Grupa Play podała swoje wyniki za I kw. 2023 roku.
Wskaźnik EBITDAaL przekroczył 1 mld PLN wzrastając prawie o 24% r/r.
Liczba raportowanych klientów mobilnych (bez M2M) wzrosła o ponad 6,5% r/r przekraczając liczbę 17,1 mln.
Liczba aktywnych klientów mobilnych wyniosła 12,8 mln i wzrosła o 3% r/r.
Liczba abonentów usług stacjonarnych oraz usług dla domu wyniosła ponad 2 mln i wzrosła o 9,1% r/r.
Liczba stacji bazowych osiągnęła na koniec kwartału liczbę 10 742 stacji. Przez trzy miesiące uruchomiono 171 nowych nadajników.
Grupa PLAY podała, że powiększyła swoje udziały w SferaNet, operatorze sieci światłowodowych na Podbeskidziu, do 86,5% akcji.
ARPU usług mobilnych zwiększył swoją wartość rosnąc w Q1 2023 o 3.2%.
Nominalnie nakłady inwestycyjne CAPEX wzrosły o 32.5% i spadły na bazie pro-forma o 13.4% w pierwszych trzech miesiącach 2023 r.
Według stanu na 31 marca 2023r., sieć własna UPC docierała do 3.79 miliona gospodarstw domowych. Ten zasięg sieci własnej jest dodatkowo uzupełniony o sieć POPC (sieci kablowe korzystające z publicznych subwencji w obszarach średnio i nisko zurbanizowanych), co pozwala UPC Polska dotrzeć do dodatkowych 2.14 miliona gospodarstw domowych, co stanowi wzrost zasięgu sieci o 765 000 w porównaniu z końcem 2022 roku.