Gruszka trzyma kciuki za Freeyah

Newsy
Opinie: 0

Marcin Gruszka, rzecznik prasowy PLAY, rozpoczął polemikę z komunikatem Heyah dotyczącym popularności aplikacji Freeyah w Google PLAY (Android Market):

„40% pobierających to użytkownicy innych sieci.” I podobno większość nich to nasi PLAYersi!!! Czy to mnie dziwi? Wcale! To tylko potwierdza fakt, że PLAYersi są najbardziej aktywną i multimedialną grupą, która jest bardzo otwarta na wszelkiego rodzaju nowinki.

Nasze doświadczenia z takim projektami pokazują, że tylko dzięki aktywność PR – blogi, FB, wortale tematyczne (telepolis, gsmonline, telix itp) i portale. Spokojnie można wygenerować aktywność na poziomie 10/15 tysięcy już pierwszego dnia. Tak było na przykład z apką PLAY24, czy zapisami do akcji TestujSmartfona. W obu przypadkach pierwsza doba dała ponad 10 tysięcy ściągnięć/zapisów. Rezultaty te osiągnięto zanim rozpoczęły się działania reklamowe.

Dlatego też zastanawiam się, czy iTaxi, które znalazło się w top5 darmowych apek, zaledwie po 2 dniach obecności w App Store, nie jest większym sukcesem. Tym bardziej, że startup’owcy nie mają specjalnie kasy na reklamę. Przy okazji muszę powiedzieć, że bardzo fajne są te spoty Heyah i dużo ich w telewizorze. Tak, tak wiem co napiszecie. Liczba polskich klientów w App Store jest mniejsza niż w Google PLAY. Tak zgadza się, ale to podobne przypadki. Trzymam kciuki za obie aplikacje!

Treść komunikatu Heyah:

Szanowni Państwo,
Mam przyjemność poinformować, że aplikacja Freeyah jest w pierwszej 10 wśród najlepszych bezpłatnych aplikacji w kategorii Komunikacja w Google play (dawny Android Market). Znalazła się w pierwszej setce wśród setek tysięcy wszystkich darmowych aplikacji udostępnionych w tym sklepie. Aplikacja jest atrakcyjna nie tylko dla klientów Heyah. Ponad 40% wszystkich pobrań dokonali klienci innych operatorów – z tej grupy najwięcej smartfonów z aplikacją Freeyah jest obecnie wśród klientów sieci Play.
Na bieżąco będziemy informować Państwa o losach aplikacji Freeyah – wyjątkowego komunikatora pozwalającego na darmową komunikację, oferowanego po raz pierwszy przez operatora telekomunikacyjnego.

Agata Borowska
Biuro Prasowe

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: