GTS Energis rozważa budowanie nowej marki dla klientów indywidualnych lub przejęcie któregoś z konkurentów.
"Rynek telekomunikacyjny daje nam dzisiaj poniżej 10 proc. wzrostu rocznie. Jeżeli chcielibyśmy się rozwijać szybciej, możemy wejść w bardziej zaawansowane usługi dla biznesu, ale tutaj panuje bardzo silna konkurencja. Inna droga to rynek klientów indywidualnych. Trzeba by tu jednak za spore pieniądze zbudować własną markę i nowe struktury marketingu albo kupić któregoś z graczy. Tylko który jest na sprzedaż?" - pyta retorycznie Jarosław Mikos, prezes zarządu GTS Energis.
"Moim zdaniem dzisiaj jest jeszcze za wcześnie na korzystną sprzedaż Telefonii Dialog" - ocenia Krzysztof Kaczmarczyk, analityk Deustche Banku. Szefowie GTS też chyba liczą się z odmową i stąd plany inwestycji we własną markę. GTS ma już umowę z Telekomunikacją Polską, dzięki której będzie mógł świadczyć usługi dostępu do Internetu jej abonentom. Niedługo będzie mógł także świadczyć im pełny zakres usług telefonicznych: sprzedawać abonamenty i obsługiwać połączenia.