Halo Polsat

Newsy
Żródło: Cyfrowy Polsat
Opinie: 11

Platforma satelitarna Cyfrowy Polsat będzie świadczyć usługi telekomunikacyjne pod marką Halo Polsat.

Nazwa i logo marki bezpośrednio nawiązują do brandu operatora - Cyfrowego Polsatu. Autorem kreacji jest zespół Cyfrowego Polsatu i agencja Rzut Oka.



Od początku dążyliśmy do tego, aby nasza marka telekomunikacyjna jasno i precyzyjnie komunikowała swoje przeznaczenie biznesowe, będąc jednocześnie spójną z wizerunkiem Cyfrowego Polsatu. Uważam, że wybrane logo pozwoliło nam połączyć te dwa założenia. Teraz pozostaje mi tylko mieć nadzieję, że marka Halo Polsat zostanie przychylnie przyjęta przez użytkowników. – mówi Dominik Libicki, Prezes Zarządu, Cyfrowy Polsat S.A.

Cyfrowy Polsat z usługami telekomunikacyjnymi wystartuje już na jesieni br. Platforma wybrała model pełnego MVNO. Swoje usługi będzie świadczyć w oparciu o sieć radiową Era, natomiast zaprojektowała własną sieć telekomunikacyjną i będzie działać w oparciu o: własny kod dostępu PL12, własne punkty styku, umowy interconnectowe podpisane ze wszystkimi graczami obecnymi na rynku polskim i sto kilkadziesiąt umów roamingowych zawartych z partnerami na całym świecie. Cyfrowy Polsat będzie również posiadał własny system bilingowy i CRM.

Oferta Halo Polsat będzie dostępna w opcji z abonamentem i pre-paid. Do dyspozycji klientów zostaną oddane plany taryfowe, telefony i usługi dodatkowe zaprojektowane specjalnie z myślą o ich potrzebach.

Naturalną grupą docelową usług telekomunikacyjnych Cyfrowego Polsatu będą abonenci platformy – obecnie to 1,5 mln gospodarstw domowych, czyli 4,5 miliona osób. Niemniej jednak operator będzie kierował swoją ofertę do masowego odbiorcy. Doświadczenie firmy w sektorze telewizyjnym pozwoli jej zaproponować abonentom atrakcyjne treści i aplikacje dostępne za pośrednictwem telefonów komórkowych. Wiele dodatkowych możliwości, mających na celu usprawnienie obsługi klienta, będzie dawało abonentowi posiadanie podwójnej oferty Cyfrowego Polsatu.

Opinie:

Opinie archiwalne (11):

Komentuj

Komentarze / 11

Dodaj komentarz

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: