów telefonii komórkowej działających w Polsce, a także kart telefonii międzymiastowej i międzynarodowej.
„Podpisanie umowy z LOTOS Paliwami i umieszczenie terminali na jej stacjach paliwowych jest kolejnym ważnym osiągnięciem dla Grupy LEW. Wyniki sprzedaży z kilku pierwszych dni współpracy potwierdzają, że istnieje duże zapotrzebowanie na tego typu usługi w tym kanale dystrybucji. Uważamy, że łącząc naszą technologię i marketing z potencjałem LOTOS-u wypromujemy pre-paidy na jeden z najważniejszych produktów pozapaliwowych sprzedawanych na stacjach” – powiedział Andrzej Basiak, prezes Grupy LEW.
Dzięki usłudze elektronicznych doładowań Halo Power, kierowcy i inni klienci korzystający ze stacji paliw marki LOTOS będą mogli szybko zasilić karty typu pre-paid.
Grupa LEW dostarcza wszystkie nominały doładowań produktów operatorów telefonii komórkowej. Terminale są przystosowane do sprzedaży doładowań wszelkich możliwych produktów typu pre-paid, obsługi programów lojalnościowych, a także wyposażone w system automatycznego rozliczania sprzedaży. Ten ostatni nie tylko usprawnia prace obsługi stacji, ale też umożliwia cykliczny wgląd w rozliczenia ze sprzedaży doładowań. Już w najbliższym czasie terminale będą montowane na kolejnych stacjach LOTOS-u, w tym na 39 stacjach ESSO, zakupionych przez gdański koncern od amerykańskiego ExxonMobil i 12 stacjach nabytych od Slovnaft Polska SA.
Głównymi odbiorcami produktów pre-paid sprzedawanych przez Grupę LEW są ogólnopolskie lub lokalne sieci sprzedaży detalicznej oraz hurtownie FMCG (zaopatrujące w produkty pre-paid odbiorców detalicznych). Do najważniejszych sieci handlowych prowadzących sprzedaż produktów pre-paid we współpracy ze Spółką należą m.in: Ahold Polska (markety Hypernova i Albert), Piotr i Paweł (sieć supermarketów), Intermarche (sieć supermarketów), RTV-Euro-AGD i Mix Electronics (sieci specjalistycznych marketów ze sprzętem RTV i AGD), Stoiska Heyah w galeriach handlowych i wiele innych. Łącznie Grupa LEW dystrybuuje elektronicznie kody doładowujące do prawie 2 tys. punktów sprzedaży, zaś poprzez sieci partnerskie tradycyjne zdrapki do prawie 10 tys. punktów sprzedaży.