1 sierpnia 2004 roku stanowisko dyrektora marketingu w polskim oddziale Nokia objęła Hanna Viita. Przed przybyciem do Polski pracowała w siedzibie głównej Nokia w Espoo w Finlandii.
"Przyjazd do Polski to doskonała okazja do poznania naszej organizacji sprzedaży i wymiany doświadczeń pomiędzy regionalnymi i lokalnymi biurami Nokia. Działalność marketingowa Nokia na wszystkich rynkach opiera się na inspiracji, innowacjach i interaktywności. Cieszę się, że będę pracować z polskim zespołem i dalej rozwijać jego osiągnięcia marketingowe na polskim rynku. Nadal będziemy dążyć do podniesienia sprawności marketingowej i poziomu satysfakcji klienta, wykorzystując w tym celu odpowiednią ofertę handlową." - powiedziała dyrektor Viita.
Hanna Viita pracuje w Nokia od maja 1999 roku i zajmowała różne stanowiska w dziale marketingu. Ostatnio kierowała zespołami zajmującymi się strategią marki i zintegrowanymi kampaniami marketingowymi, imprezami, strategią sponsoringu i działaniami w Internecie.
Do jej obowiązków w Nokia należały prace związane ze snowboardowym pucharem świata FIS, imprezami dla młodzieży, specjalistycznymi imprezami branżowymi i tworzeniem paneuropejskich planów działań medialnych. Jej zadaniem było także wprowadzenie na rynek interaktywnej gry multimedialnej Nokia Game, w której uczestniczył milion graczy z całego rynku europejskiego. W roku 2002 na Festiwalu Reklamy w Cannes Nokia Game zdobyła nagrodę Golden Lion Award.
Przed podjęciem pracy w Nokia Hanna Viita przez pięć lat była dyrektorem komunikacji marketingowej w Apple Computer w Finlandii, gdzie odpowiadała za realizację planów i strategii marketingowych oraz za komunikację.
Hanna Viita ukończyła Helsińską Szkołę Ekonomii i Zarządzania, studiowała w USA i Szwecji. Jej pasjami są taniec, sport i pisanie.