Heyah nie zdradza liczby swoich klientów

Newsy
Żródło: Heyah
Opinie: 123

23 marca mija 10 dni od uruchomienia sieci Heyah. Heyah przekazała dziś pierwsze informacje na temat popularności nowej usługi wśród odbiorców. Niestety nowy operator nie zdradził ile udało się pozyskać w tym krótkim czasie użytkowników. W ciągu 10 dni wysłano już prawie 300 tysięcy bezpłatnych SMSowych wizytówek oferowanych w pakietach startowych. Użytkownicy w taki sposób informują o swoich nowych numerach telefonów zaczynających się od 888. Na stronach internetowych Heyah złożono w tym czasie ponad 1 milion 200 tysięcy wizyt dokonując blisko 10 milionów odsłon. 800 tysięcy unikalnych użytkowników stron www rezerwowało numery, kupowało pakiety startowe, doładowywało swoje konta i odwiedzało klub Heyah. W ciągu tych dni sklep internetowy cieszył się zainteresowaniem ponad 250 tysięcy osób.

Opinie:

Opinie archiwalne (123):

Komentuj

Komentarze / 123

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    pierwszy pisze: 2004-03-23 17:27
    Zawsze chcialem powiedziec "Pierwszy!".. ale glupio tak..
    0
  • Users Avatars Mini
    korki pisze: 2004-03-23 17:28
    Bedą nas miliony-(korki) ;p
    0
  • Users Avatars Mini
    rc fan pisze: 2004-03-23 17:28
    Ciekawe dlaczego nie chca podac liczby uzytkownikow?(pierwszy)
    0
  • Users Avatars Mini
    rc fan pisze: 2004-03-23 17:28
    Ciekawe dlaczego nie chca podac liczby uzytkownikow?(pierwszy)
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-23 17:30
    Jestem ciekaw ile kart ludzie aktywowali... Bo jak na razie to wydaje się, że więcej jest w ofercie allegro niż aktywacji :-) Mam już w książce chyba 6 numerów Heyah - sporo muszę przyznać jak na tak krótki czas, ale już od 3 nie dostaję potwierdzeń doręczenia... Znaczy, że ludzie wzięli na próbę i nie maja włączonych :-) Jeden jest bardzo aktywny, ale akurat Heyah to ewidentnie taryfa dla niego. Podobno informacja o ważności konta (chodzi o te rozmoywy przychodzące) przychodzi w esemesie po zasileniu konta Heyah? Czy może ktoś znalazł coś na piśmie na ten temat?
    0
  • Users Avatars Mini
    berdys pisze: 2004-03-23 17:31
    rc fan** wyszlo na to ze ostatni ;-) przedostatni ;)))
    0
  • Users Avatars Mini
    RobacK pisze: 2004-03-23 17:32
    czyli albo nie chca sie chwalic albo kompromitowac... troche uzytkownikow maja na pewno patrzac w moja ksiazke telefoniczna to widze:)i co ciekawe moi znajomi zmigrowali do heyah z popa (cale 8 osob) sim+ ani TT nikt nie zostawil:)
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-03-23 17:33
    no to chyba nieźle jak na 10 dni?:) szturmem nas Heyah bierze. Ale im więcej Heyi sprzedanej tym chyba większą presję będzie miała konkurencja żeby stawki obniżać, więc ja jestem za.
    0
  • Users Avatars Mini
    dadzio102 pisze: 2004-03-23 17:34
    Ciekawe kiedy przedstawią liczbę klientów? Jak będą ich mieć 1 mln?
    0
  • Users Avatars Mini
    RobacK pisze: 2004-03-23 17:39
    wlo*** co fakt to fakt z tym allegro... pomys ile tego maja jeszcze tam gdzie sprzedaja te startery.no i wlasnie droga sprawa ile osob kupilo tylko tak zeby sprawdzic? faktyczna liczbe uzytkownikow bedzie ciezko sprawdzic.no chyba ze sie nie znam...
    0
  • Users Avatars Mini
    Mariusz. pisze: 2004-03-23 17:40
    Zobaczymy ile będą mieć za parę miesięcy. Ruch wysoki bo to nowość i każdy chciał sprawdzić. Wszystko okaże się po paru miesiącach ile pozostanie aktywnych numerów.... Ale życzę Heyah jak najlepszych wyników.
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-03-23 17:40
    A ja się nie mogę doczekać na pana listonosza z moim starterem ,który sobie zamówiłem na stronce www.heyah.pl:-((( Ale jak piszą 21 dni.... ,więc czekam niecierpliwie dalej:-))) pozdro:-))
    0
  • Users Avatars Mini
    tom pisze: 2004-03-23 17:42
    ciekawe co sie stanie po wyczerpaniu tego 1mln numerów 888 czyżyby powrót do ery???
    0
  • Users Avatars Mini
    dadzio102 pisze: 2004-03-23 17:45
    Pewnie wykupią prefiź 889
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-03-23 17:52
    klientów pewnie nie wiecej niż 888 buahah
    0
  • Users Avatars Mini
    barracuda pisze: 2004-03-23 17:53
    a moze 666? ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    berdys pisze: 2004-03-23 17:53
    "Telecom Media udziela gwarancji zwrotu towaru lub towarów w terminie 10 dni od daty ich otrzymania, gdy przesłany towar lub towary dotknięte są wadą. Klient jest zobowiązany podać krótki opis wady." zaraz.. zaraz !! jaki opis wady ?? ;-) jezeli nie odpakowales tego zestawu to mozna go odeslac bez podania przyczyny odeslania ;) art 7 par 1 ustawy z dnia 2 marca 2000 o ochronie niektorych praw konsumentow oraz odpowiedzialnosci za szkode wyrzadzona przez produkt niebezpieczny. moim zdaniem nie ma tu zastosowania przepis art.10.... dlaczego ?? ;-) odsylam to ustawy.... moim zdaniem to nieuczciwa gra .... napisze donos :):):)
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-03-23 17:53
    ***tom jak to co?wykupią mafijne 007 by pasowało dla polskich mafiozów
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-03-23 17:55
    hm,albo 666 dla wielbicieli satana* 888) już zarezerwowali dla "trzepakowców"
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-03-23 18:01
    ***berdys słuchaj byłem w USA i dziwiłem sie jak to jest ,ze przy wejściu do marketów jest stoisko informayion na które ludzie normalnie przynosili jakieś urzywane rzeczy(głównie elektronika,agd)Zostawiali podpisywali coś tam i wychodzili ze sklepu lub szli na sklep.O co w tym chodziło?A no wyjaśniono mi ,iż u nim obowiązuje 264dn na zwrot towaru bez koneiczności spowiedzi.Po prostu przynosisz jak ci sie niespodobało i możesz wymienic.Znam przypadek z pogryziona anteną przez malego od stacj.telfonu.przyjęto po 240dniach bez żdnego "ale" i Polak poszedł z kasa na sklep po inny ciut lepszy za dopłatą bez anteny ;-).Nikt mu nic nie zarzucił!!KOSMOS!A tu?!Daj spokuj..Porażka
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-03-23 18:05
    poprawka 364dni na zwrot!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    Fazi pisze: 2004-03-23 18:15
    napiszą ile mają klientów jak im cała pula numerów 888 się skończy, olek_01* czy były tak jakieś ograniczenia co do wyboru numeru na stronie Heyah?
    0
  • Users Avatars Mini
    qboot pisze: 2004-03-23 18:16
    myśle że gdzies miedzy 100 a 200 tys bedzie
    0
  • Users Avatars Mini
    berdys pisze: 2004-03-23 18:19
    krissj10*** no widzisz :):) w Polsce mamy TYLKO 10 dni na zwrot...jednak nikt tego nie zauwaza..lub nie chce zauwazac,bo tak wygodniej.. swiadczy to tylko i wylacznie niskiej kulturze prawnej przedsiebiorcow i klientow.Dajac przyklad rodem z USA udowodniles ze obywatele tego panstwa sa swiadomi swoich praw i w tym zakresie polacy moga uchodzic za totalnych ignorantow pod wzgledem przestrzagania prawa i i jego znajomosci :) i faktycznie: masz racje ! to jest Porazka i kosmos :) pozdrawiam serdecznie
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-03-23 18:27
    ***berdys neistety betonowo mamy w tym kraju.Ale ja naszczęśc ie lece na 3tyg do nich znowu!:-) Pozdeawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-23 18:29
    qboot - wątpię szczerze :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    fynf pisze: 2004-03-23 18:41
    Dopiero co gdzieś przeczytałem że użytkowników Heyah jest koło 70000.Moim zdaniem tyle to minimum.Heyah!!
    0
  • Users Avatars Mini
    bayern pisze: 2004-03-23 18:49
    Zamówiłem kartę startową Heyah przez net, czy ktoś wie ile czeka sie na przesyłkę?Nawet nie wiem czy dostanę cokolwiek.
    0
  • Users Avatars Mini
    Dr Funk pisze: 2004-03-23 18:52
    POZDRAWIAMY DROGIEGO LESZKA M. I ANDRZEJA L. ... HEYAH :]
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-03-23 19:05
    No i po dzisiejszym dniu liczba aktywacji wzrośnie jeszcze bardziej , bo ci co czekali na ofertę Simplus się doczekali , ale chyba nie o to chodziło. A pewnie po ofercie POP , gdzie "będziesz chciał zostać w POP do końca życia" wzrośnie już niepomiernie.
    0
  • Users Avatars Mini
    qboot pisze: 2004-03-23 19:07
    ***wlo a wg Ciebie to ile
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-03-23 19:19
    A ja nie mogę oprzeć się wrażeniu , że heyah będzie ciekawostką i jednorazówką. Wiele osób kupiło z ciekawości , wygada 15 zł i wrzuci do kosza jak zużytą chusteczkę higieniczną coś w stylu przenośnej budki telefonicznej. Nie wiem tylko czy na dłuższą metę Era nie dojdzie do wniosku ,że należało po prostu obciąć ceny w znanym i sprawdzonym tak- taku. Operator pewnie i tak na tym dużo nie straci , bo przecież nie dotując aparatu ,zarabia już w momencie zakupu karty sim heyah. Dodatkowe prefiksy moga nie być potrzebne - bo rotacja będzie duża. Niezbyt sensowne również wydaje mi się porownywanie heyah z pozostałymi oferującymi pełen pakiet usług gsm pre - paidami. Dla tych ktorzy tylko dzwonią Heyah jest rewelacją , ale dla wymagających więcej użytkowników - odpada w przedbiegach.
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-03-23 19:24
    sam jestem ciakaw ilu jest w Heyah, ale w heyah to nawet smsy sa tansze niz w simplusT2. Szkoda, ze plus troche bardziej nie obcial cen, szczegolnie stawki w szczycie!
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-03-23 19:27
    Heyah jest dobrą ofertą, fakt brak usług dodanych, może być dla niektorych małym problemem...Ja narazie zostaje przy Simplusie, Heyah mam w drugim telefonie, zostało mi jeszcze coś koło ośmiu złotycyh...może sobie kupię za ok miesiąc karte za 20 zł...Ale Alexander25 ma rację, dużo osób kupiło tylko tak jednorazowo...
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-03-23 19:28
    ***tkubon- własnie, dlatego ja narazie zostaje przy Simplus 1 Sekunda...
    0
  • Users Avatars Mini
    SZ3RYF pisze: 2004-03-23 19:28
    issa: skad ta pewnosc, POP dal juz odpowiedz?
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-03-23 19:37
    Nie mam żadnej pewności. Już po prostu , po dzisiejszym dniu , nie wierzę za bardzo w reklamy. Obym się pomylił...
    0
  • Users Avatars Mini
    tkubon pisze: 2004-03-23 19:40
    No wlasnie: poczekam jeszcze na popa. nie znosze ideii, ale wygralem nokie3410 w zestawie popa i troche szkoda mi gwarancji. Ciekaw jestem co IDEALNA siec wymysli. Ale dlaczego uwazam heyah za dresiarstwo, bo ten takt 1/1 to bedzie czesto ubaw malolatow, zeby sobie puszczac sygnaly bez sensu ;( tak jak bylo z 5sekundowkami w erze kiedys tam... Poza tym nie wyobrazam sobie podrozy za granice z heyah. rzeczywiscie mogli wprowadzic to jako nowa taryfe w taktaku przeciez zyski i tak ida do wspolnej kasy....
    0
  • Users Avatars Mini
    blobi pisze: 2004-03-23 20:11
    Heyah wisi mi 40 PLN za nieprzysłane numery!! :[ Kupiłem przez net juz 10 dni temu i zapłaciłem, a do dziś nic nie przyszło :[[[
    0
  • Users Avatars Mini
    Heyah.XX.pl pisze: 2004-03-23 20:21
    Widzieliście parodie Heyaha na heyah.xx.pl ?? Coś na 1 kwietnia, mozna kogos nabrac na Prima aprilis (jak to sie pisze? ;) )
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-23 20:33
    qboot - nie iwem... może 20 albo 50 tys.? Nawet biorąc pod uwagę boom jakim jest... Jeślli byłoby 100 tys. to wyrobiliby prwaie kwartalny przyrost klientów w ogóle. A nie sądzę by tak było :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2004-03-23 21:30
    nie podaja bo nie wiedza bo skad maja wiedziec jak maja taki burdel u siebie z tym wszystkim ze sprzedaja kilku osobom ten sam numer telefonu...ja ten ktory zamowilem na stronie znalazlem na allegro i okazalo sie ze facet tez go kupil i nawet juz zaplacil tylko tydzien po zamowieniu numeru nadal go nie mial i pytal sie mnie czy ja go moze dostalem..pozatym wysylalem ja i on to heyah meila 13.03.2004 i dopiero dzis raczyli mi odpisac ze probuja wyjasnic zaistaniala sytuacjie gratuluje !!! SUPER HEYAH!!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-03-23 21:58
    Czyżby wszytsko było ukryte?
    0
  • Users Avatars Mini
    chuyach pisze: 2004-03-23 22:03
    yeBANANA era doda liczbę Huyków do ogólnej liczby klientów i znowu wyjdzie że to "największa sieć". Tymczasem 99% kart będzie leżało na śmietniku. Bo tam ich miejsce.
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-03-23 22:34
    ***fazi, można było wybrać numer,ale zaczynał się od 888 2xx xxx i tylko 5 kolejnych po 2 mogłeś sobie ustalić...:-(((
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-03-23 22:39
    ****bayern,zgodnie z info na stronce czeka się do 21 dni,tak mi powiedziała niewiasta na infoheyahlinii,ale dodała,że może to być także wcześniej:-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    wandik pisze: 2004-03-23 22:55
    Mam wrażenie, że zaczął się boom na rynku komórkowym. Troche późno, ale...
    0
  • Users Avatars Mini
    kistel pisze: 2004-03-23 23:15
    ---wandik--- jakie boom? co najwyzej kichniecie....
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-03-23 23:33
    A kto zrobi boom ? Judea ? chyba in minus ...
    0
  • Users Avatars Mini
    rafalkoj pisze: 2004-03-24 00:58
    jak będą nowe numery... może 999 to wtedy będziemy wiedzieli że jest nas 1000000
    0
  • Users Avatars Mini
    kozok80 pisze: 2004-03-24 08:13
    Troche zabardzo bredzicie... Co chcecie od Heyah jest całkiem spox
    0
  • Users Avatars Mini
    abnu pisze: 2004-03-24 09:25
    Mają co najmniej 7500 klientów, ale myślę ze ok 15.000
    0
  • Users Avatars Mini
    tomi pisze: 2004-03-24 10:17
    No własnie mineło 10 dni a starterów jak nie było tak nie ma :(
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-03-24 10:22
    zdenerwowałem się. idę dzisiaj kupić Heyah. Marudziłem, marudziłem z tymi numerami, ale skoro zainteresowanie jest aż tak duże to nie będę się numerkami przejmował tylko kupię, zanim wsio zniknie i tylko na allegro będzie. Jak lepiej kupić, z netu (mam visę) czy w kiosku pod moim domkiem?
    0
  • Users Avatars Mini
    kozok80 pisze: 2004-03-24 10:54
    tomi- to gdzie ty mieszkasz że w twojej okolicy nie można kupic startera??? W moich okolicach jest ich mnóstwo.
    0
  • Users Avatars Mini
    maras pisze: 2004-03-24 10:55
    hehe "sieć" HEYAH - nie ma jak to marketing i wciskanie ludzim kitów. "Pozdrawiamy drogich operatorów" czyli Era pozdrawia też sama siebie :-))) - i ten cały pomysł z czerwoną łapą - taki mały PLAGIAT teledysku "where is the Love" grupy BLACK EYED PEAS. **berdys** - oczywiście ustawa nie dotyczy zapupów na licytacji i aukcjach internetowych. **krissj10** ja też swego czasu tam byłem - taka zasada zwrotu w Polsce się nie przyjmie - polacy to zbyt wielcy kombinatorzy. Pamiętam jak Polacy na studenckich 3 miesięcznych pobytach w USA - kupowali w sklepie rower jeżdżdzili nim 3 miesiące do pracy, a potem jak wracali do Polski to oddawali że coś im się nie podoba i kasa z powrotem. Ale taki to już jest nasz naród. Za to można potem kupić wiele fajnych rzeczy które amerykanie po kilku dniach zwracaja do sklepu i cena spada o 30-50%. Ale to nie na Polskie warunki i nie na Polskich cwaniaczków
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-03-24 10:55
    ***loco,jesli nie zależy Ci na konkretnym num erze to śmaiło możesz kupić w kiosku,tam tez są fajne numery,a jak masz mozliwość to idź na giełdę elektroniczną ,tam mozna kupić i wybrać numer,przynajmniej na giełdzier elektronocznej we Wrocku tak jest,może u Was na Wolumenie też:-)) tylko,że taki zestawik z uwidocznionym numerem u nas kosztuję 25 (!) PLN. pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-03-24 11:01
    a Tak się załatwia reklamacje w oddziale TP SA w Poznaniu,przytaczam za internautą z prtalu telefon.pl : www.wavana.com/fun/tpsa
    0
  • Users Avatars Mini
    NoName88 pisze: 2004-03-24 11:34
    Ale się szumu wokół Heyah pojawiło...Mimo, iż oferta nie jest doskonała i minie jeszcze trochę czasu zanim stanie bardziej popularna (choćby z bardziej dostępnymi w zakupie "zdrapkami") to i tak mocno napędziła stracha operatorom. Bez Heyah nie byłoby TEAM2, nie byłoby zapowiadanych zmian w POP-ie. To może wyjść tylko i wyłącznie na korzyść wszystkim użytkownikom komórek. PTC (właściciel Ery) to rozwiązania wprowadził chyba mocno świadomie (nie dodając do oferty TT np. nowej taryfy). Z trzech dostępnych do tej pory pre-paidów (TT,sim+, POP) odejdzie średnio po ok.30% użytkowników do Heyah. W rozrachunku Era nie straci nic bo użytkownicy wyemigrują do tego samego właściciela, ale będzie zysk z ok. 60% pozostałych użytkowników. To dla niektórych wyjaśnienie (tak się przynajmniej domyślam) dlaczego powstała Heyah a nie nowa taryfa TT. Ponadto trzeba wziąć pod uwagę fakt, że ludzie BARDZO reagują na reklamy i wszelkie nowości i na to na pewno też liczą marketingowcy od Heyah.
    0
  • Users Avatars Mini
    wema1 pisze: 2004-03-24 12:59
    HEYAH!!!!!! NA POCHYBEL NOWEMU SIM+
    0
  • Users Avatars Mini
    tech pisze: 2004-03-24 13:06
    chyba i tak konkurencja ma sie czego wstydzic nie trzeba jej jeszcze mocnie stresowac podawaniem wynikow
    0
  • Users Avatars Mini
    tech pisze: 2004-03-24 13:09
    wema*** masz racje + plus zaprezentowal wszysto na miare swoich mozliwosci i trzeba mu byc wdzieczny, ze przynajmniej to pokazal, bo znajac plusa zdzierce !!!! to i tak duzo pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-03-24 13:11
    cholera,aw tym adresie z reklamacją w tpsa miało być www.vayana.com/fun/tpsa sorry
    0
  • Users Avatars Mini
    bodzio pisze: 2004-03-24 13:11
    NoName88: "Ale się szumu wokół Heyah pojawiło...Mimo, iż oferta nie jest doskonała..." A to niby dlaczego ? I tak jest tanio, wedlug mnie oferta bardzo dobra.
    0
  • Users Avatars Mini
    Fazi pisze: 2004-03-24 13:16
    Heyah nie zdradza liczby swoich użytkowników, ale po wspaniałej ofercie SIM+ TEAM II na pewno odpłynie dość pewna ilość plusiaków.
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-03-24 13:29
    I PO TO ERA TRZYMA NAD TYM LAPE, WIRTUALNY BY JUZ PADL
    0
  • Users Avatars Mini
    aqui pisze: 2004-03-24 14:08
    a ja od 13.03 czekam na startery i zaczynam miec wątpliwości, czy w ogóle je otrzymam (oczywiście już za nie zapłaciłem). Ta poczta ekonomiczna to chyba zatrudnia ślimaki ... A numerki do wyboru zatrzymały się na +888 219... Ciekawe skąd na giełdzie wyższe. A internautom zostawili już tylko ochłapy ...
    0
  • Users Avatars Mini
    www.fazafm.com pisze: 2004-03-24 14:15
    prosze zwrocic uwage ze w sklepi heyah praktycznie nie ma juz numerow trzeba wysmyslac niesamowite kombinacje by trafic jeszcze jakis wolny numer wiec po co to istieje kiedy odblokuja pozostale cyferki dlaczego sa tacy co maja bez strony internetowej w swych sklepach inne numery poza 888 20 i 888 21???
    0
  • Users Avatars Mini
    NoName88 pisze: 2004-03-24 15:07
    Bodzio:dlaczego nie jest doskonała (niedoskonała nie znaczy zła...)?? Zbyt mało pamięci na karcie SIM (jeśli telefon nie ma pamięci wewnętrznej to 80 wpisów to grubo za mało zwłaszcza przy obecnej powszechności komórek; tylko 10 SMS-ów do zapisania na SIM-to kolejny minus pamięci SIM). Jak na razie b.mała liczba punktów dystrybuujących Heyah (problemy ze zdrapkami, starterami, informacjami na ten temat), choć to z czasem pewnie zostanie usprawnione. Złotówka za minutę połączenia z BOK-em to także odstraszająca kwota (a zadzwonić raz na jakiś czas może być potrzeba), zwłaszcza jeśli wziąć pod uwage czas oczekiwania na połączenie z konsultantem. Brak usług dodatkowych, stosunkowo wysokie ksozty roamingu (choć to akurat mało istotna kwestia dla 99% użytkowników przy wyborze operatora).To na pewno minusy ich oferty.
    0
  • Users Avatars Mini
    NoName88 pisze: 2004-03-24 15:08
    Bynajmniej jednak ich nie krytykuję, a wręcz pochwalam ofertę, która wprowadziła dużo zamieszania na rynku. Przecież nawet usługi post-paidowe nie mają standardowego naliczania 1-sekundowego w cenie abonamentu nie mówiąc już o pre-paidzie. Teraz wypada czekać na odpowiedź POP-a, bo TEAM 2 w opinii wielu osób na pewno nie zachwycił i nie powalił na kolana.
    0
  • Users Avatars Mini
    tomi pisze: 2004-03-24 15:32
    kozok80 ** - czy to ważne gdzie mieszkam ????!!!! Ważne że zamówilem przez internet (wybrałem numer) i teraz czekam :( już 10 dni...
    0
  • Users Avatars Mini
    adzik pisze: 2004-03-24 15:37
    pewnie dlatego że jest ich tak mało i nie mówią tego aby se reklamy nie popsuć!
    0
  • Users Avatars Mini
    mario blaster pisze: 2004-03-24 16:06
    Zrobił sie wielki burdel z tym heyah bo zabrakło startówek na początki mogliśmy kupić po 14zł ale szybko sie skończył zapas i teraz nie można kupić nigdzie ostatnio dostałem ledwo po 19zł i jest sprzedaż wiązana że nie można kupić samych startówek tylko 1 startówka i 2 kupony na allegro też szukałem ale każdy kto sprzedaje po 19/18zł nie ma tych startówek tylko liczy że uda mu sie załatwić i wtedy wysle.dzwoniłem po dużych hurtowniach które współpracują bezposrednio z heyah i również nie mają dopiero po 15 kwietnia bedą
    0
  • Users Avatars Mini
    mario blaster pisze: 2004-03-24 16:08
    A schodzą jak świerze bułeczki ja średnio sprzedje po około 10dziennie po 25zł na giełdzie we Wrocławiu to sąsiad w niedzieli sprzedał 80szt.w 8godz.
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-03-24 18:20
    NO TO FUCHA NIEZŁA I BIZNES SIE KRECI..A IDEA I PLUS PO DUPIE DOSTAJĄ.CHYBA NAJBARDZIEJ PLUS(MAM TEL W TEJ SIECI NIE ZMIENIE NARAZIE),ALE NAPRAWDE TO PLUSOWI NIE ZALEZY NA ILOSCI KLIENTÓW NIE WIEM CO Z NIMI...
    0
  • Users Avatars Mini
    dedorka pisze: 2004-03-24 19:42
    He he he. Co z tego, że 800 tyś. ludków zarezerwowało numery. Ciekawe ile ludków je odbierze, a ile odbierze, ale po miesiącu nie uzupełni konta, bo się dowie, że trzeba co miesiąc doładować konto, bo numer straci ważność. Jak się dowie, że żeby sprawdzić stan konta trzeba zadzwonić do BOA, z którym połączenie kosztuje 1 zł ZA KAŻDĄ MINUTĘ. To dopiero jest hit, co?
    0
  • Users Avatars Mini
    staniu pisze: 2004-03-24 20:41
    heyah to dobra sprawa, tanie gadanie i sms-owanie. Jestem uzytkownikiem heyah od niedawna i jestem zadowolony. wczesniej korzystalem z abonamentu 140 vip i nigdy nie moglem sie zmiescic w minutach (1/1) teraz naladowalem heyah 2 x 50 zl i dzwonie i dzwonie a kasy jakos nie ubywa
    0
  • Users Avatars Mini
    Wilker pisze: 2004-03-24 20:44
    ***dedorka - z całym szacunkiem, ale takich pierdół to już dawno nie słyszałem. Żeby sprawdzić stan konta trzeba nacisnąć *108# i Ok i to wszystko! I to nic nie kosztuje! Oprócz tego wszystko można zrobić w Internetowym BOA tzw "Self Care" gdzie już wogóle się za nic nie płaci. Więc jak nie masz to nie gadaj!
    0
  • Users Avatars Mini
    staniu pisze: 2004-03-24 20:47
    do dedorka. przeciez stan konta mozna sprawdzic w kazdej chwili *108# i nic nie zaplacisz. a po co dzwonic na BOU jezeli wszystkie uslugi jakie sa mozesz aktywowac na www.heyah.pl
    0
  • Users Avatars Mini
    wielki pisze: 2004-03-24 21:44
    dedorka .Jeżeli sobie sprawdzisz stan konta Heyah kodem to się dowiesz ile Ci zostało kasy ,do kiedy masz ważne konto oraz dowiesz się tego ze dodatkowo masz jeden miesiąc na odbieranie.
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-03-24 22:20
    Jak na początkującego pre-paida wynik mają naprawdę niezły. (jeśli to są oczywiście oficjalne dane-800 tysięcy ).
    0
  • Users Avatars Mini
    romano pisze: 2004-03-24 22:46
    po 888 powstanie 660
    0
  • Users Avatars Mini
    antyklerykalny pisze: 2004-03-24 22:51
    Heyah najlepsza oferta dla biznesu. ''Heyah-biznes" !!! :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Shadow-master pisze: 2004-03-24 23:02
    Gdyby nie początek numeru 888 to był bym w Heyah ale mi się nie podoba ten początek
    0
  • Users Avatars Mini
    antyklerykalny pisze: 2004-03-24 23:21
    Przed nami jeszcze wiele początków: 660,661,780....
    0
  • Users Avatars Mini
    Luczferek pisze: 2004-03-25 00:12
    \\\"23 marca mija 10 dni od uruchomienia sieci Heyah.\\\" Jaka to sieć? Co oni chrz anią? Przecież to żadna nowa sieć tylko nowy odłam PTC (obok Ery). Nie wiem po co mydlą ludziom oczy!? Heyah jeśli chodzi o jakość jest taką samą chałą jak Era! Mam telefon w Erze i twierdze, że w zakresie jakości usług są najgorsi. Greet\\\'s.
    0
  • Users Avatars Mini
    ke pisze: 2004-03-25 00:14
    Skąd wytrzasnęliście te 800 tysięcy ?!!! Przecież przynajmniej połowa z tej liczby - tak, jak ja - jest w sieci wirtualnie od 11 dni i traci nadzieję, że otrzyma kiedykolwiek zakupione startery. Toż na piechotę bym odebrał już dawno w Warszawie (?) przesyłkę i wrócił do domu do Ustrzyk Górnych. Czy jest w ogóle ktoś, kto zamawiając 13.03 otrzymał już tę przesyłkę ekonomiczną?
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-25 00:20
    Gumek - 2,4 mln. klientów to Era w zeszłym roku pozyskała (brutto). Nie wierzę, że w ciągu dwóch tygodni zrobiłi 1/3 tego. No Chiny musiałyby się rozpieprzyć, żebym w to uwierzył...
    0
  • Users Avatars Mini
    Robi pisze: 2004-03-25 01:04
    Heyah to dobrze przemyslany interes, złapiemy dużo ludzi , wartośc podskoczy i możemy sprzedać. Gdyby Era zrobiła tylko dodatkową usługe w sieci ERA to nic by z tego nie wyszło . moje gratulacje
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-03-25 01:06
    NoName88 1 zl kosztuje polaczenie z BOA a nie minuta. Mozesz gadac ile chcesz ...
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-03-25 09:50
    Luczyferek,co ty pieprzysz??? Ja jestem w Erze już prawie 5 lat i nigdy nie narzekałem na stronę techniczną tej sieci!!! A usługi mają na najwyrzszym poziomie! Ty chyba jesteś zawistnym frustratem....
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-03-25 10:18
    Sorry faktycznie polaczenie z BOA w Heyah taryfikowane jest za minute polaczenia.
    0
  • Users Avatars Mini
    POPowiec pisze: 2004-03-25 10:50
    A ja wole POPa. Jezeli doladujesz za (150+30) to tak naprawde masz 17 % rabatu i dzwonisz po 0,83/0,66 brutto i 0,68/0,54 netto. Dorzucajac do tego program lojalnosciowy PROFIT masz za punkty nowy tel. Brakuje tylko naliczania sekundowego. ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Kicek pisze: 2004-03-25 11:05
    Tak tylko chcialbym zauwazyc, ze ok 250tys starterow to Heyah miala w planach 'na ulicy' rozdac... Z drugiej strony, jezeli w calej polsce odchodzily takie przekrety jak u nas we wrocku, to moglo im sie to nie do konca udac..
    0
  • Users Avatars Mini
    mario blsaster pisze: 2004-03-25 12:27
    Wiecie jaka cene uzyskał starter heyah z nr.888888888 ostatnią ceną jaką widziałem to było 7200zł
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-03-25 13:06
    We Wroclawiu prawie wogole nie mozna dostac starterow Heyah . Bylem w zaprzyjaznionym komisie i powiedzieli ze probowali sciagnac z hurtowni w innych czesciach PL i nie da sie. W malym komisie na Krzykach pan proponowal mi starter za 26 zl. Heyah bije wszelkie rekordy ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pol pisze: 2004-03-25 13:15
    wszedzie sie startery jak cieple buleczki rozchodza... a ci co poczta zamawiali to niestety poczekaja bo tak fajnie nasza polska poczta dziala:-( wysylalem niedawno paczke-przesylke ekonomiczna z wawy do krakowa... szla jedyne 32 dni!!!!!!!! :-((( gdzies im sie po drodze zawieruszyla wredziochom jednym. dlatego ja heya kupilem w kiosku ruchu, ale mialem szczescie bo to ostatni starterek byl:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    marioblaster pisze: 2004-03-25 13:38
    Erazmus a w którym komisie byłeś bo ja mam po 25zł:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-03-25 13:44
    ***olek_01 - miałem Tak Taka i szybko się z niego wypisałem :-( właśnie ze względu na poziom świadczonych usług.
    0
  • Users Avatars Mini
    Łysy Humund pisze: 2004-03-25 13:45
    Spekulanci, znowu sobie zarobią.
    0
  • Users Avatars Mini
    ojciec.dyrektor pisze: 2004-03-25 13:46
    A Wrocławianom chciałem napisać, że startery Heja całkiem niedawno widziałem w kiosku na parterze Feniksa. Było ich tam całkiem sporo :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-03-25 13:52
    marioblaster po 26 maja w Arenie ...
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-03-25 14:42
    A u mnie w mieście juz sie pojawiły startery Heyah, puki co tylko w jednym (najpoważniejszym) komisie po 25zł. Osobiście sie pytałem i są na stażu 4 sztuki, może i to niewiele, ale dobrze, że chociaż są. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2004-03-25 14:48
    i zobaczymy co bedzie na poczatku kwietnia czyli za 2 tygodnie a pozniej kolejna okazja do zmian bedzie w polowie kwietnia wiec podejrzewam ze w maju bedziemy juz mieli konkretnie sprecyzowane oferty u wszystkich operatorow i wtedy bedziemy mogli porownac
    0
  • Users Avatars Mini
    domur pisze: 2004-03-25 14:50
    teraz wszystko jest w rekach popa bo jezeli pop wprowadzi naliczanie 1/1 to w polowie kwietnia taktak tez wprowadzi 1/1 a zaraz za nimi simplus jezeli jednak pop nie wprowadzi 1/1 to wszystko zostanie tak jak jest jezeli chodzi o naliczanie
    0
  • Users Avatars Mini
    dedorka pisze: 2004-03-25 17:14
    No to zwracam honor. Tego nie wiedziałam.
    0
  • Users Avatars Mini
    child_91 pisze: 2004-03-25 17:19
    Ja dzisiaj dostałem karteczkę że starterki czekają na poczcie, czekałem na nie 8 dni czyli nie dużo
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-03-25 17:35
    Moja znajoma ktora ma punkt ksero przyjmuje zapisy na startery Heyah ;P Co sie porobilo w tej Polsce ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    child_91 pisze: 2004-03-25 18:21
    j a czy to przypadkiem nie jest tak że za kartę doładowywującą płacę brutto a na wykorzystanie mam kasę netto ??
    0
  • Users Avatars Mini
    Wilker pisze: 2004-03-25 18:52
    ***child_91 - nie jest tak
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-03-25 21:45
    Child nawet w TT odliczaja podatek juz normalnie ...
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-03-25 22:30
    child_91 - a co to za różnica? jeśli do wykorzystania masznetto, to popatrz - minuta wtedy kosztuje nie 98 groszy a tylko 80 groszy!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    antyklerykalny pisze: 2004-03-25 22:30
    Erazmus - a kiedyś jak rozliczali? Doładowywali netto i ściągali z konta też netto, a teraz ubruttowili - doładowują brutto i rozliczają brutto, widać w poprzednim systemie sami sie gubili, i te telefony do BOKu - czemu kupuję kartę za 20 a dostaję 16.39? ale to juz przeszłość. Teraz niech walną w TT naliczanie sekundowe i będzie OK.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Z. pisze: 2004-03-26 00:25
    Nie wiem dlaczego są problemy z kupnem. Szczecin jest po prostu zawalony starterami, a w wielu kioskach można już kupić kupony uzupełniające.
    0
  • Users Avatars Mini
    Jack pisze: 2004-03-26 10:58
    Pocztajcie o Heyah - heheheh jak jakość tej marki
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-03-26 12:27
    *Antyklerykalny sposob rozliczania netto w przypadku gdy wiekszosc pingwinow nie jest platnikami VAT jest bez sensu.
    0
  • Users Avatars Mini
    MetalMen pisze: 2004-03-29 18:17
    Mam pytnie. Ile sie płaci jak sie wysyła esy z Heyah do Ery ???
    0
  • Users Avatars Mini
    BUCiu pisze: 2004-03-31 13:36
    ***MetalMen: 0,28 pln
    0
  • Users Avatars Mini
    karol.b pisze: 2004-04-01 12:40
    300 000 wizytówek zakladajac ze kazdy wyslal ich 40 bo mowili ze tyle jest do wyslania daje 7 500 userow w 10 dni !!! czyli 750 dziennie idac tym tokiem rozumowania nie jest do duzo skoro zakladali 750 000 w ciagu roku jak sie nie myle !!! w tym tepie zajmie im to ponad 3 lata a nie rok !!! i moze dla tego nie podaja :) nawet jak wizytowek jest 20 a nie 40 (roznie mowili ) to i tak zajmie im to ponad 1,5 roku czyzby Heyah sie przeliczyla szacujac potencjął tego rynku ??? jak sie pomylilem w rach niech ktos mnie poprawi bo mam za soba nieprzespaną nocke :(
    0
  • Users Avatars Mini
    scorpion pisze: 2004-04-01 18:39
    Dla mnie luksio sprawa. Tylko mogliby sprzedawać z telefonami. To by było o wiele lepiej. Ale pewnie by odrazu ceny podskoczyły.
    0
  • Users Avatars Mini
    kfysiek pisze: 2004-04-02 16:50
    Ciekawe czemu nie zdradza? Albo nie maja sie czym pchwalic albo boja sie jakiejs cenowej wojny. No i sumie to moze byc powd bo skora placa erze za btsy to nie moga zejsc ponizej jakiegos pozimu
    0
  • Users Avatars Mini
    ~mahoń~ pisze: 2004-04-03 20:41
    a jaki nr heyah wprowadzi jak skoncza sie z 888 na poczatku?
    0
  • Users Avatars Mini
    kodo pisze: 2004-04-14 06:32
    Witam pozniej wprowadza numery zaczynajace sie od 666 :) a tak na serio to swietna siec. szkoda ze dopiero teraz weszla:( zauwazylem jednak ze niby taniej a jednak drozej mnie to wychodzi. bo swiadomosc ze mam tanio i 1s naliczanie powoduje ze duzo wiecej dzwonie i przewalilem kase w tydzien a wczesniej mi stykalo na 2 tyg. pozdro.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: