Grupa TP będzie miała konwergentny program lojalnościowy

Newsy
Żródło: iTePe
Opinie: 17

Telekomunikacja Polska prowadzi zaawansowane prace nad uruchomieniem programu lojalnościowego dla rynku masowego. Według Kornelii Mathei, dyrektora Dywizji Usługi dla Domu, jeszcze w tym roku będzie uruchomiona część programu przygotowana dla użytkowników neostrady tp. W przyszłym roku zostanie uruchomiony konwergentny program we współpracy z partnerami zewnętrznymi. Program zostanie uruchomiony w celu walki z rosnącym wskaźnikiem CHURN.

Opinie:

Opinie archiwalne (17):

Komentuj

Komentarze / 17

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    basza pisze: 2006-11-20 14:47
    Uhuuuuuuuuuuuuuuu -1
    0
  • Users Avatars Mini
    Żeebro pisze: 2006-11-20 14:56
    a dla zwykłych, nie-neo?
    0
  • Users Avatars Mini
    Polonista pisze: 2006-11-20 15:04
    CHURN czy to może skrót od hurtowego niezadowolenia migrujących klientów?
    0
  • Users Avatars Mini
    pocoloco pisze: 2006-11-20 15:08
    Czyli postępują prace nad wykiwaniem wiekszej ilości klientów za jednym zamachem wmawiając im że maja lepiej. Popieram.
    0
  • Users Avatars Mini
    w pisze: 2006-11-20 15:09
    Brawo TP! W końcu!
    0
  • Users Avatars Mini
    Michał pisze: 2006-11-20 15:11
    Czas najwyższy.. stuknęło nam 10 lat w Plusie. Dostaliśmy list od preziego, butelkę świetnego wina (rocznik 1996) i 10 godzin extra do przegadania.
    0
  • Users Avatars Mini
    mirekb pisze: 2006-11-20 17:47
    Polonista-zajefajy text;-)mam plan socjalny wiec jak zwykle tp nic mi nie zaproponuje i zreszta dobrze..na ere domowom bym sie przepisal ale poczekam az swoje stacjonarne plany rozwinie polomtel..od lat zwiazany jestem z tą firmą i jest mi z tym dobrze.policzylem i wychodzi mi najtaniej.czas zycia telefonu w tp tyka..
    0
  • Users Avatars Mini
    dan-rut pisze: 2006-11-20 18:32
    Jak to nic "mirekb". Jesteś właśnie "szczęśliwym" posiadaczem Planu Socjalnego TP, w którym obniżono ceny połączeń na telefony komórkowe - zazdroszcze Ci. ;-D
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2006-11-20 18:42
    Churn to po prostu "wały", wszelkie fraudy, dłużnicy, odłączeni, osobistości rozmowne, ale ociągające się z płatnościami lub niepłacące w ogóle. Każda firma stara się przed takimi kwiatuszkami jakoś bronić.... jednak program lojalnościowy nie jest tu najlepszym pomysłem. Żaden fraud nie zapłaci tylko dlatego,że będzie mógł sobie zbierać punkciki, a za pół roku wymieni je np na 60 min rozmów, albo dodatkową godzinę surfowania w "burdelowej" neostradzie....
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2006-11-20 18:44
    Poza tym "dywizja usług dla domu" - fajnie brzmi, he he he ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    haha pisze: 2006-11-20 20:38
    Tak dla jasności CHURN może być także wynikiem decyzji klienta gdy kończy mu się umowa. Tutaj jest pole do popisu dla marketingowców aby zmienić swoją decyzję :D
    0
  • Users Avatars Mini
    haha pisze: 2006-11-20 20:40
    Oczywiście aby zmienić jego (klienta) decyzje. sorry
    0
  • Users Avatars Mini
    Wst pisze: 2006-11-21 15:37
    CHURN jest to wskaźnik oznaczający przymusowe bądź dobrowolne odłączenie klienta od sieci. Za dużo osób zaczęło odchodzić od TP, to teraz pomyśleli o programie lojalnościowym. Szkoda tylko że dopiero teraz.
    0
  • Users Avatars Mini
    xxx pisze: 2006-11-21 21:40
    Jesli beda proponowac takie wasunki jak ORANGE w swoim programie w ktorym bardziej sie oplaca zerwac umowe i wziasc nowy telefon to ja dziekuje :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Piko pisze: 2006-11-21 23:06
    Przecież Orange i Tp to dwa te same konie szkoda że juz stare i troszkę ślepe a głównie zdufane w sobie , i mające swoich klientów za nic . A ludziska mam prośbę nie bierzcie Netu u Orangutana , średnio raz na tydzień awarie , to tak wypada że weekendy i głupie żałosne przepraszanie klienta jeśli zadzwonimy do centrum ich wsparcja . Wziąłem, żałuję i więcej w życiu nigdy więcej nic od tego beznadziejnego operatora
    0
  • Users Avatars Mini
    lukasz_maly pisze: 2006-11-22 00:26
    xxx**** nie wiem co masz na myśli...,, ze niby stałym klientom dają gorsza ProPozycje niż nowym....eee..... nie zgadzam sie z tobą!! NIE!! ja korzystam z usług sieci Orange, kiedyś Idea od 2002 roku i jestem zadowolony!! A umowy zawsze przedłużam z zadowoleniem :P:P cena telefonu jaką mi oferuja jest przeważnie niższa o 30% (wiem, liczyłem) i jest spox!! :):):)
    0
  • Users Avatars Mini
    marcinb pisze: 2006-11-24 11:48
    dokładnie, sam przedłużałem 2 umowy ostatnio i mile mnie zaskoczyli, mysłałem że bedzie duzo gorzej.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: