Grupa mmO2 podłączyła w IV kw. w sumie 453 tys. nowych abonentów netto i na koniec roku miała 17.24 miliona wszystkich klientów.
Wyniki operatorów z grupy mmO2
BT Cellnet podłączył 107 tys. użytkowników, w tym 56 tys. użytkowników postpaid. Ogólne ARPU BT Cellnet spadło do 230 funtów. ARPU w ofercie postpaid spadło w IV kwartale do 489 funtów (z 493 funtów w kwartale poprzednim). Dochody z transmisji danych stanowią 13.4% dochodów z usług. Ilość wysyłanych SMS-ów w BT Cellnet wzrosła o 23.5%. Wskaźnik CHURN BT Cellnet spadł do 34 % (z 36%).
Viag Interkom dodał do swojej bazy 262 tys. użytkowników netto, z czego 150 tys. to użytkownicy postpaidu. CHURN spadł również do poziomu 34 % (z 36%). Wskaźnik SAC (koszt pozyskania użytkownika) zarówno prepaidu, jak i postpaidu systematycznie spada.
Telfort podłączył w IV kw. 23 tys. klientów (w tym 14 tys. to postpaid).
Digifone podłączył 57 tys. osób i miał na koniec roku 1.162 mln klientów. Średni SAC był o 25% mniejszy od wskaźnika obliczonego w I kw. W grudniu każdy z abonentów Digifone wysłał średnio 58 SMS'ów.