Gruszka obrzucony pomidorami!

Newsy
Żródło: PLAY
Opinie: 33

Marcin Gruszka, rzecznik prasowy sieci PLAY, został obrzucony pomidorami przez konkurencję:

Opinie:

Opinie archiwalne (33):

Komentuj

Komentarze / 33

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    NN pisze: 2011-10-31 12:31
    Co ten Play znowu knuje ??... dziwne to!...
    0
  • Users Avatars Mini
    mark pisze: 2011-10-31 13:25
    To chyba raczej klienci go obrzucili pomodorami. W podziękowaniu za "wysoką jakość usług" sieci Play:)
    0
  • Users Avatars Mini
    artjaw pisze: 2011-10-31 14:39
    Gruszka pomidorami? :) to jakiś chłyt makertingowy
    0
  • Users Avatars Mini
    mil pisze: 2011-10-31 14:53
    Ja sugeruje obrzucic fekaliami. To jakas sciema...
    0
  • Users Avatars Mini
    asss pisze: 2011-10-31 16:37
    taakkkk....oferta Play jest sexy....póżniej trzeba się piepr......z telefonem...ciekawe dlaczego to do ludzi nie dociera że jest kiepsko z jakością....już nie tylko z połączeniami ale też z BOK.....nie mogą odnaleźć mojego nagrania bo nie podałem danych, które ......podawałem dwukrotnie. Coś dziwnie wszystko ginie.
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin pisze: 2011-10-31 17:00
    a ja mam już 3 umowę w play i jest genialnie a przeniosłem się z orange-to jest dopiero francuska ******!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Majkelos pisze: 2011-10-31 17:37
    Ja też nie rozumiem. Właśnie przedłużam 5 umów bo w Play jest suuuuper. Mam za 50 zeta prawie 700 minut i darmowe w Play i na stacjonarne - czego można więcej chcieć? Może czasami rozłączy ale sorry..............zyski sa większe niż straty.
    0
  • Users Avatars Mini
    czyzbykFM pisze: 2011-10-31 20:55
    Play - nic dodac, nic ujac, po prostu czysta gra...
    0
  • Users Avatars Mini
    Mateusz pisze: 2011-10-31 21:36
    Mam 5 numerow w play wszystkie przenioslem i jestem zadowolony w 100% pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    hassan pisze: 2011-11-01 09:22
    Jeżeli komuś nie zależy na jakości, wybierze Play, w końcu jakość usługi na swoją cenę, nie ma nic za nic :D
    0
  • Users Avatars Mini
    Spiel pisze: 2011-11-01 23:52
    Play w telekomunikacji jest tym czym Biedronka w marketach.
    0
  • Users Avatars Mini
    JarekM pisze: 2011-11-02 08:39
    Biedronka obecnie ma calkiem niezły towar, nie ma co narzekać; co do play, to nie narzekam, i tak ma u mnie lepszy zasięg od plusa;
    0
  • Users Avatars Mini
    JarekM pisze: 2011-11-02 08:40
    no i wciąż jedyna sieć gdzie cena połączeń jest uczciwa
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin pisze: 2011-11-02 11:25
    mam już dość oszołomów szczekających jaki to play jest zły- każdy kto ma tel w tej sieci wypowiada się przychylnie-podobnie jak ja( lepszy zasięg, tansze aparaty, GENIALNA oferta) tylko kundle w3 porównują abonentów playa do dziadostwa, a skąd mają wiedzieć coś o tym operatorze skoro nie mają w nim telefonu??? absurd! moja sugestia-niech w3 popracuje nad ofertą, zasięgiem i chamstwem w salonach(zwłaszcza w tym pomarańczowym kołchozie)
    0
  • Users Avatars Mini
    jajeczko pisze: 2011-11-02 11:33
    a ja po 4 latach musiałem opuścić szeregi play, bardzo słaba oferta utrzymaniowa, ceny słuchawek podskoczyły oraz słaba jakość usług,za to dużym plusem jest niewiarygodna ilość minut których nie da się wydzwonić a dzwoniłem bardzo dużo :) play był, plus też był, czas na zepsutą pomarańcze... pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    marlena pisze: 2011-11-02 14:28
    Ja osobiście miałam telefon w Play. Kupiłam kartę, aby przetestować i rozważałam przeniesienie 10 numerów do Play. Ja nie chcę "porównywać Play do dziadostwa" - ja mogę z całą odpowiedzialnością stwierdzić, że Play jest uosobieniem i esencją dziadostwa. Ta firma to po prostu dziadostwo.
    0
  • Users Avatars Mini
    Lechu pisze: 2011-11-02 15:04
    ***ojej, Marcinek się zdenerwował :-) lecz się chłopie, na nerwy, bo Ci puszczają. Mam telefon w Orange, mam w Plusie i w Play i niestety, dla Play, jest nędznie. Strona do zarządzania kontem jest marna, w BOKu ludziom się wydaje, że z każdym są na "Ty". O jakości połączeń nie piszę, bo skoro nie udaje się ich nawiązać, to ciężko mówić o jakości. Najlepiej w moim przypadku sprawuje się Orange. I tyle. Niby jest roaming krajowy ale priorytet nie ten... I Play leży.
    0
  • Users Avatars Mini
    mark pisze: 2011-11-02 19:07
    @ Marcin. Mam 2 abo na firmę w Play od 2007r. Wg mnie od końca 2009r. wszystko się w Play sypie. Problemy te co większość m.in. przerywanie połączeń, tel poza zasięgiem, sms o próbie połączenia przy full zasięgu, BOK który nic nie wie etc. Umowy mi się niedługo kończą i wieje do Plusa/Orange. Potrzebuje mieć pewność, że jestem dostępny/ mogę swobodnie rozmawiać. Jeśli Tobie Play działa to gratuluję, jesteś w mniejszości ...pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin pisze: 2011-11-02 22:38
    Marcinka to poszukaj sobie w łóżku "Lesiu" a dla Ciebie to jestem Pan Marcin! co do zrywania połączeń to każda sieć 3g ma tą tendencje bo to taka technologia-co do pomarańczy to dopiero tam jest dramat-raz w tygodniu brak zasięgu na 3/4h, moja kobieta ma to wiem ale tylko do stycznia a później do play!
    0
  • Users Avatars Mini
    Lechu pisze: 2011-11-03 01:24
    Marcinku, na "Pana" trzeba zapracować, np.: wypowiadając się jak osobnik dorosły. A ponieważ Twoja wypowiedź..., daruj sobie tego rodzaju teksty :-) Zaś co do PLAY i Orange- mamy zupełnie odmienne doświadczenia, ale, co bardzo prawdopodobne, do mnie na wieś PLAY jeszcze nie dotarł w stopniu zadowalającym. A Orange się to już dawno udało (to znaczy za czasów Idei) i stad różnice w postrzeganiu obu sieci. Ja w marcu z PLAY uciekam. Z radością.
    0
  • Users Avatars Mini
    zdziwiony pisze: 2011-11-03 01:43
    panowie, ile wy macie lat ze kłócicie się o telefony?? o abo??
    0
  • Users Avatars Mini
    JarekM pisze: 2011-11-03 08:51
    nie ważne ile lat; wyborcy PO po prostu tak mają;
    0
  • Users Avatars Mini
    skory pisze: 2011-11-03 20:43
    Miałem Play i uciekłem bo jakość usług była kiepska a do tego ten BOK to już totalna porażka, przy przenosinach do innej sieci utrudniali na maxa i 3 razy wniosek odrzucili bo niby coś się nie zgadzało w danych a nie chcieli powiedzieć co bo niby nie mają takiego obowiązku więc jeszcze raz coś powtórzę : tanie mięso to pies je! Kochani cena to nie wszystko pamiętajcie!
    0
  • Users Avatars Mini
    marcin pisze: 2011-11-04 12:22
    bzdury jakie są wypisywane o playu sięgają zenitu! skoro jest tak źle to dlaczego mają prawie 7milionów użytkowników? to jest Genialna sieć a jest oczerniana przez przyszłych bezrobotnych z w3
    0
  • Users Avatars Mini
    mark pisze: 2011-11-04 15:29
    @ Marcin,nie zachowuj się jak typowy "klakier", tylko pomyśl zanim coś napiszesz.
    0
  • Users Avatars Mini
    ass pisze: 2011-11-04 15:30
    marcin....może to tak jak w jednej reklamie było....miliony much nie mogą się mylić :) Skoro jesteś zadowolony to super. Ja niestey nie jestem i dlatego kolejne telefony zabieram z Play.
    0
  • Users Avatars Mini
    skory pisze: 2011-11-04 20:40
    Hej Marcin powiem Tobie dlaczego Play ma 7 mln klientów...chcesz wiedzieć?Dokładnie z tego samego powodu z którego sklepy typu Biedronka robią teraz karierę! Wystarczy! Niestety jesteśmy jeszcze ubogim społeczeństwem i większość niestety kieruje się ceną przy kupnie czegokolwiek i tak jest z ciuchami,sprzętem,autami,a nawet jedzeniem więc tylko dlatego tak jest!Jeżeli ta sieć jest taka genialna to dlaczego memeje w BOK nie umiały przez tydzień mojego nr uwolnić bez podania powodu?Zastanów się!
    0
  • Users Avatars Mini
    skory pisze: 2011-11-04 20:44
    i uważam że nie masz ani jednego prawdziwego argumentu żeby twierdzić żę to super sieć! Jakość rozmów - mierna,zasięg ( zwłaszcza internetu) - jeszcze gorsza , BOK - tu poniżej jakiejkolwiek krytyki no i do tego teraz ta afera z nabijanymi rachunkami klientów za transfer danych! Mam wyliczać dalej? Nie ma firmy idealnej, ale zanim się powie że tu jest ach i och top trzeba realnie popatrzeć- ja mam niestety przykre doświadczenia i moi znajomi również.
    0
  • Users Avatars Mini
    Czajson-1 pisze: 2011-11-09 08:35
    Marcinie - miałem telefon w Play i to była najgorsza nędza jaką kiedykolwiek miałem nieprzyjemność użytkować. Mówisz, że zrywanie połączeń w 3G to standard? W takim razie jesteś totalnym laikiem i nie używasz na codzień mobilnego neta. Ta zachwalana szybkość, ten roaming krajowy to dziadostwo jakiego nigdy wcześniej nie uświadczyłem. T-Mobile i Plus biją na głowę zarówno zasięg 3G Playa jak również stabilność połączeń i szybkość. Mnie nie interesuje 3G w dużych miastach...
    0
  • Users Avatars Mini
    Czajson-1 pisze: 2011-11-09 08:38
    ...mnie interesuje internet w trasie i to w czasie jazdy a nie stojąc w miejscu. Minut może dają do bólu za niską cenę, ale cena nigdy nie była i nie będzie wyznacznikiem jakości. A wiesz dlaczego Play ma tylu klientów? Z tego samego powodu co Orange. Ludzie nie zmieniają sieci, "bo mają tam znajomych i dzwonią w sieci za free". Z tego powodu zawsze siedzą w dziadostwie i ich znajomi również z tego samego powodu są w tej samej sieci...
    0
  • Users Avatars Mini
    Czajson-1 pisze: 2011-11-09 08:45
    Póki nie zacznie się liczyć pieniędzy we właściwy sposób - cena/jakość=współczynnik zadowolenia - taki marazm będzie miał miejsce. Co do w3, to nie kompromituj się - oceniasz całą trójcę po najgorszym jej składniku. Akt czystego amatorstwa. Ja przerobiłem każdą sieć i powiem jedno - najlepiej mi zawsze było i jest pod względem całokształtu w T-Mobile (Erze) a najlepszy internet bez dwóch zdań ma obecnie Plus. I to właśnie Plus za sprawą Solorza będzie liderem internetu w najbliższych latach.
    0
  • Users Avatars Mini
    chrupol pisze: 2011-11-09 12:34
    a ja Wam powiem, ze Play to spoko siec jestem od 4 lat i ostatnio byly problemy z siecia ale otrzymalem w ramach rekompensaty obnizke na abonament 5 miesieczny rabat na 50% procent, a dodatkowo dla matuli udalo mi sie wypowiedziec umowe rok przed koncem umowy i to bez zadnych konsekwencji finansowych. W Playu jest super i zaden zakompleksiony burak nie powinien tego podwazyc
    0
  • Users Avatars Mini
    olek pisze: 2011-11-10 21:56
    @ chrupolku, wygląda na to, że sam jesteś "zakompleksionym burakiem":) raczej średnio Ci wierzę co do rekompensaty ze strony Play- co ok. 2-3 tygodnie "robię zgłoszenie. Odpowiedzi Play: 1 to nie ich wina 2/ przepraszamy usterka usunięta. Również nie wierzę, żeby operator dobrowolnie zrezygnował z kasy od jelenia rozwiązującego wcześniej umowę.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: