Gwiazdy promują nowe Taryfy Era Moja

Newsy
Żródło: MediaRun.pl
Opinie: 17

Joanna Brodzik i Paweł Wilczak wzięli udział w kolejnej kampanii reklamowej sieci Era. Reklamę reżyseruje Jurek Bogajewicz, a przygotowała ją Agencja G7. Emisja rozpoczęła się 10 października 2003 r. 

Celem kampanii jest zaprezentowanie najnowszej promocji Taryf Era Moja, dzięki której klienci mając do dyspozycji tę samą kwotę, mogą rozmawiać dwa razy więcej lub płacić dwa razy mniej za abonament..

Akcja reklamy toczy się w garderobie aktorów, którzy przygotowują się do wejścia na plan filmu fabularnego. On uśmiechnięty, dzieli się informacją o nowej promocji taryf ze swoja piękną wizażystką, wzbudzając tym samym zazdrość swojej partnerki. Ona, nie pozostając mu dłużna, sugeruje kolejną wersję promocji swojemu wizażyście, posyłając do niego znaczące uśmiechy. Jednocześnie aktorzy, dyskutując pomiędzy sobą w zabawny sposób, starają się udowodnić która wersja jest bardziej korzystna. Rozwiązanie dylematu, jak zwykle w przypadku tej uroczej pary nie jest proste, ponieważ obydwoje mają rację. 

To już kolejna reklama z udziałem tych znanych i lubianych artystów. Tym razem dzięki dwóm różnym osobowościom aktorów, udało się w prosty sposób przedstawić zalety każdej z dwóch możliwości promocji. W sieci Era każdy ma możliwość wyboru najlepszej dla siebie oferty. 

Ze strony Klienta za reklamę odpowiedzialne były Renata Flatt, Anna Szymanik, Marta Krzyżanowska.

Po stronie agencji byli to Marcin Wieczorkowski - Account Director , Jowita Michalska - Account Supervisor, Iwona Żołądkowska – Account Manager, Monika Ostaszewska - Producent TV. Za kreację odpowiadają Sebastian Pańczyk – Art Director, Mariusz Joński - Copywriter oraz Maciek Kowalczuk i Przemek Bogdanowicz - Dyrektorzy Kreatywni.

Opinie:

Opinie archiwalne (17):

Komentuj

Komentarze / 17

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: