W Hotelu Martinez w Cannes ogłoszono wczoraj wieczorem zwycięzców dziewiątej edycji GSM Association Awards. Zwycięzcy tegorocznej edycji najważniejszego w branży GSM konkursu to:
Innowacja technologiczna:
najlepszy terminal lub urządzenie: Sony Ericsson Mobile Communications za Sony Ericsson T610 (globalnie)
najlepsze rozwiązanie infrastrukturalne: Argogroup za Monitor Master User Experience Optimisation Platform (Wielka Brytania)
Aplikacje i usługi:
najlepsza usługa, rynek korporacyjny: Vodafone Group Plc za Vodafone Mobile Connect Card (globalnie)
najlepsza usługa, rynek indywidualny: SMART Communications, Inc za SMART Load (Filipiny)
Najlepszy deweloper aplikacji:
Valista (Irlandia)
Marketing i promocja:
Najlepsza reklama TV
Telecom Personal S.A. za reklamę “CUBE” commercial (Argentyna)
Najlepsza kampania marki, PR lub kampania marketingowa:
T-Mobile International za re-branding VoiceStream do T-Mobile (USA)
Mobilność w społeczeństwie
Najlepsze rozwiązanie wyrównujące różnice:
02 i ‘Milly’s Fund’ za Teach UR Mum 2 TXT Personal safety campaign (Wielka Brytania)
Najlepsze rozwiązanie mobilne w sytuacjach kryzysowych
WideRay Corporation za Uganda Health Information Network (USA)
Najlepsze rozwiązanie mobilne - specjalne potrzeby
ALVA B.V. za ALVA MPO (USA, Europa)
Nagroda specjalna szefa GSM Association:
China Mobile Communications Corporation (China Mobile)
Szczegółowy opis nagrodzonych rozwiązań znajduje się tutaj