GTI buduje nowy kanał sprzedaży bezpośredniej – jednoosobowe firmy konsultingowe. Strategia ta ma pomóc w umocnieniu pozycji firmy w segmencie sprzedaży dla klientów biznesowych. Do końca 2007 roku GTI zamierza powiększyć sieć o 20% (z obecnych 150 do 180 konsultantów biznesowych).
Dział Biznesu GTI od 2,5 roku prowadzi agresywną strategię rozwoju sieci konsultantów w Polsce, polegającą na otwieraniu nowych biur agencyjnych i rozwijaniu już istniejących. Prowadzący je konsultanci pozyskują klientów biznesowych poprzez telemarketing i działania bezpośrednie. Strategia GTI zakłada skupienie się na klientach segmentu Małych przedsiębiorstw.
GTI jako jeden z pierwszych autoryzowanych przedstawicieli PTK Centertel wprowadziło model biznesowy oparty na ogólnopolskiej sieci konsultantów. Od 2005 roku firma GTI postawiła na rozwój agencyjnych biur B2B, dzięki czemu wzrosła sprzedaż przy jednoczesnym obniżeniu kosztów prowadzenia biura. Gruntowne wsparcie marketingowe, know-how i techniczne ze strony GTI gwarantuje konsultantom pełny dostęp do informacji i wprowadzanych promocji dla klientów.