Jeśli lubisz nasze newsy to polub także nasz profil na Facebooku - KLIKNIJ TUTAJ
Od 15 stycznia br. wszystkie usługi i produkty dostępne do tej pory pod marką GTS będą oferowane pod marką T-Mobile. Jest to kolejny etap integracji spółek T-Mobile Polska i GTS Poland, który rozpoczął się w czerwcu 2014 roku.
„Dzięki połączeniu potencjału obu firm dysponujemy jeszcze mocniejszym zespołem i już teraz oferujemy klientom biznesowym więcej możliwości niż mieli dotychczas. Po rebrandingu siła marki T-Mobile dodatkowo wzmocni naszą pozycję na rynku usług zintegrowanych dla klientów biznesowych” powiedział Igor Matejov Członek Zarządu T‑Mobile Polska i GTS Poland.
Wprowadzenie nowej marki z punktu widzenia klientów GTS Poland będzie całkowicie nieodczuwalne. Rebranding nie oznacza formalno-prawnej integracji spółek T‑Mobile Polska i GTS Poland. Dlatego zasady współpracy z GTS Poland pozostają bez zmian, a klienci spółki będą mogli bez żadnych przeszkód kontynuować swoje dotychczasowe umowy i jednocześnie korzystać z nowych promocji oferowanych przez T-Mobile Polska.
15 stycznia br. wszystkie materiały marketingowe GTS Poland, w tym strona internetowa, zostaną dostosowane do standardów obowiązujących w Grupie Deutsche Telekom. Do domeny T‑Mobile zostaną przeniesione firmowe adresy e-mail i internetowe aplikacje, z których korzystają klienci. Dotychczasowe adresy będą jeszcze obowiązywały równolegle przez pewien czas, aby zapewnić ciągłość procesów biznesowych.