Oferty Tak Tak - "Happy Taniej" oraz "Pakiety Minut lub SMS-ów" - uznane zostały za najatrakcyjniejsze, w analizie dziennika "Rzeczpospolita", dotyczącej aktualnych ofert prepaid polskich operatorów komórkowych.
Analizy dokonano z perspektywy klienta – użytkownika. Porównano przede wszystkim koszty związane z użytkowaniem poszczególnych taryf oraz dostępnych w nich pakietów minut i/lub SMS-ów.
Uwzględniono także wszelkiego rodzaju ograniczenia i obwarowania pojawiające się niejednokrotnie w niektórych - z pozoru atrakcyjnych - ofertach.
Według ”Rzeczpospolitej”: ,,Najlepszą konstrukcję, z punktu widzenia klienta, mają pakiety w Happy: można ich kupić, ile się chce, ten sam pakiet dotyczy rozmów i SMS, a na dodatek pakiety są w zasadzie wieczne (nie mają terminu ważności). (...) Taka konstrukcja powoduje, że tylko w Happy zawsze opłaca się mieć pakiet. W pozostałych taryfach trzeba się zastanowić, czy pakiet rzeczywiście przyniesie oszczędności."
Jak wynika z analizy, pakiety oferowane przez konkurencję mają tę wadę, że czas ich działania jest ograniczony. Po upływie terminu ważności niewykorzystana kwota przepada, co sprawia, że pakiety nie zawsze są opłacalne.