Heyah najlepszą marką w konkursie Pulsu Biznesu

Newsy
Żródło: Heyah
Opinie: 25

Heyah uzyskała najwyższe notowania łączne w ocenie ekspertów w plebiscycie „Sukces w marketingu - najlepsze marki III Rzeczypospolitej”. W finale konkursu przygotowanego przez Puls Biznesu znalazły się obie marki Polskiej Telefonii Cyfrowej, Era i Heyah.

Dziesięć najlepszych marek, na czele których znalazła się Heyah, zostało wyłonionych na podstawie badań jakościowych i ilościowych. Wyboru dokonali eksperci zajmujący się marketingiem oraz osoby związane z tą dziedziną w firmach różnych branż. Specjaliści oceniali siłę i wyrazistość marki, najbardziej efektywne długofalowe strategie biznesowe, niestandardowe i pionierskie działania marketingowe oraz konsekwentne budowanie pozycji marki.

W kategorii „niestandardowe, pionierskie działania marketingowe” bezkonkurencyjna okazała się Heyah. Markę Era oceniono jako tę, która konsekwentnie i długofalowo budowała swoją pozycję.

Podczas wczorajszej uroczystości wręczenia nagród w konkursie Pulsu Biznesu statuetkę dla Heyah odebrał Wojciech Kliniewski, dyrektor zarządzający marki: „Ta nagroda to dla nas zobowiązanie do kontynuowania obranej strategii. Pokazuje ona także, że odważne odchodzenie od utartych schematów przynosi doskonałe rezultaty." - powiedział Kliniewski.

Opinie:

Opinie archiwalne (25):

Komentuj

Komentarze / 25

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    hais pisze: 2005-06-21 17:19
    do Ku... obniż wreszcie te ceny wredna czerwona łapo!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Żurek pisze: 2005-06-21 17:20
    hłe hłe Ta nagroda to dla nas zobowiązanie do kontynuowania obranej strategii. Pokazuje ona także, że odważne odchodzenie od utartych schematów przynosi doskonałe rezultaty." - powiedział Kliniewski to weżcie coś żniżki dajcię ale się posypało tych nagród dzisiaj;)
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2005-06-21 17:30
    Są najlepszą marką i za markę trzeba płacić - Heyah najdroższym pre-paidem! (prawdę mówiąc to w Heyah nie widzę nic najlepszego wiec nie wiem za co ta nagroda).
    0
  • Users Avatars Mini
    cececi pisze: 2005-06-21 17:40
    Najlepszym per - paidem to oni byli ale rok temu, a teraz są najdroższym pre-paidem. Kiedy wreszcie obniżą ceny???!!!!!!!!!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    eliop pisze: 2005-06-21 17:57
    Czy wy nie rozumiecie ze nie byly oceniane ceny tylko sposob wejscia na rynek i nietypowe promowanie ? Tak ciezko to zrozumiec ?!
    0
  • Users Avatars Mini
    rcicho pisze: 2005-06-21 17:59
    No to nie powinny byc brane pod uwagę w tym konkursie a raczej w konkurcie na najlepsza debiutującą markę! Jak dla mnie to zasadnicza różnica.
    0
  • Users Avatars Mini
    Czepek pisze: 2005-06-21 18:20
    ***rcicho moze i tak to moze są tylko nagrody na pozegnanie heyah ?? ekhmnnn bo jak nie ma zamariu nic robic to niech sie lepiej zakopie pod ziemnie :| ekhmnnn
    0
  • Users Avatars Mini
    tele-ekspert pisze: 2005-06-21 18:27
    WYGRYWA NAJDROŻSZY PREPAID W POLSCE. CIEKAWE... MOŻE MOC MARKI JEST W CENIE JEJ USŁUG ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Czepek pisze: 2005-06-21 19:19
    Heyah może i jest marką ale jak wszyscy przedmócy mowią najdroższą. :(
    0
  • Users Avatars Mini
    xMACx pisze: 2005-06-21 19:34
    Fakt,najdroższa jest czerwona łapa ale to nie konkurs cen tylko dynamiki wbicia się w rynek - tu nic im ująć nie można - zaskakująca początkowa reklama i czerwona łapa .... w kieszeni... :D
    0
  • Users Avatars Mini
    Prezydent pisze: 2005-06-21 19:52
    co mi z tego, ze marka znana, jak drogo.
    0
  • Users Avatars Mini
    henry_bar pisze: 2005-06-21 20:02
    Kolejna nagroda dla Heyah. To chyba jednak coś znaczy. Weszli na rynek z impetem, o jakim inni mogliby tylko pomarzyć - to zupełnie naturalne, że rynek zreagował i prześcignął Heyah. Myślę, że teraz tylko czekają na stosowny moment i znowu zaatakują.
    0
  • Users Avatars Mini
    smartfon pisze: 2005-06-21 20:35
    ale to heyah daje... w zyciu bym sie nie spodziewal, ze dostana tyle nagrod - gdyby tak jeszcze chcieli dostac nagrode za nowe ceny ktore nadejda :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzechotnik pisze: 2005-06-21 21:08
    lepiej by wprowadzi;li nowwe modele komórkowcóff jak SS
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2005-06-21 22:58
    No tak... zeszły rok i zamieszanie heyahowe... a w tym roku co? Nic, więc w 2006 bym się podobnej nagrody nie spodziewał...
    0
  • Users Avatars Mini
    Eryk pisze: 2005-06-22 10:59
    dobrze napisali: "(...) budowała swoją pozycję". Budowała bo teraz już nie buduje i schodzi na dno. A szkoda...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-22 11:08
    tele-ekspert - Ty może lepiej od czego innego ekspertem zostań? Co jedno z drugim ma wspólnego? To nie jest nagroda za cenę usług ;-)) Swoją drogą... Pierwsze miejsce Heyah dostała od "ekspertów" i wynik zalezal od kryterium sukcesu marketingowego głównie. Natomiast w głosowaniu czytelników PB Heyah uplasowała się na 9. miejscu za... Łaciatym ;-))) Czytelnikami PB nie są chłopaki z blokowisk - tylko wspomnę, na wszelki wypadek.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-22 11:12
    Jak można interpretować zwycięstwo? "Dzisiejsze wertowanie „PB” przysporzyło nam nie małych emocji. A wynik podniósł ciśnienie lepiej niż poranna kawa. Bardzo nas cieszy, że konsekwentne łamanie zasad przynosi rezultaty. Ale sukces potwierdzony i zweryfikowany przez ekspertów to jednak zobowiązanie do realizowania strategii — powiedział Wojciech Kliniewski, dyrektor Departamentu Komunikacji Rynkowej PTC." Oraz drugi zwycięzca (BTW rozmiar zwycięstwa nad drugim w kolejności laureatem znacznie większy niż w przypadku Heyah: "Sukces w plebiscycie to ukoronowanie pracy nad marką, która z poziomu brandu regionalnego wyrosła na lidera rynku nektarów i napojów w Polsce. To również ważny sygnał dla konsumenta, że ma do czynienia z marką, do której można mieć pełne zaufanie. Myślę, że dla każdego producenta to wyróżnienie wyjątkowe i szczególnie cenne — przecież głosują sami konsumenci — powiedział Julian Pawlak, przewodniczący rady nadzorczej Tymbarku."
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2005-06-22 11:14
    Tymbark pijam często, Heyah nigdy nie używałem i nie będę używał - zbyt uboga oferta ;-) Jednak na te wybory marki mają znikomy wpływ. Chociaż...
    0
  • Users Avatars Mini
    Q! pisze: 2005-06-22 11:18
    teraz to heyah jest tylko dla snobow.. ot, taka ekskluzywna (a wiec i droga) marka.. ;-) a tak na serio to wejscie na rynek mieli naprawde imponujacy, przyrost klinetow oszalamiajacy (1 mln w 9 tyg?) -- tego nikt sie nie spodziewal.. :-) *** wlo -- "laciate" to jakis nowy op wirtualny? ;-) a tak na serio to od jakichs 2-3 (wiecej?) lat laciate widuje tylko czasem na tirach, wiec gdzie ten ichni marketing? :-O
    0
  • Users Avatars Mini
    henry_bar pisze: 2005-06-22 12:45
    Jeśli chodzi o Łaciate to na pewno są marką rozpoznawalną, ale jakość to im spadła przerażająco... Od dawna nie kupuje Łaciatego, jak kilkakrotnie po 3 dniach w lodówce zmieniło się w serwatkę:)) Heyah przynajmniej jest jakościowo niezła, choć nie da się ukryć, że z cenami trochę za innymi nie nadążyli.
    0
  • Users Avatars Mini
    nieważne pisze: 2005-06-22 13:16
    Jeżeli chodzi o Hejach, to mam takie dziwne przeczucie, że za 3 lata nie tylko nie będzie istnieć taka sieć, ale też mało kto będzie pamiętał o tej wspaniałej marce. Więc ostatni moment na nagrody! ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    czarnuch pisze: 2005-06-22 14:35
    image ma exstra ale te ceny
    0
  • Users Avatars Mini
    bary pisze: 2005-06-22 17:11
    nie wiem czy 3gr za SMS-a i 60gr za min w sieci to duzo... w dodatku bez zadnych aktywacji, pakietow i tym podobnych sciem - poza tym mysle, ze Heyah wie co robi i wkrotce znowu wszyscy sie beda zachwycac nowymi cenami :)
    0
  • Users Avatars Mini
    birbant pisze: 2005-06-23 18:21
    mysle, ze nalezala sie heyah ta nagroda, chyba wszyscy ktorzy maja tel komorkowy powinni byc wdzieczni ze sie pojawila czerwona lapa - nagle wszystkie opy doszly do wniosku ze w sumie to oplaca sie im dac o polowe tansze i rozmowy i SMSy :D
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: