Heyah uzyskała najwyższe notowania łączne w ocenie ekspertów w plebiscycie „Sukces w marketingu - najlepsze marki III Rzeczypospolitej”. W finale konkursu przygotowanego przez Puls Biznesu znalazły się obie marki Polskiej Telefonii Cyfrowej, Era i Heyah.
Dziesięć najlepszych marek, na czele których znalazła się Heyah, zostało wyłonionych na podstawie badań jakościowych i ilościowych. Wyboru dokonali eksperci zajmujący się marketingiem oraz osoby związane z tą dziedziną w firmach różnych branż. Specjaliści oceniali siłę i wyrazistość marki, najbardziej efektywne długofalowe strategie biznesowe, niestandardowe i pionierskie działania marketingowe oraz konsekwentne budowanie pozycji marki.
W kategorii „niestandardowe, pionierskie działania marketingowe” bezkonkurencyjna okazała się Heyah. Markę Era oceniono jako tę, która konsekwentnie i długofalowo budowała swoją pozycję.
Podczas wczorajszej uroczystości wręczenia nagród w konkursie Pulsu Biznesu statuetkę dla Heyah odebrał Wojciech Kliniewski, dyrektor zarządzający marki: „Ta nagroda to dla nas zobowiązanie do kontynuowania obranej strategii. Pokazuje ona także, że odważne odchodzenie od utartych schematów przynosi doskonałe rezultaty." - powiedział Kliniewski.