Gruszka: wojny cenowej nie będzie, ale będzie fajna oferta i nowe gwiazdy przechodzące do PLAY

Newsy
Opinie: 30

Marcin Gruszka, rzecznik prasowy sieci PLAY, zdradził kolejne drobne szczegóły dotyczące jutrzejszej nowej oferty. Gruszka napisał: "Nie przypadkiem konferencja odbędzie się w Aferze ;-) Nie będzie wojen cenowych, ale będzie sympatycznie. Tak owszem, jesteśmy już dużym operatorem, ale ciągle chcemy robić ciekawe rzeczy i nie zamierzamy z tego rezygnować. PLAY nigdy nie będzie siedział cicho za plecami i zawsze możecie na nas liczyć ;-) Coś więcej o tym co jutro zobaczycie? Oferta nie jest niczym inspirowana i nie jest odpowiedzią na żadną inną ofertą. Jest świeża, prosta i moim zdaniem fajna."

Gruszka tak ocenia obecną sytuację na rynku MNP: "Grudzień 2013 był dla nas najlepszym miesiącem w historii. Styczeń 2014 jest lepszy niż styczeń 2013. Owszem spada nasz udział, ale do PLAY przychodzi więcej klientów niż rok temu. Jeżeli zapytacie mnie co wolę, wyższy udział w rynku czy większą liczbę pozyskanych klientów to oczywiście wybiorę drugą opcję."

Jutro PLAY pokaże też nowe gwiazdy, które przejdą do tej sieci. Gruszka obiecuje: "Bardzo dobry, ciekawy i niebanalny wybór. Kolejne bardzo udane spoty."

Opinie:

Opinie archiwalne (30):

Komentuj

Komentarze / 30

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Aaaaa pisze: 2014-02-17 18:49
    Ku*** niech oni już skończą z tymi gwiazdami bo przecież nikt nie wybiera oferty bo ją Hołek zareklamował...
    13
  • Users Avatars Mini
    Czopek Yelitek pisze: 2014-02-17 18:59
    Szkoda, że nie będzie wojny cenowej. Wojna cenowa rodzi ciekawe sytuacje na rynku, zwłaszcza telekomunikacyjnym. Zawsze mam ubaw, gdy sieci się napinają a rzecznicy prasowi mają parcie jak przy zatwardzeniu.
    2
  • Users Avatars Mini
    andrzej pisze: 2014-02-17 19:13
    play?? ich lte ma sciaganie ok 3 mb wysyl 2 w gdansku
    2
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2014-02-17 19:15
    Pseudosieć celebrytów, nic ciekawego, wielki szum. Jak zawsze.
    20
  • Users Avatars Mini
    Astrolog pisze: 2014-02-17 19:16
    Gwiazdy to ja mam na niebie , a społeczeństwo interesuje tylko cena .
    21
  • Users Avatars Mini
    Kleo pisze: 2014-02-17 21:03
    No pewnie ze nie bedzie, bylabym w milym szoku, gdyby bylo inaczej. Za to celebryci są nam strasznie potrzebni, bez nich zycie nie mialoby sensu przeciez.Poczekam na to bum do jutra, i czuje ze zamawiam w dobrej cenie w orange.
    2
  • Users Avatars Mini
    Szamsung pisze: 2014-02-17 21:07
    Wojtku, nie zapomnij naładować baterii do kamery i proszę o relację. :)
    -1
  • Users Avatars Mini
    Klamka odpadła pisze: 2014-02-17 21:09
    Na jaką gwiazdę stawiacie? Mariusz T. czy Donald T.? A może Stefan N. który rozp... system?
    -1
  • Users Avatars Mini
    Qsqs pisze: 2014-02-17 21:31
    Oni nadal idą w zaparte z tymi gwiazdami. Ja nawet nie pamiętam kto tam przeszedł i mnie to g.... obchodzi. Czy tak trudno zrozumieć, że klient ma w d... kto jest klientem banku czy operatora. Klientowi zależy na NAJLEPSZEJ ofercie, a nie na tym, że Mariusz T., Zygfryd H. Czy Eugeniusz J. przeszedł do Play.
    6
  • Users Avatars Mini
    Kurde Diabeł pisze: 2014-02-17 21:47
    Nową gwiazdą będzie logopeda Mozila.
    0
  • Users Avatars Mini
    pabloki pisze: 2014-02-17 22:13
    heh byłby ubaw jakby kasia i tomek przeszli do play
    -2
  • Users Avatars Mini
    Exxon pisze: 2014-02-18 07:19
    Panie Gruszka, pan pozwoli że to klienci ocenią czy oferta jest ciekawa. Aha a slyszalem ze pani Helenka przeszla do T-Mobile :-)
    -1
  • Users Avatars Mini
    Nitty pisze: 2014-02-18 07:20
    Kolejne gwizdy ?? Kogo obchodzi ta banda pseudo celebrytów, dajcie ciekawszą ofertę a nie pompujcie kasy w marketing. Każdy trochę ogarnięty człowiek potrafi liczyć i wie czy oferta jest korzystna czy nie i jakaś "gwiazda" z TV tego nie zmieni...
    3
  • Users Avatars Mini
    w_play_od_kilku_lat pisze: 2014-02-18 08:12
    Sieć dla niewymagających ale tania i to ona ciągnie ceny w dół. Gdyby nie P4 to większość płaciłaby dalej 2,50 zł za minutę. Więc nie płakać gimbusy. Cieszyć się, że ktoś idzie do przodu i ciągnie rynek. Abonenci pozostałych sieci też na tym zyskają. Jeśli ktoś tego nie rozumie to już jego problem.
    -1
  • Users Avatars Mini
    KrP pisze: 2014-02-18 08:20
    Chyba nie rozumiecie marketingowego sensu kupowania takich gwiazd do reklam. To nie ma sprzedać oferty, ale przyciągnąć do sieci, zainteresować. Resztą zajmą się konsultanci. Jak widać kampania działa bo cały czas o tym gadacie. : )
    -13
  • Users Avatars Mini
    IRT pisze: 2014-02-18 08:58
    Ponad dwa lata temu przeszedłem do Play, bo oferta była ciekawa, czyli dużo za stosunkowo dobre pieniądze. Przez ponad dwa lata operator Play nie zawiódł mnie jeśli chodzi o jakość sieci, połączeń, internetu - nie mam zastrzeżeń. Natomiast przez ten okres inni operatorzy się obudzili i zaczęli nadrabiać straty względem Play. A Play zaczął się otaczać gwiazdkami i celebrytami w reklamach zamiast dalej rewolucjonizować rynek. I tak po ponad 2 latach nie chcieli zaproponować albo nawet stworzyć pozory dobrej oferty przedłużeniowej. Dziś otrzymałem sms z pozytywnym rozpatrzeniem przenisienia numeru do NJU mobile. Oferta, która mnie chwyta za serce prostotą i jasnością reguł, a do tego żadnych celebrytów i pompowania w nich pieniędzy. Siła tkwi w prostocie i przejrzystości. Czas pokaże jak z jakością, ale nawet jeśli to żadnego cyrografu nie ma i można zrezygnować - to też jest piękne w tej ofercie. Play'owi dziękuję za FRESH'a z rocznym terminem wazności konta (mam jeden numer który podtrzymuje raz na rok za 5 zł) i za PLAYONLINE z dobrymi pakietami (użytkuje na kartę). Natomiast oferta abonamentowa jest niestety coraz droższa, a ceny telefonów w abonamentach są kosmiczne.
    2
  • Users Avatars Mini
    Rustow pisze: 2014-02-18 09:02
    A Play dalej z "celebrytami"...Jeżeli pcha sie ich w takiej skali do kampanii marketingowej to odbiorcy przestaną w końcu odnotowywać kto kolejny do Playa przeszedł ale rozumiem że taniej jest zapłacić Państwu ze szklanego okienka niż pracować nad rzeczywistym rozwojem sieci.Coś za coś...
    2
  • Users Avatars Mini
    request pisze: 2014-02-18 09:25
    Wojna cenowa popsuła by rynek. Co z tego ze za 5 zł dostaniesz no limit jeśli nigdzie się nie dodzwonisz bo operator będzie musiał ooszczędzać na rozwoju sieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    Ljuboj pisze: 2014-02-18 09:31
    Jestem w PLAY od kilku lat i w sumie, dopóki wszyscy nie przeszli do PLAY było lepiej... teraz infrastruktura przeciążona, jakość połączeń fatalna, oferta - jedyne co ich ratuje. Ale po co mieć no-limit jak nie można rozmawiać i LTE jak jest tylko poza budynkami..? Dziwne, bo pierwszy raz od tamtej pory zaskoczył mnie Orange swoimi ofertami, dają mi jak wróce do nich za 68 zł (nie wliczająć VAT'u) no-limit i 10 GB internetu LTE :) Jak dzisiaj PLAY ich nie przebije, to żegnam i wracam do normalnej sieci ;)
    1
  • Users Avatars Mini
    james pisze: 2014-02-18 09:44
    ljuboj@ Jaki Ty masz internet LTE w Orange :-) zastanów się co wypisujesz. Zasięg tego LTE u pomarańczy jest łagodnie mówiąc śladowy w porównaniu z Play, nie wspominając o Plusie.
    -4
  • Users Avatars Mini
    Imers pisze: 2014-02-18 09:48
    Ljuboj nie chce Cie martwić, ale nolimit w abonamentach mają wyjątkowo drogo ~65 ze nielimitowane połaczenia, smsy i paczkę 2GB w tm to samo za 49zł....
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Szewczak pisze: 2014-02-18 09:56
    @KrP Masz chłopie rację. Wykorzystanie wizerunku osób publicznych to jeden z podstawowych instrumentów marketingu. Zaangażowanie w kampanię reklamową osoby rozpoznawalnej i cieszącej się uznaniem przyciąga ludzi. Ludzi, dla której dany celebryta jest autorytetem. Tak to już działa. Uwierzcie, że nawet te kilka milionów na celebrytów to zaledwie krople w basenie pieniędzy wydawanych na reklamy. A te muszą być, są i będą po wsze czasy. Trzeba to odróżnić od kasy wydawanej na infrastrukturę, płacę dla pracowników itd. Osobiście wolę oglądać Hołka i Żebrowskiego, niż okropny shockvertising z odciętymi palcami (pamiętacie te bilbordy?)
    -3
  • Users Avatars Mini
    mariusz pisze: 2014-02-18 11:41
    Powodzenia Playu bez własnych nadajników, bez internetu poza aglomeracjami, bez stabilnego internetu w czasie przemieszczania się drogami czy koleją i z LTE wolniejszym niż HSDPA u konkurencji w dodatku już droższym niż mają inne sieci - ale za to macie ciągle nowe "gwiazdy" - może paru gimbusów dodatkowo zachęcicie do oferty na kartę... :)
    4
  • Users Avatars Mini
    asf pisze: 2014-02-18 16:22
    @Grzegorz Szewczak Ja ci serdecznie współczuję jezeli któryś celebryta jest dla ciebie "jakimś" autorytetem... Osobiście przemawiają do mnie konkrety a nie oszustwo marketingowe wmawiane ustami "celebryty"
    8
  • Users Avatars Mini
    Qsqs pisze: 2014-02-18 17:29
    @Grzegorz Szewczak, zerknij na wyniki badań analityków i speców od reklamy. W branży bankowej i telekomunikacyjnej z celebrytów firma NIE MA żadnych korzyści. Pierwszy wycofał się z płacenia grubej kasy celebrytom Bank Millennium (tylko na Feela wydali ok. miliona złotych). BZ WBK pompował w gwiazdy z zagranicy z jakim skutkiem? Kiedy mieli dobra ofertę nieważne kto ich reklamował i ludzie otwierali rachunki. Skończyli promocję i pomimo gwiazd ludzie rachunki zamykali. W dziedzinie bankowości i telekomunikacji ludzie liczą i przede wszystkim LICZĄ. Dobra oferta - kupują, oferta kiepska, może ją reklamować nawet sam Brad Pitt i jej nie kupią bo ludzie to nie idioci jak myśli Play.
    0
  • Users Avatars Mini
    gizmo pisze: 2014-02-18 19:22
    szum jak przed startem nc+ a po konferencji czar pryśnie ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    RGG pisze: 2014-02-19 07:27
    Summa summarum na czym polega 'przejscie gwiazd'? Pozmieniali operatora swoich prywatnych numerów na play? Dowody?! Co to / Kto to jest 'gwiazda'? Dla mnie np. to osoby pokroju p.Jandy czy p.Gajosa... tu raczej mowa o osobach popularnych (przyznam, że 'połowa' tych osób jest mi obca...). Więcej klientów przyciągnie się stałą obniżką cen usług niż nowymi twarzami w reklamach. Obniżki są realnie, nie są względne... a odbieranie kogoś jako 'gwiazdy' podlega prawom subiektywnej oceny
    2
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Szewczak pisze: 2014-02-19 08:48
    UP@ Chłopaki wasza obecność na GOLU wskazuje na to, że interesujecie się rynkiem telekomunikacyjnym i jesteście na bieżąco. Wiecie ile co kosztuje i nawet super reklamy nie wpłyną na waszą decyzję. Ale ogólnie na ludzi to działa. Jeżeli grupa docelowa korzystnie ocenia celebrytę to reklama z jego udziałem z pewnością przyciągnie jego uwagę. Może nie kupi, ale przynajmniej się zainteresuje i zada sobie pytanie. Może warto? Skoro wszyscy dookoła mają to może i ja się skuszę? Nie twierdzę, że celebryci są gwarancją sukcesu. Czy kampania Pleja przyniesie skutek, czy okaże się decyzją nieudaną - zobaczymy przy ogłoszeniu wyników. @asf na mnie celebryci nie działają wcale :) Kocham kino i cenię dobrych aktorów, sportowców. Ludzie pokroju Wojewódzkiego to kompletnie nie moje klimaty...
    -3
  • Users Avatars Mini
    mariusz pisze: 2014-02-20 09:14
    @Grzegorz Szewczak - oj tam, do zareklamowania nadaje się bardziej rysunkowy "kartofel" od takich "celebrytów" - ważne że reklamuje lepszą ofertę ;)
    3
  • Users Avatars Mini
    Major pisze: 2014-02-20 09:38
    Gwiazdy do reklam Play a klienci jak najszybciej z Play gdzie indziej......Dyskontowa sieć Play 1G.
    1

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: