GSMonLine.pl prosi o pomoc. W ostatnim numerze magazynu Home&Market mieliśmy szczęście (?) natknąć się na analizę kampanii reklamowej firmy Polkomtel. Artykuł dotyczy nowej kampanii z Panem Plusem. Autor pozwolił sobie przyznać comiesięczną nagrodę czasopisma reklamie, w której nasz bohater dzwoni do Ery i Idei z życzeniami świąteczno-noworocznymi. Tak go ocenia: "Nagrodzony spot jest elegancki i drapieżny jednocześnie. W warstwie ironicznej nie przekracza jednak granicy dobrego smaku. Wygląda jak sympatyczny prztyczek w nos, co nie psuje świątecznej atmosfery". A teraz nasz problem. Co autor miał na mysli pisząc: "Plus GSM w działalności reklamowej podąża w bardzo różnych kierunkach. Zdecydowanie rozprasza to odbiorców. Również w kampanii reklamowej brakuje mi pokazania innych - bardzo ważnych atutów sieci. Na przykład oparcia jej na BTS-ach (przekaźnikach) dalekiego zasięgu, co czyni Plusa zdecydowanym faworytem poza miastami." Czekamy na Waszą pomoc. |