Herbuś promuje Samsunga Wave 3

Newsy
Żródło: Pompidou
Opinie: 0

"Elegancja i ekspresja. Kobiece połączenie" - pod takim hasłem Samsung wprowadza na polski rynek nowego smartfona Samsung Wave 3. Twarzą kampanii dla Samsung Wave została po raz kolejny Edyta Herbuś. Agencja Pompidou jest autorem konwencji kreatywnej przygotowanej na potrzeby lokalnej komunikacji smartfona. Do zadań agencji należało m.in. opracowanie key visualu do kampanii prasowej, działań on-line, a także materiałów BTL. Poszczególne kreacje podkreślają wyrazisty design Samsunga Wave 3 oraz jego funkcjonalność. Smartfon posiada komunikator ChatON oraz przejrzysty wyświetlacz Super AMOLED zapewniający wysokiej jakości obraz. Kampania potrwa do końca stycznia. Zaplanowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Starcom. Kilka dni temu ruszyła także kampania nowego telefonu firmy Samsung - Galaxy Note. Akcja odbywa się pod hasłem „Feel free. It’s GALAXY Note”. Wykorzystane w niej layouty prasowe to projekty tej samej agencji.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: