Orange Group zwiększyła w zeszłym roku swoją bazę abonencką o 3.6 mln klientów do 44.4 mln, co stanowi wzrost o 9% wobec 2001 r.
Orange France przyłączył 1.4 mln klientów, co daje mu udział we francuskim rynku na poziomie 49.8 % (48.2 % w 2001 r.). Orange France ma obecnie 19.2 mln zarejestrowanych abonentów, z których 97.7 % jest aktywnych według definicji francuskiego regulatora. 55.6 % to abonenci postpaid.
Orange UK podłączył w 2002 r. 925 tys. nowych abonentów. 31 grudnia 2002 r. baza abonencka wynosiła 13.3 mln, co stanowi wzrost o 7.5 % rok do roku. 4.2 mln klientów to abonenci postpaid.
Przychody pro forma całej grupy wzrosły o 13.6 % do 15.5 mld euro. Przy uwzględnieniu sprzedaży sprzętu i pozostałych przychodów, całość przychodów grupy wynosiła 17.1 mld euro.
Roczne ARPU w Orange UK wzrosło o 5.7 % rok do roku do 259 funtów. ARPU voice wzrosło o 2.3 % do 222 funtów, ARPU non-voice wzrosło o 32 % do 37 funtów. Roczne ARPU za 2002 r. w Orange France spadło o 3.8 % do 377 euro (rok wcześniej 392 euro).
Przychody z usług non-voice stanowiły 10.8 % całości przychodów Orange Group i wyniosły w 2002 r. 1.67 mld euro.