Polska Telefonia Cyfrowa wykorzysta kolejny prefiks dla oferty Heyah. W ciągu najbliższych dni w Heyah dostępny będzie w sprzedaży kolejny wyróżnik - 880. Według nieoficjalnych informacji sprzedaż zestawów startowych osiągnęła już około 1 mln sztuk. W związku z przekroczeniem liczby 1 mln sprzedanych kart prowadzona jest outdoorowa i telewizyjna kampania reklamowa.
Dotychczas Heyah nie poinformowała oficjalnie o liczbie swoich klientów, czyli o liczbie aktywowanych kart. Pierwsze autorytatywne dane muszą zostać opublikowane wraz z kwartalnymi wynikami PTC. Grzegorz Esz, szef projektu Heyah, tuż po starcie nowej marki twierdził, że plany sprzedaży zakładają 1 mln klientów do końca bieżącego roku. Aktualny popyt zaskoczył wszystkich, a Heyah stała się największym sukcesem sprzedażowym w historii polskiej telefonii komórkowej. Zagrożeniem dla nowej marki może być jedynie duży wskaźnik CHURN, czyli liczba osób rezygnujących po pewnym czasie z doładowywania kart SIM. Regulamin Heyah nakłada na klienta kategoryczne obowiązki bardzo częstego doładowania karty, co może się nie przyjąć wśród odbiorców tej usługi.
REKLAMA