Grupa Polsat Plus podała swoje wyniki za II kw. 2024 r.
Przychody Grupy urosły o 5% do 2,454 mld zł.
Zysk netto zwiększył się z 8 mln do 176 mln zł.
Za wzrost przychodów odpowiadał głównie segment zielona energia (plus 324 mln zł). Segment usług B2C i B2B zanotował spadek o 90 mln.
W obszarze TMT wskaźnik capex do przychodów był na poziomie 6%. TMT to segment usług B2C i B2B oraz segment mediów.
Zadłużenie grupy brutto wynosi 15,370 mld zł.
Baza klientów kontraktowych B2C była na poziomie 5.758 tys. (-1,5% r/r), głównie w wyniku malejącej popularności technologii satelitarnej, jak również utrzymującego się procesu konsolidacji klientów kontraktowych pod jedną wspólną umową kontraktową w ramach gospodarstwa domowego.
Baza RGU przedpłaconych wyniosła 2.609 tys., notując spadek o 47 tys. (-1,8%) r/r.
Stabilna baza klientów kontraktowych B2B na poziomie 68,5 tys. (-0,7% r/r).