GTI buduje nowy kanał sprzedaży bezpośredniej –  jednoosobowe firmy konsultingowe. Strategia ta ma pomóc w umocnieniu pozycji  firmy w segmencie sprzedaży dla klientów biznesowych. Do końca 2007 roku GTI  zamierza powiększyć sieć o 20% (z obecnych 150 do 180 konsultantów biznesowych). 
 
 Dział Biznesu GTI od 2,5 roku prowadzi agresywną strategię rozwoju sieci  konsultantów w Polsce, polegającą na otwieraniu nowych biur agencyjnych i  rozwijaniu już istniejących. Prowadzący je konsultanci pozyskują klientów  biznesowych poprzez telemarketing i działania bezpośrednie. Strategia GTI  zakłada skupienie się na klientach segmentu Małych przedsiębiorstw. 
 
 GTI jako jeden z pierwszych autoryzowanych przedstawicieli PTK Centertel  wprowadziło model biznesowy oparty na ogólnopolskiej sieci konsultantów. Od 2005  roku firma GTI postawiła na rozwój agencyjnych biur B2B, dzięki czemu wzrosła  sprzedaż przy jednoczesnym obniżeniu kosztów prowadzenia biura. Gruntowne  wsparcie marketingowe, know-how i techniczne ze strony GTI gwarantuje  konsultantom pełny dostęp do informacji i wprowadzanych promocji dla klientów.