GTIzamierza rozbudować swoją sieć sprzedaży oraz sieć biur handlowych na terenie całego kraju z obecnego poziomu 155 do ponad 200 lokali. „Sądzimy, że potencjał wzrostu dla GTI to 250 punktów. Tak wynika z naszych analiz, biorących pod uwagę uwarunkowania rynkowe i kalkulacje finansowe. Planujemy dynamiczny wzrost naszej firmy zarówno poprzez rozwój organiczny jak również przejęcia ’’ – podkreśla Michał Smolarski, dyrektor generalny GTI.
Po oddzieleniu się od Grupy Germanos w 2007 roku spółka została przejęta przez firmę Light Ring Ltd. - spółkę zależną Alpha Ventures, stanowiącą część inwestycyjną Alpha Bank – jednej z wiodących greckich grup finansowych działających na terenie Europy Wschodniej.
Jak podkreślają przedstawiciele GTI rok 2007 należał do udanych lecz bardzo trudnych. Charakteryzował się bowiem kilkoma, bardzo istotnymi trendami, które miały wpływ na działalność i wyniki finansowe sieci dilerskich. Do czynników tych należały: wzrost współczynnika penetracji rynku, który osiągnął poziom 105 proc., spadek sprzedaży nowych kart SIM, wzrost konkurencji związany z bardzo rozbudowaną strukturą sieci sprzedaży polskich operatorów (sieć Orange ma ponad 1200 punktów, Era 700, Plus 850, Play – prawie 450 ).
GTI zakończyła rok 2007 obrotami na poziomie ok. 84 mln zł (dane nie są ostateczne), co stanowiło wzrost o 13,5% w stosunku do poprzedniego roku 2006.