Heyah sprzedała około 1 mln zestawów startowych

Newsy
Opinie: 167

Polska Telefonia Cyfrowa wykorzysta kolejny prefiks dla oferty Heyah. W ciągu najbliższych dni w Heyah dostępny będzie w sprzedaży kolejny wyróżnik - 880. Według nieoficjalnych informacji sprzedaż zestawów startowych osiągnęła już około 1 mln sztuk. W związku z przekroczeniem liczby 1 mln sprzedanych kart prowadzona jest outdoorowa i telewizyjna kampania reklamowa.

Dotychczas Heyah nie poinformowała oficjalnie o liczbie swoich klientów, czyli o liczbie aktywowanych kart. Pierwsze autorytatywne dane muszą zostać opublikowane wraz z kwartalnymi wynikami PTC. Grzegorz Esz, szef projektu Heyah, tuż po starcie nowej marki twierdził, że plany sprzedaży zakładają 1 mln klientów do końca bieżącego roku. Aktualny popyt zaskoczył wszystkich, a Heyah stała się największym sukcesem sprzedażowym w historii polskiej telefonii komórkowej. Zagrożeniem dla nowej marki może być jedynie duży wskaźnik CHURN, czyli liczba osób rezygnujących po pewnym czasie z doładowywania kart SIM. Regulamin Heyah nakłada na klienta kategoryczne obowiązki bardzo częstego doładowania karty, co może się nie przyjąć wśród odbiorców tej usługi.

REKLAMA

Opinie:

Opinie archiwalne (167):

Komentuj

Komentarze / 167

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Karolek pisze: 2004-05-06 19:57
    sam zreszta juz mam i jestem jednym z miliona :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Karolek pisze: 2004-05-06 19:55
    no i pieknie. mowilem, ze Heyah zdeklasuje konkurencje. Zostaje pogratulowac.
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-05-06 19:56
    Taaaa, a większość z tych kart leży w szufladach. Skąd my to znamy. :)
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-05-06 19:58
    Niech najpierw zrobią porządek w obecnym 888, a nie ubiegają sie o nowy prefiks.
    0
  • Users Avatars Mini
    zobek pisze: 2004-05-06 19:58
    PTC pobila wszelkie rekordy sprzedazy. Nic dziwnego, z tak dobra oferta :)
    0
  • Users Avatars Mini
    xxx pisze: 2004-05-06 20:00
    tez sobie kupilem, 888mojeimie:) ale lezy w szufladzie:( pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    Karolek pisze: 2004-05-06 20:00
    *Gumek. jesli chodzi o scislosc to moj nie lezy w szufladzie i nawet kupilem jeszcze dwa dla swoich najblizszych. a to juz nieuniknione w pre-paidach, ze czesc lezy. wydaje mi sie, ze jesli chodzi o heyah to niewiele z nich mieszka w biurkach.
    0
  • Users Avatars Mini
    IziRajder pisze: 2004-05-06 20:03
    no i mamy mistrza polski :)) *karolek* u mnie tez juz cala rodzina ma heyah, hehe
    0
  • Users Avatars Mini
    delong1 pisze: 2004-05-06 20:04
    Przykład Heyah wyraźnie wskazuje w jakim kierunku powinny skłaniac się oferty operatorów....Tylko czy napewno warto występować o prefiksy ????
    0
  • Users Avatars Mini
    rgumkowski1 pisze: 2004-05-06 20:05
    Karolek: przecierz napisałem, że większość, a nie wszystkie. Zresztą znam to ze swojego otoczenia. ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartosz pisze: 2004-05-06 20:06
    ciekawe czy sa jakies nagrody dla milionowego klienta :) moze bym wygral jakies mieszkanie czy cos takiego. niedawno zamowilem kolejny numer dla mojej panny i moze to ja jestem ten milionowy :P
    0
  • Users Avatars Mini
    polak mały pisze: 2004-05-06 20:07
    GRATULACJE!!! :o)
    0
  • Users Avatars Mini
    IziRajder pisze: 2004-05-06 20:07
    ps. a konkurencja z reka w... szufladzie :)
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-05-06 20:08
    Mój też nie leży w szufladzie i mam już w książce telefonicznej trzy numery Heyah moich znajomych:) Nawet jeśli część rzeczywiście leży w szufladach to i tak 700 czy 800 tysięcy działającyh to mega potężna ilość. BRAWA dla HejkI! :)
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-05-06 20:11
    880 też ładnie:) ALe ja mam 888 i nikomu nie oddam!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    mardall pisze: 2004-05-06 20:12
    na pewno w tak krotkim czasie rozprowadzenie praktycznie miliona starterów to bardzo dobry wynik, ciekawy jednak jestem okropnie ile kart jest naprawde aktywnych i jak to się potoczy dalej...
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartosz pisze: 2004-05-06 20:14
    *loco W mojej ksiazce tez jest juz kilka Heyow. myslalem, ze bede na nie dluzej czekal. przypominam wszystkim, ze start lapki odbyl sie niecale 2 miechy temu. czyli przyrost niesamowity, nawet jesli odliczy sie wszystkich szufladowcow.
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-05-06 20:15
    No to jest rekord! Nie ma co ukrywać, ale nie ma róży bez kolców- dużo starterów rozdali w ramach reklamy i dużo osób co je dostało bądź kupiło sobie po wykorzystaniu dostępnej kwoty je pochowała do szuflady. Ja raz doładowałem, niedługo mi się kończy ważność, narazie nie przedłużam. Mam nadzieję, że mi nie aktywują bo numerek 888 zostanie ;-) Puki co- Simplusa używam :-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    IziRajder pisze: 2004-05-06 20:15
    *delong1* akurat madrze robia z tymi prefiksami, bo potem scisku i kolejek nie bedzie, tylko pelna kultura :)
    0
  • Users Avatars Mini
    IziRajder pisze: 2004-05-06 20:20
    *pajorro* a ja wlasnie simplusa do szuflady wlozylem - teraz tylko 880/888 :)))
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2004-05-06 20:24
    Nie da sie ukryc, ze zdobycie miliona uzytkownikow jest pewnego rodzaju sukcesem. Pytanie tylko czy liczba ta utrzyma sie na podanym poziomie i po minieciu 'zachwytu nowoscia' nie zacznie spadac po czasie ok. 2 mcy? (waznosc aktywowanych kart bez przedluzania wynosi 1 mc wychodzace + 1 mc przychodzace)? Swoja droga - ciekawe ile osob sposrod deklarowanego miliona NIE POSIADALO wczesniej numeru GSM - ilu z nich jest faktycznie nowopozyskanymi uzytkownikami dla rynku GSM?
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartosz pisze: 2004-05-06 20:24
    Teraz to nie wiem jak spece z Idei beda produkowac estymacje zeby przebic PTC :))) niedawno byl taki smieszny artykul o prognozach Idei i jej wynikach. PTC jednak przebila wszystkich. milion w tak wkrotkim czasie. jestem pod wrazniem.
    0
  • Users Avatars Mini
    Baron pisze: 2004-05-06 20:28
    Ludzie, ja juz zamiast czesc mowie HEYAH!!! :) no i telefon ofkors tez na 888
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-05-06 20:30
    milion milionem, poczekajmy czy czy podadza wyniki finansowe, churn i airtime no i jeszcze jedno... heyah korzysta z zaplecza ery jesli chodzi o BTSy jesli pojemnosc sieci jest w erze z gory przygotowana na tak gwaltowny wzrost ilosci polaczen (zakladam ze te heyahy dzwonia:)) to tylko pogratulowac, ale jesli nie to wspolczuje tego co sie bedzie dzialo z jakoscia polaczen
    0
  • Users Avatars Mini
    Bartosz pisze: 2004-05-06 20:33
    *titq. Jeszcze nigdy nie mialem klopotow z dodzwonieniem sie z Heyeh i do Heyah. Zreszta podobnie jak z Ery i do Ery.
    0
  • Users Avatars Mini
    vision pisze: 2004-05-06 20:37
    No jestem pod wrazeniem. Zgadzam sie z poprzednikami, ze jesli nawet odliczyc wszystkie karty pochowane w szufladach i juz dawno wyrzuconych do kosza, to i tak wynik jest niesamowity. Do tej pory na polskim rynku telekomunikacyjnym nie bylo jeszcze tak spektakularnego wejscia nowej oferty na rynek. ***Titq czyzbys sie bal konkurencji hih?
    0
  • Users Avatars Mini
    Emil pisze: 2004-05-06 20:45
    Nie da sie ukryc - wynik imponujacy
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2004-05-06 20:45
    ***titq - Ciekawa kwestie poruszyles - Poznan, dzien 06.05.04, godz. ok. 14, scisle Centrum (ul.Nowowiejskiego) - ani z HEYAH ani z ABO ERA (taryfa BIZNES) nie dalo sie wykonac polaczenia na nr stacjonarny, ktory w owej chwili nie byl 'zajety'... podobna sprawa wyniknela we wtorek ok. g.18, w okolicach terenow MTP od strony ul. Glogowskiej. Takie sytuacje zaobserwowala moja wspolniczna, ktora zastanawiala sie nad zmiana ERA na HEYAH (koncowka umowy z ERA) - teraz zastanawia sie nad zmiana operatora na Idea badz Plus. Czas pokaze jak bedzie sprawa przeciazenia sieci wygladala, kiedy przeminie zachwyt HEYAH. Pozdrawiam
    0
  • Users Avatars Mini
    simon pisze: 2004-05-06 21:01
    dobry kierunek wyznaczony przez ere
    0
  • Users Avatars Mini
    hansen pisze: 2004-05-06 21:02
    nic tyko pogratulować, chciałem trafic numer podobny do mojego ale chyba nie ma szans mam w erze nr prefixnnnnnn i chyba nie ma na to szans. Choć numer telefonu stacjonarnego jest chyba jeszcze do zdobycia.
    0
  • Users Avatars Mini
    rafcyk pisze: 2004-05-06 21:22
    **titq: to co mowisz jest niestety stanem faktycznym:( Nigdy wczesniej nie korzystalem uslug w Erze (dopiero heyah) ale jak narazie mam najgorsza jakosc polaczen:( objawiajaca sie "zanikaniem glosu"
    0
  • Users Avatars Mini
    olek_01 pisze: 2004-05-06 21:31
    No,to tylko pogratulować Erze pomysłu z Heyah, ja mam Heyaha od 29 marca i NIE NARZEKAŁEM ani razu na problemy,mam też włączony CLIR i kiedy chcę to sobioe wyłączam wysyłanie numeru i jest Gut :-)) Wiedziałem,że duzo ludzi kupi zestaw do tańszego dzwonienia,ale nie przypuszczałem,że aż tyle... :-))) pzdr dla wszystkich heyahowców :-))
    0
  • Users Avatars Mini
    big.zbig pisze: 2004-05-06 21:34
    W Muszynie 2 tygodnie temu Heyah nie działała 12 godzin. Na Węgrzech przez 3 dni- 1, 2, 3 maja z moich trzech Heyah mogłem wysłać smsa, odebrac smsa i odebrac połączenie z kraju, ale za ch...a nie mogłem zadzwonić. Pojawiał sie komunikat: plus gsm- wybrany numer jest niewłaściwy. sprawdź numer i wybierz go ponownie. Ludzie, co ma Plus do Heyah? jakaś idiotka w BOA- tam w Heyah siedzą same idiotki- nie raczyła mi nic na ten temat powiedziec. Może wy ludzie coś wiecie?
    0
  • Users Avatars Mini
    Jurdziol pisze: 2004-05-06 21:44
    Moja kumpela miala juz kilka razy problem z polaczenien z Heyah na plusa... Kiedy w tej samej chwili z plusa na jej numer dzialalo bez problemu....
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-05-06 21:48
    moj brat ma heyah i jak na razie jakosc polaczen ok i przepustowosc itd.ale mial ostatnio problemy, ponad 3 pln na koncie i nie mogl nigdzie zadzwonic, bo brak srodkow, wylaczenie i wlaczenie telefonu zlikwidowalo problem....ogolnie uwazam ze heyah to naprawde b.dobra oferta! i gratuluje zdziErze pomyslu...sama sobie w sumie do gniazda nasrala przez to, ale odbiorcow nizsze ceny ciesza:-)) tylko wypadaloby ten przedpotopowy abonament zmienic i w taktaku wreszcie 60/1 wprowadzic!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    eliop pisze: 2004-05-06 21:51
    \"w historii polskiej telefonii komórkowej\" oj Panie co pisal ten tekst ale BŁAD ! polska telefonia komorkowa to IDEA CENTERTEL ! cyfrowa powinno byc !!
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-05-06 21:52
    a tak na marginesie to mimo ze narzekam na ere, to jednak nigdy problemow z przepustowoscia nie mialem!!!! zdarzalo mi sie jedynie w plusie ze mialem wlaczony telefon i nikt sie do mnie dodzwonic nie mogl...i to kilka razy....a zauwazylem przez przypadek.....
    0
  • Users Avatars Mini
    Alexander25 pisze: 2004-05-06 21:57
    A ja zauwazylem dziwny objaw w Heyah - dzwonię i ktos np.10 sekund nie odbiera następuje mały trzask po czym dzwoni dalej... Dziwaczne. Sprawdziłem w 2 aparatach za każdym razem dzwoniąc do innej sieci... Badziewie , koleżanka ma tak samo.
    0
  • Users Avatars Mini
    9876 pisze: 2004-05-06 21:57
    hahaa:))) z czego połowa jest jeszcze na allegro,, za to zdrapek nie można praktycznie dostać w warszawie:(((
    0
  • Users Avatars Mini
    T-Mobile EU pisze: 2004-05-06 21:57
    eliop***to raczej w tekscie nie chodzilo o nazwe firmy czyli PTC, tylko ogolnie o telefonie komorkowa w polsce, wiec bledu nie ma:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek pisze: 2004-05-06 21:57
    Ja mam Heyah od 11.03. i nie narzekam. Nigdy nie bylo problemow z dzwonieniem, nawet przy niskim stanie konta. Juz w rodzinie kupil jedna Heyah i 19.05 zegnamy POPa. Teraz poluje na drugiego startera, by zmienic bratu z abo w Idei na Heyah. Mi wychodzi hejka taniej o jakias 1/3 niz POP. Zamiast zaplacic ponad 60 zl za polaczenia i SMSy w POPie, zaplacilem do tej pory troszke ponad 40. Sekundowki sa super. Polecam wszystkim. Boje sie jedynie przeciazen sieci.
    0
  • Users Avatars Mini
    Biały_ pisze: 2004-05-06 22:05
    ****9867 i zgadzam się z Tobą w 100%! Połowa na allegro a druga połowa w sklepach! Co do jakości połączeń to podzielam obawy przedmówców! Też miałem kilka razy problemy z dodzwonieniem sie na heyah!
    0
  • Users Avatars Mini
    ProJack pisze: 2004-05-06 22:11
    Przy okazji wezcie tez poprawke na to, ze wielce prawdopodobne jest tego miliona nie sprzedali jeszcze. Wg mnie moze to byc zagrywka marketingowa, ktora wzbudzi glosy zachwytu i sciagnie jeszcze niezdecydowanych.
    0
  • Users Avatars Mini
    wlo pisze: 2004-05-06 22:12
    No Heyah to niezła oferta, ale dla konkretnego odbiorcy. Jednak entuzjastyczne milion aktywacji w ciągu miesiąca czy dwóch to przesada. Ja mam w książce... dwa numery Heyach - w tym jeden już nie działa a drugi też nie wiem czy jest czynny - issa, aktywny masz swój numer 888 jeszcze??? Nie zauważyłem by jakoś nagle przybyło użytkowników Heyah - chyba, że właśnie nie w moim "sektorze" się oni znadują :-) Co do dostępności kart... Dzisiaj byłem w Zduńskiej Woli i w jednym ze sklepów całe mnóstwo starterów po 35 złotych było.
    0
  • Users Avatars Mini
    Robi pisze: 2004-05-06 22:21
    A jak wywalilem popa do klopa i mam 888 :D
    0
  • Users Avatars Mini
    ProJack pisze: 2004-05-06 22:30
    wlo** w moim "sektorze" niestety tez uzytkownikow heyah nie przybywa. znam tylko 1 osobe, ktora tam przeszla. w ksiazce telefonu mam 150 numerow komorek i niestety procentowy udzial heyah w tych numerach to 0%... dlatego smiem twierdzic, ze milion jest lekko przesadzony. czasem wydaje mi sie, ze wiele osob na golu podnosci niezwykle entuzjastyczne glosy i tak bardzo poniewiera inne oferty niz heyah, w praktyce ich simy to jednak nie heyah...
    0
  • Users Avatars Mini
    p.biernacki pisze: 2004-05-06 22:38
    A u mnie dzisiaj 7 heyah sie uaktywnila... NA STALE!, niech tylko zdrapeczki na allegro spadna do 42 PLN i bedzie pieknie ;-). I apel do wszystkich jesli nie checie dzwonic, jesli nie chcecie KORZYSTAC z telefonu gsm... NIE kupujcie heyah!. Niedawno pisalem ze przy 2-3 tyg z heyah wykonalem tyle polaczen ile w simplusie przez kilka miesiecy.... dzisiaj moge powiedziec ze tych polaczen znowu przybylo. Uklony dla WLO(i kilku innych osb), ktory zawsze twierdzil, ze takt 1/1 TO JEST TO i w pewnych sytuacjach, w pewnych profilach dzwonienia moze wplynac na.... wieksza ilosc polaczen. U mnie heyah to strzal w 10tke. Pisac mi sie nie chce eskow tylko w ostatecznosci.. po prostu dzwonie nie martwie sie o nic, szczyt nie szczyt heyah nie heyah bede gada 5 sekund czy 2 minuty!. PO PROSTU DZWONIE!!!! ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-05-06 22:39
    Gratulacje dla PTC ;-) Mam Heyah ale lezy w szufladzie dopoki nie wykorzystuje minut w abo. Kupiłem siostrze Heyah ale na razie czekam na odpalenie aż wygada kasę w sim+.
    0
  • Users Avatars Mini
    p.biernacki pisze: 2004-05-06 22:40
    Faktem jest, ze czesc numerkow ma problem z..... polaczeniami? dzialaniem? (osobiscie sie nie stpokalem z tym, wszystkie heyah w moim otoczeniu SMIGAJĄ az milo). Ale spokojnie, piszcie do BOKU, piszcie reklamacje niech to *naprawiaja*, heyah to cos nowego i nie spodziewali sie takiego przyrostu klientow, wiec moze czasami siadac.. ale mysle ze wszystko po malutku powinno wracac do normy, jaka jest bezproblemowe dzialanie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    p.biernacki pisze: 2004-05-06 22:41
    @erazmus: a odpowiedz mi na proste pytanie... jesli mialbys teraz mozliwosc zerwania ABO (cyro) BEZ KARY i przejscie na heyah. Zrobilbys to?
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-05-06 22:42
    p.biernacki witaj w gronie Heyowcow ;-) Niedlugo bedzie nas 2 miliony a pop jak dinozaury wyginie ...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-06 22:44
    ***wlo - jeszcze dziś otrzymasz sms-a z Heyah. :-) Wyjaśnię tylko , że miałem 8880123** , ale miałem też kupione na allegro trzy , bardzo bliźniacze numery 8882353**. Na początku ten 0123** oddałem koledze (przeszedł na Heyah z POP) , ale ponieważ jego żona też zrezygnowała z usług POP , oddałem im bliźniacze 2353** , mają naprawdę bardzo blisko siebie :-) , a do mnie wrócił 0123** i nie zamierzam z niego na pewno rezygnować. Trzeci 2353** poszedł dla kuzyna , który przeszedł na Heyah także z POP. Poza tym bardzo dużo ludzi u nas przeszło do Heyah , najwięcej z POP, część z Simplusa , Tak-Taki tu nie są popularne. W miejscu mojego zamieszkania można pomarzyć o Starterze Heayh.
    0
  • Users Avatars Mini
    mario pisze: 2004-05-06 22:48
    *1---z POPa na Wegrzech tez nie mozna bylo zadzwonic do PL.Ten sam komunikat.Wiec to byla ogolna 'awaria',wspolna dla wszystkich sieci.pzdr
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-06 22:49
    Poza tym , u mnie problemów z dzwonieniem nie ma. Mówiłem , że będzie 880 :-) Dalej... Sami sobie powyrzej zaprzeczyliście , czyli "jeśli w ogóle dzwonią" a "zapychanie się sieci". Nie są to wierne cytaty , ale na pewno wiecie o co chodzi... Heyah to dobra oferta. Oczywiście rezygnacja z Plusa , czy Idei w moim wypadku nie wchodzi w grę, Strefa jest za dobra , za tani jest też gprs w Idei :-) ***wlo- jak tylko dojdę do domu , dam sms-a, a jego aktywność możesz czasem sprawdzać z zaskoczenia , smsem testowym. Dostaniesz status "dostarczono" :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    mario pisze: 2004-05-06 22:49
    ps-zapomnialem najwazniejsze=w dniach 1,2,3 maja.
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-05-06 22:53
    ***p.biernacki z abo raczej bym nie zrezygnowal bo po 24 miesiacach mam naprawde dobre warunki 50 zł za 135 min do stycznia , nr promocyjny 97 % taniej . Obecnie minuta w pakiecie w abo wychodzi 50 groszy to taniej niz w Era Biznes ;-) Ale gdy koncza sie darmowe minuty to Heyah bezkonkurencyjna.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-06 22:53
    Na sam koniec chciałem dodać. Mówcie , mówcie , a wyniki , może i naciągnięte jak to z PTC bywa (tak sądzę) , mówią same za siebie. Pewne jest , że dla zmyłki 880 nie wprowadzają :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    promedia pisze: 2004-05-06 22:56
    ***9876 - znajoma posiada nr HEYAH dla celow testowych (zastanawiala sie nad zmiana ABO ERA BIZ na HEYAH) - z racji prowadzenia dosc duzej ilosci rozmow, poczatkowe 15zl na niewiele czasu starczylo... zdrapek 50zl w Poznaniu nie uraczyla, dopiero znajomy z Bydgoszczy zakupil stosowny kupon i 'przedyktowal' sekwencje. Brak kuponow = Czyzby wzbudzanie checi posiadania przez ograniczona podaz? ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-05-06 22:56
    Szkoda że nie ma 666 :P Pozdro dla Heyowców ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-06 22:58
    Przepraszam za błąd ortograficzny , "powyżej" - oczywiście. Szedłem sobie teraz na internet , a jako maniak telefonów myślę o tym bardzo często , już nie mówię nawet co mi się śni ;-) , i uważam , trochę to nie na temat , Strefę Plus za super usługę. Polecam ją w 100% z czystym sumieniem , jak macie dużo znajomych w Plusie i stacjonarne w książce. To doskonałe pakiety Kwotowe w połączeniu ze Strefą i nie tylko to , trzyma wielu Simplusowców przed odejściem do Heja. Taka to współzależność. Strefa jest GENIALNA. Heyah także :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    rafcyk pisze: 2004-05-06 23:18
    U mnie nie ma problemu ze zdrapkami:P Poza tym zawsze pozostaje allegro i paygsm:)
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-05-06 23:18
    hihi, no i znalazla sie czesc tego miliona, na allegro :P ok. nie mam zamiaru dyskredytowac heyaha, bo w sumie gdyby nie heyah nie wiadomo czy bylby team2 itd, kwestie problemow z polaczeniami zasyganlizowalem dlatego, ze niedawno mialem klienta ktory obsluguje BTSy ideii w okolicach poz i takie info przekazal, ze jak heyah ruszylo to era zaczela miec problemy z obsluga polaczen i wydaje sie to byc i wiarygodne i logiczne, no i w koncu nie boje sie konkurencji, bo odpukac kwiecien byl najlepszym miesiacem sprzedazy postpaida w moim punkcie od poczatku roku wiec jestem optymista:)
    0
  • Users Avatars Mini
    BOSSNOKIA pisze: 2004-05-06 23:43
    No to ladnie sie rozeszly...ale ten 888 lepszy byl.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-06 23:52
    Ale i tak taryfy abonamentowe Plusa chyba długo jeszcze pozostaną nie do przebicia. Nie dziwię się ***titq , że tak Ci się to sprzedaje. :-) Te taryfy są tak doskonale przemyślane , że miodzio. Plus powinien już dawno wyprzedzić wszystkich. Poza tym ja się cieszę , że się za ŁAPA łem :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    zaman pisze: 2004-05-06 23:53
    Erazmus wiesz, ze 888 to symbol Jezusa - Czy weźmiesz terez heyah do ręki ? ;))) Pozdr. zaman
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-05-07 00:02
    issa: niom, szkoda tylko ze klasyczne taryfy nie oferuja funkcjonalnosci pakietu, czyli mozliwosci wyboru czy chce sie dzwonic czy smsowac, mam powoli dosyc pretensji klientow, ze "a po co mi tyle smsow!" gdyby tak mozna sie zrzec pakietu minut na rzecz sms lub odwrotnie...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-07 00:09
    Chciałem jeszcze zwrócić uwagę , na CENĘ POŁĄCZEŃ MIĘDZYNARODOWYCH w Heja. Otóż dzwoniąc do kolegi w Wielkiej Brytanii na komórkę , zapłacę za 2 minut 3.40 zł brutto. Za te same dwie minuty w mojej Idei NIO 30 zapłaciłbym 1.65+2.06 (czwarta strefa , bo na komórkę) i to wszystko razy dwa , czyli 7.42 zł , a więc ponad dwa razy drożej. A spójrzcie sobie na ceny połączeń międzynarodowych w Sterefie 2 i 3. Mi się po prostu opłaca :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-05-07 00:16
    A czy symbol Boga i Jezusa to nie czasem 777? Symbol doskonałości ;-) Nie wiem, mogę się mylić. Chyba, że iść się babci zapytać ;-)))
    0
  • Users Avatars Mini
    januszX pisze: 2004-05-07 00:31
    Z jakością połączeń i problemami to prawda - na razie wśród moich znajomych ma tam numer tylko dwóch , z dwóch różnych miast (Warszawa i Poznań) i niestety obaj mają problem - fatalna jakość głosu - zgłaszali problem też obaj, ale bok zwalił winę na ich telefony (n6210 i T310) . Dziwne, bo wcześniej mieli Tak taka i Popa i działało OK. A teraz jak dzwonię to słyszę jakby rozmówcę z połową jakości, jakby coś obcięło pasmo. Tragedia :-( Do kompletu często do człowieka z Warszawy nie można sie dodzwonić, co wcześniej (pop) nie miało miejsca. Albo nie ma sygnału albo ma "sieć zajęta". Dziwne. Tak więc heyah ale nie do końca.
    0
  • Users Avatars Mini
    jarni pisze: 2004-05-07 00:52
    titq: w klasycznych taryfach plusa są jeszcze pakiety o których się zapomina, rozliczane w najkorzystniejszej kolejności dla abonentów czyli przed min/sms abonamentowymi - to jest rewelacyjny sposów no modyfikację i obniżenie kosztów, pzdr J
    0
  • Users Avatars Mini
    Manoo pisze: 2004-05-07 00:54
    Coś mi się wydaje, że takiej oferty w pre-paid długo nie będzie. Używam Hejah od 12.03 i nigdy nie było problemu, a 98 gr za min i taktowanie 1/1 to jest rewelacja. Jeśli o jakość połączeń chodzi to pewnie używacie Siemens-ów u mnie tak było, ale w Nokii jest O.K.
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-05-07 01:19
    jarni: wiem, ale np pakiet "do wszystkich sieci" jest dostepny tylko poza szczytem, a to dla wiekszosci moich klientow jest nieatrakcyjne
    0
  • Users Avatars Mini
    Pala pisze: 2004-05-07 01:29
    Widac jak pieknie dziala na Was propaganda,a ciekawe ile z tego prawie miliona zostalo rozdanych.Moj lezy w portfelu i jeszcze nie wykonalem z niego polaczenia.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-07 01:35
    ***titq - poradź więc niezadowlonym klientom , by przeszli do Idei lub Ery. Tam nie będą mieli takich problemów. Oczywiście żartuję.... Poza tym pisałem , że te sms-y w tradycyjnych taryfach , to taki miły dodatek do minut w abo, zważywszy na realną cenę sms-a. Jeśli ktoś ma problemu z dostrzeżeniem wartości i funfcjonalności taryf Plusa i dodatków- TPS-u , standardowego taktu , sposobów schodzenia pakietów "na miarę" i ich różnorodności , stawek nocnych w sieci , cen za internet w/poza Strefą , samej Strefy , Plusnetu, Plus Tobie itd, to "daremnota" , trzeba sobie odpuscić takiego "narzekacza".
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-07 01:38
    *** Pala - po co więc brałeś ? Wepchneli Ci do portfela ? Czyżby i na ciebie pięknie zadziałała propaganda ? Wystaw na Allegro jak Ci niepotrzebny , chętni się znajdą , nie mam wątpliwości. No chyba , że po coś go jednak trzymasz , mylę się ? ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    _kb pisze: 2004-05-07 09:45
    Czy komuś udało się zdobyć nr 888888888 ???
    0
  • Users Avatars Mini
    Tomek pisze: 2004-05-07 02:49
    Od poczatku w Heyah zaoszczedzilem 23,06 zl w stosunku do POPa. Uzywam hejki od 11.03. i nie narzekam. Nareszcie gadam ile chce i nie patrze na zegarek, czy to juz po 20, czy 19:57. Licznik polaczen tez jest niewazny. Chce gadac 20 sekund, to gadam. Telefonu uzywam tylko do rozmow i smsow. Nic mi wiecej do szczescia niepotrzeba. Chyba zrezygnuje ze stacjonarki. Za abo 42,70 mam w hejce 43 minuty 34 sekundy rozmow poza siec lub 152,5 SMSa :)
    0
  • Users Avatars Mini
    wandik pisze: 2004-05-07 04:00
    i oby tak dalej!
    0
  • Users Avatars Mini
    Rumpelstickin pisze: 2004-05-07 04:12
    Proponuje prefic 997 ;) i będzie jak znalazł też wrzuciłem POPa do klopa i nie narzekam jedynie co to pojemność karty jest troszku przyciasna ;( trza sie oggraniczać z numerami ;) ale co mi tam a w moim mieście to POP jak mi 2 bts wyłąpał to swieto a Heyah wyąlpuje ile wlexie nawwwet z deczko odległych Heyah rulez
    0
  • Users Avatars Mini
    Kulboj pisze: 2004-05-07 05:00
    Dobra!-nawet jeżeli niema miliona (do tych co się tak przy tym upierają)- niech będzie nawet połowa z tego-to i tak zayebisty wynik jak na 2 miechy obecności na rynku.Heyka u mnie chodzi bez żadnych niespodzianek-jestem zadowolony.Pop- tam to się dopiero sieć wieszała.Aha -zasięg ERY najlepszy?-wcześniej miałem popka i jakoś specjalnie różnicy nie widzę,chyba się przechwalają.A pozatym heyah chodzi bez problemów.I jeszce jedno-jakiś czas temu uruchomiłem starego popka żeby sprawdzić czy się jakieś smski nie pojawiły na starym numerze-a tu co widzę-wiadomość od judei:dostałeś 500pkt profit-za nic!-wygadam je ale i tak na stałe zakładam heyke.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-07 08:59
    ***Grzegorz_Z- jak rozumiem , kupiłeś 3 dni po starcie, czyli 16 marca. Więc do Twojej wypowiedzi 04.49 wkradł się błąd. Powinno być tak - Zdeaktywować CAŁKOWICIE KARTĘ SIM powinni Ci ok.17 maja i to też nie do końca , bo np. w POP masz 14 dniowy okres na uratowanie karty , co może się odbyć tylko przez kontakt z BOK i zasilenie kwotą 50 zł(przymusowo). Zaś nie "zdeaktywują po miesiącu na połączenia wychodzące" , bo to trochę masło maślane , tylko już od 16 kwietnia do 16 maja , powinieneś być i jesteś w biernym okresie. Jeśli wszystko wygadałeś z tej karty ;-) to nie sprawdzisz, jeśli coś Ci zostało możesz sprawdzić czy masz możliwośćz zadzwonienia :-) .......
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-07 09:05
    ....... Poza tym w 14 dniowym , przejściowym okresie do całkowitej deaktywacji, można będzie do Ciebie wysyłać sms-y , sprawdzaliśmy na POP-ie kiedyś ;-) Numer zapisałem , 6 czerwca (bezpieczne 20 dni od 16 maja) ,wyślę Ci sms-a z prefiksu 609 lub 888 , i nie zapomnij choć na chwilę włożyć jej do telefonu- jeśli otrzymam status "Dostarczone" wszystko będzie jasne. No chyba , że "przypadkiem" jednak zasilisz tę kartę , liczę na Twoją wiarygodność. :-) Ja nie zapomnę napisać na GOL-u , jaki był wynik testu , na pewno :-) Poza tym jeśli chcesz, to podobnie ja ***Pala- proponuję Ci wystawić ją na Alegro , a z tego co czytam , nie jest Ci ona już potrzebna. Za drobną opłatą - nawet 10zł- będziesz miał na opłatę za aukcje dla Allegro , lekki zwrot wcześniejszej inwestycji i zadowolonego nabywcę. Koszt wysyłki sim z kodami będzie niewielki. Pozdrawiam :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-07 09:15
    *** wlo - 20.12 To nie chodzi o "Twoją strefę" raczej , tylko o grupę docelową , do której mimo wszystko jednak , skierowana jest Heyah. :-) Twoja książka , ja sądzę , pełna jest raczej biznesmenów i im podobnych , oraz numerów rodzinnych , a nie luzaków. Wyjątkiem 888 , mogę być ja , ale to oczywiste , bo ja robię często na przekór ;-) Zapytaj się Twoich synów , lub osoby do 25 lat , bo mimo iż starsi też przechodzą do Heja , to jednak w tej "strefie" wiekowej znajdziesz więcej numerów Heja. :-) Ps. A nie masz w książce numeru Pajorro ? To już będą razem dwa ;-) Jestem też dziwnie przekonany , że co najmniej część abonamentowców tutaj , ma taki "awaryjny" numerek w szufladzie , tylko milczy dyplomatycznie. Lub aktywny , "ot , tak tylko dla testów". Testy mogą się przeciągnąć.... Byłbym zapomniał. Nasza 10 minutowa rozmowa o Simplusie , była z Heyah właśnie. Miłej pracy :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    kgk pisze: 2004-05-07 09:50
    Nie da się ukryć, że 1 mln rozprowadzonych starterów w 2 m-ce to sukces, bez względu na to jak zostaną wykorzystane. Wynika z tego także, że to sukces naliczania 1/1 i do tego należy dążyć. Pozdrowienia. PS - Mimo, że nie mam heyah - robi to na mnie wrażenie.
    0
  • Users Avatars Mini
    mar pisze: 2004-05-07 10:04
    Też w ostatnim czasie nie mogłem dodzwonić się kilkakrotnie ze stacjonarnego do sieci ERA. Obawiam się, że kłopot nie wynika tyle z pojemności tej sieci a z wąskim gardłem jakie ERA ma na połączeniu z innymi operatorami. A może po prostu znacząco ruch do obcych sieci wzrósł.
    0
  • Users Avatars Mini
    mar pisze: 2004-05-07 10:08
    I jeszcze pytanie. Wczoraj nie mogłem dostać się na www.plusgsm.pl, dziś także a na dodatek również do miastaplusa i plusnetu. Ktoś coś może wie, zanim zadzwonię do BOK? Podobno to specjalność IDEI a tu proszę.
    0
  • Users Avatars Mini
    oczyszczalnia pisze: 2004-05-07 10:17
    Zarząd Oczyszczalni Ścieków w Pacanowie zwraca się uprzejmie do wszystkich byłych użytkowników POP o nie wrzucanie ich do tzw. klopa. Powoduje to zapychanie kanalizacji i niepotrzebne interwencje ekip dyżurnych. Jednocześnie informujemy, że od dnia dzisiejszego każdy były użytkownik POP pozbywający się karty za pośrednictwem spłuczki zostanie obciążony dziesięciokrotnością opłaty za starter GEYAH. Z poważaniem. Jak ŁAPAński.
    0
  • Users Avatars Mini
    kgk pisze: 2004-05-07 10:47
    Może by tak jeszcze tak tak z 1/1, przynajmniej wewnątrzsieciowym? I wtedy nie tylko heyah ale i Era rulez...
    0
  • Users Avatars Mini
    Paweł pisze: 2004-05-07 11:30
    Gratulacje!!!!!!!!!! Odejmijcie tylko od tego miliona z 500 tys :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-05-07 11:49
    A u mnie jak narazie w ksiażce nie ma...ani jednego numerka HEYAH...
    0
  • Users Avatars Mini
    _boniek_ pisze: 2004-05-07 11:49
    HEYAH RULEZ
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-05-07 11:51
    Poczekamy na TELE2 MOBILE w Prepaidzie.Rozniosa pewnie i Heyah ofertą...Tak jest w innych krajach no i u nas w stacjonarce...
    0
  • Users Avatars Mini
    loco pisze: 2004-05-07 11:52
    Ja jako posiadacz Ery i Heyah mogę powiedzieć, że nie miałem ani razu problemu z dodzwonieniem się na lub z wyżej wymienionych sieci:) Mieszkam w Wawie więc o tym mogę tylko powiedzieć, ale z drugiej strony siedzę pod Pałacem Kultury który sieje i psuje co się da i i tak wszystko działa. :) Za pierwszym razem jak się do sieci z Heyah logowałem trwało to kilka sekund dłużej, teraz już normalka, nie widzę różnicy z innymi:) Tylko z moim stacjonarnym, który szumi,a TPSA nie chce linii starej mi zmienić, buuuuuu :(
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-05-07 11:55
    **_kb Nie 888888888 jest raczej nie do zdobycia,ale na allegro był numer 888828888 za...ponad 1100złotych...heh tiaa
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-05-07 11:56
    Pozdrawiam kupijącego..heh
    0
  • Users Avatars Mini
    spiro pisze: 2004-05-07 12:33
    a tak a propos: to co ile nalezy doladowac heyaha?
    0
  • Users Avatars Mini
    ettehcam pisze: 2004-05-07 12:34
    ch00jnia z grzybnią. W "największym mieście po wschodniej stronie Wisły" (Lublin) startery Heyah są dostępnie na giełdzie i w jednym komisie za... 35zł. Zakładam że i w innych miastach Pomrocznej tez jest masa zestawów kupionych i nie używanych....
    0
  • Users Avatars Mini
    ola! pisze: 2004-05-07 12:38
    No no no, niezły wynik! :) Widziałam wczoraj w metrze reklamę Heyah z tym milionem, stałam i oglądałam rysunki i prawie metro przegapiłam:) Hayah jest świetna więc się nei dziwię, że tak dobrze się sprzedaje.
    0
  • Users Avatars Mini
    artjaw pisze: 2004-05-07 14:00
    poczekajmy jeszcze; napewno czeka nas jeszcze dużo zmian w pre-paid'ach
    0
  • Users Avatars Mini
    gsmdelia pisze: 2004-05-07 15:07
    Czy wy zyjecie w komorkowym swiecie , czy w swiecie ludzi? Mam wrazenie, ze oferty tzw. \"op\" niczym sie nie roznia. grosz w gore, grosz w dol - co za roznica? Zdaje mi sie, ze w zyciu sa ciekawsze rzeczy niz kult operatorow gsm , peany na czesc 1/1 , i sim-fetyszyzm. Jestem zdumiony wasza podatnoscia na reklame i formatujace wasz mozg haselka emitowane przez kanaly generujace tzw. informacje. Do zobaczenia w krainie zywych ksztaltliwa maso! \"Zycie jest gdzie indziej\"
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-05-07 15:16
    *gsmdelia: no cos w tym jest ;)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-07 15:23
    ***gsmdelia - słabo znasz cenniki pre-paid w takim razie... Nasze życie nie kończy się na telefonach - " O ty owinięty szatą , czuwaj na modlitwie nocą niewiele wypoczywając , ł nocy lub nieco mniej albo trochę więcej i recytuj wyraźnie Koran ! Oto My rzucimy Ci słowo wielkiej wagi , modlitwa na początku nocy , jest lepsza i poprawniejsza w wypowiedzi (...) Zaprawdę co wy przygotujecie dla waszych dusz dobrego , znajdziecie to u Boga lepszymi i większymi jako nagrodę". Czy to czytają sim fetyszyści ?;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-07 15:30
    Pytano się tu wcześniej o Jezusa. Opowiem Ci trochę o tej postaci. W miejscu narodzin Jezusa , pojawiła się ogromna łuna , która zwiastuje tylko przyjście największych inkarnacji w historii ludzkości. Przy nowo narodzonym dziecku pojawiło się trzech mędrców , przynosząc mu dary. Jego Matka była przerażona , ponieważ było wśród nich kadzidło , używane przy ówczesnych pogrzebach. Mędrcy uspokili ją , a następnie popatrzywszy na Dziecko powiedzieli kolejno: "On będzie kochał Boga" , drugi "Bóg będzie kochał jego" , trzeci zaś " On i Jego Ojciec staną się jednym" , a słowa te odpowiadają trzem stopniom świadomości , przez które przejdzie KAŻDA ludzka istota "Jestem sługą bożym" , jestem synem bożym" , "Jestem Bogiem". Ci którzy mieli zaszyt go spotkać po latach czuli jego oszałamiającoą miłość - dlatego nazywali go Karuna Dźanma , jeśli zechcesz to napiszę Ci co to znaczy...
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-07 15:32
    ...Nasze horyzonty nie są ograniczone. To tu , to doczesna zabawa, nic więcej jak tylko zabawa.... Pozdrawiam :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-05-07 15:58
    ***gsmdellia nie wiele wiesz o cennikach albo masz problemy z matematyka . POP 1.70 za minute - Heyah 0.98 zl za minute (1/1 s) Widzisz roznice ?
    0
  • Users Avatars Mini
    titq pisze: 2004-05-07 15:58
    mar: byla wczoraj jakas awaria lacz tpsa, to ze www chwile nei dzialalo to nic, al enie dziala rowniez czesc aplikacji do obslugi klientow:( strasznie glupio bylo tlumaczyc klientom ze nie moge czegos zrobic bo jest awaria lacz w tpsa:)
    0
  • Users Avatars Mini
    no-idea pisze: 2004-05-07 16:18
    A na mieście pojawiły się standy ze starterami Heyaha:) Teraz to już łapa pomacha komu się da:) I dobrze!!
    0
  • Users Avatars Mini
    mattulko pisze: 2004-05-07 16:20
    ***issa: Skąd wziąłeś tę opowiesć o 3 mędrcach i jej przeniesienie na 3 etapy życia ludzkiego? Czy uznajesz Jezusa za jedną z boskich inakrnacji? Trochę to wsio nie na temat ale mnie zaciekawiłeś.
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-05-07 16:48
    Moze to jakis Jesus-Mix by Issa ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    pajorro pisze: 2004-05-07 17:46
    ***issa- ja mam Heyah, ale zawsze lepiej wysyłać smsy na Plusa... Ten numer mam zawsze przy sobie, a Heyah jest w domu, pozatym jak nie zasile jej to się może okazać, że nie będzie już aktywna ;-))
    0
  • Users Avatars Mini
    bogdan1979 pisze: 2004-05-07 18:20
    9 dzień czekam juz na zestaw startowy Heyah ....
    0
  • Users Avatars Mini
    yogi pisze: 2004-05-07 19:11
    ja ma wazne konto w heyah do 19,02,05 + 1 miesiac na odbieranie polaczen!Rygor nie taki straszny,bo zasilenia sie sumuja!Wiec jest ok.
    0
  • Users Avatars Mini
    yogi pisze: 2004-05-07 19:24
    No i mam do sprzedania sim+ z nr 603-45-14-14 Juz za duzo nerwow mnie kosztowal,wlacznie z wylaczeniem z sieci,bo pisalem sms-y i wyszlo -6zl ,a pokazywalo,ze mam 9,48 i wiem,ze trzeba wylaczac tel po sms-ie od +,to tak mnie potraktowali.Młotki!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    badyl pisze: 2004-05-07 20:35
    Zawsze byłem dosyć negatywnie nastawiny do innych sieci poza Plusem (uzasiadnione), jednak przy takich konkurencyjnych cenach Heyah wymiata. Jest pewne że ten 1 mln jest wartość teoretyczna, ale duży procent z tych zestawów weszła w życie. Co do zawieszania się sieci to MAM PROBLEMY !!! Kalisz - już kilka razy nie można było się dodzownić z heyah (nieraz nawet kilka h) jak i z Ery - ludzie nie wiedzą co się wtedy dzieją i niekiedy obwiniają telefony. Dodam także, że praktycznie nigdzie nie są dostępne startery, a jeżeli są to sprzedawane po zawyżonych cenach - 35 zł zdzierstwo. Pozdro dla heyowiczów - jedyna przeszkoda teraz to zaiweszająca się sieć ERA/HEYAH
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-07 20:42
    *** mattulko - to prawdziwa hsitoria , opisująca oczywiście , tylko malutki fragment jego życia. Tak , był Boską inkarnacją ,jak Mahomet , Budda , Mojżesz i inni. Od młodości przejawiał boskie moce i roztaczał wokół siebie aurę współczucia i miłości , która w pewnym etapie jego życia rozbłysła oślepiającym blaskiem. To dlatego powiedzieli o nim: "Nigdy nie spotkaliśmy człowieka , który by tak mówił" i ludzie szaleli za nim , bo czuli tę Miłość. Zazdrośni o to i jego pozycję niektórzy ludzie postanowili się go pozbyć. Pozbyć za wszelką cenę , co im się niestety udało. Jego życie nie skończyło się na tych bibilijnych 33 latach , ale czy tak było czy nie , może być powodem do konfliktów , liczy się jego nauka. Nie chcę mówić skąd to wiem , ale jest tak jak było... Te 3 etapy życia ludzkiego , dotyczą każdego. Ten , który Cię tu przysłał i osadził w takich , a nie innych , okolicznościach , nie zapomni o nikim , a więc i o Tobie:-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-07 20:44
    Nie będę już rozwijał więcej tego tematu , bo to strony telekomunikacyjne. Chciałem tylko powiedzieć przez to , że nasze życie nie kończy się na ogólnie pojętej telekomunikacji. :-) Loka Samastha Sukhino Bhavantu :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-05-07 22:37
    *issa: wszystko w porzadku ale ja nadal twierdze ze z tym mahometem to przegiales. jego religia zaczela sie od wyzynania wszystkich ktorzy stali mu na drodze za pomoca manipulacji tlumem biedakow (lepper?). troche to inny poczatek kariery niz jezusa i buddy, nie? mahomet zarznal medyne cala a bylo to wielokulturowe miasto uniwersyteckie, gdzie wiele pradow filozoficznych dziaalo rownolegle. "mr milujacy pokoj" nie mogl tego scierpiec, podobnie jak wyzwolonych kobiet. no i zamiast kojarzyc arabie z otwartym spoleczenstwem mamy to co mamy - prawie wszystkie konflikty zbrojne na swiecie wydarzaja sie na styku islam - costam...
    0
  • Users Avatars Mini
    cichy23 pisze: 2004-05-07 23:01
    Nic dziwnego że tyle tego się rozeszło. Jak się coś w Polsce daje za darmo to wszyscy się rzucają, nawet jak nie potrzebują i nie będzą korzystć.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-08 00:03
    ***klops - Kiedyś Aśtavakra opisał wyzwolonego za życia czyli dziwanmuktę. Ich punkt widzenia jest , jakby Ci tu powiedzieć inny , jako że są oni wszechmocni i wszechwiedzący. Tak było z Jezusem , Mahometem i innymi mistrzami. Może kiedyś dane Ci będzie przeczytać rozmowę Kriszny z Ardżuną , na polach Kuru ,przed straszliwą bitwą w której starły się siły dobra i zła, a w której jak wiesz zginęło kilka milonów ludzi. Co gorsze była to bitwa bratobójcza, ale dobrze tam było powiedziane okoliczności w której pojawiają się awatarowie i boskie inkarnacje oraz wyjaśnione powody i sposoby ich działań. Uwierz mi , że były to postacie wielkiego formatu , bo słowa byle kogo i wieść o nich nie przetrwałaby , półtora tysiąca lat i więcej. Nie daj się zwieść pozorom zewnętrznym , Mahomet był Shanti Swarupa - ucieleśnieniem pokoju.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-05-08 00:49
    ***issa; nie wierze w "sily zla i dobra" i cala reszte dualizmu ;) a zabijanie istot nie jest dla mnie "zewnetrznym pozorem" (no, dopoki nie ratujesz w ten sposob zycia wielu ludziom). ale mysle ze mahomet nie ratowal zycia ludzi tylko mial psychoze maniakalno-depresyjna albo cos rownie ciekawego z psychaitrycznego punktu widzenia. serio tak mysle ;) pozdrawiam w sposob pelen tolerancji!!!
    0
  • Users Avatars Mini
    rafcyk pisze: 2004-05-08 00:49
    ***badyl: jestes z kalisza??
    0
  • Users Avatars Mini
    cEsAr pisze: 2004-05-08 01:21
    A ja kupiłem heję z ciekawości, no i co się okazało? "najlepszy zasięg w kraju-zasięg sieci era" goowno prawda.Wkurza mnie,ze takie haslo sie utarlo.A tu ginie siec,w przeciwienstwie do plusa i idei(chociaz z idea tez cienko).Co prawda u kumpla idea ma najlepszy sygnał, za to plus z era wysiada.Na to nie ma reguły.Znam wiele miejsc,gdzie w erze nie da sie pogadac,bo przerywa,za to plus i idea trzyma sie dobrze.No i zasieg to nie to samo co sila sygnalu.Co z tego ze na zewnatrz na wyswietlaczu jest full kresek,jak sie wejdzie do budynku to ginie...
    0
  • Users Avatars Mini
    gsmdelia pisze: 2004-05-08 01:42
    issa: Sa gorsze rzeczy niz Koran i belkotliwa papka New Age.....PS. gdybys jednak chciala zmienic tlo konsumpcji na islam wiedz ze oni uwazaja iz tych ktorzy porzuca religie proroka nalezy zabic. Roger Scurton i Bronislaw Wildenstein BW: A co pana zdaniem jest najwiekszym zagrozeniem dla cywilizacji Zachodu? RS: Muzyka pop. BW: To zart czy powazna odpowiedz? RS: Muzyka pop to symbol. To wyraz skretynienia zachodniego umyslu, przywiazania do trwalego halasu wypelniajacego przestrzen, do ciaglej gonitwy obrazow. Inna strona tego zjawiska sa telefony komorkowe.....itd
    0
  • Users Avatars Mini
    gsmdelia pisze: 2004-05-08 01:57
    .....a swoja droga wiem jak za niewielkie pieniadze ladowac bonus tt : nalezy zarejestrowac sie w miescie plusa, skonfigurowac bramke sms tak, aby za jednym kliknieciem wysylala 100 sms ,wyslac sms-y na wybrany nr, nastepnie skasowac niepotrzebne sms i tak po 30 dniach kuracji (30 dniach a nie 20 - nie wszystkie sms-y dochodza) pewnego ranka pojawia sie na naszym koncie 50 erajednostek50 min do Ery, heyah, tel. stac./200 sms-ow do ery, heyah,ew. sms do plusa via e-mail na nr 602969696. Jakim cudem sms-y z miasta+) laduja bonus tt? Poprostu sms przychodza z sieci Plus Gsm , ktora podobno jest b. bogata - moze warto uszczknac troche tego bogactwa....Pozdr. i obiecuje, ze juz nie bede zawracal wam glowy krytyka kultury , spoleczenstwa .....
    0
  • Users Avatars Mini
    cEsAr pisze: 2004-05-08 12:18
    Czy ktoś wie jak to jest z kasą na koncie po upływie ważności na połączenia wychodzące?Bo mam heyah niecały miesiąc i za kilka dni kończy się ważność i nie wiem czy ta kasa co została przepadnie czy zostanie tak jak w simplusie.
    0
  • Users Avatars Mini
    SZ3RYF pisze: 2004-05-08 12:38
    ciekawe czy ten milion sprzedanych kart da do zrozumienia idei i plusowi, ze ich pop i simplus nie sa az tak rewelacyjne jak to przedstawiaja...
    0
  • Users Avatars Mini
    Fazi pisze: 2004-05-08 13:19
    Zamierzam kupić Heyah, ale mam jeszcze umowę. Chciałbym wiedzieć jaka jest ważność nowej nie aktywowanej karty?
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-05-08 14:02
    Fazi ja na swoim starterze mialem do maja 2005 .
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-05-08 14:30
    prawde mowiac to chetnie bym zmienil era-biznes na heyah (t y l ko ze mam jeszcze umowe :((( )
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-05-08 14:30
    SE s700 mily wypasik
    0
  • Users Avatars Mini
    mattulko pisze: 2004-05-08 15:27
    ***issa: Widzę że Twoje religijne zainteresowania to na poważnie i w tym temacie jesteś mocny i oczytany solidnie. Też miałem okres takich fascynacji religiami- głównie hinduizmem. Przeczytałem Bhagavad Gitę i kilka jeszcze podobnych książeczek ale za dużo było w tym ceremoniału i przywiązywania się do nieznaczących gestów i rytuałów. Może nie w samej Gicie ale w komentarzu do niej :-). Teraz mi przeszło solidnie. Może to z powodu wieku (chyba zbliżonego do Twojego) a może z powodu Jiddu Krishnamurtiego którego Ci gorąco polecam. Ale i tak mam prośbę- podrzuś jakąś ciekawą lekturkę bo pomimo tego uwiądu zainteresowań odezwała się we mnie dawna religijna ciekawość. Sorry wszystkich za offtopikowość.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-08 15:47
    :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-08 20:29
    ***mattulko - już się wpisałem na stronie. :-) Pozdrawiam i Heyah oczywiście ! ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-05-09 13:57
    jak tak dalej pójdzie to startówki heyah będą reglamentowane w cenie 40 zeta
    0
  • Users Avatars Mini
    DeeM pisze: 2004-05-09 13:57
    już teraz trzeba dać 30 zeta chyba ze trafi sie jakaś miła nie świadoma starusszka w kiosku która sprzeda za dwie dyszki
    0
  • Users Avatars Mini
    Gr33nY pisze: 2004-05-09 17:40
    doprawdy nie wiem gdzie wy mieszkacie u mnie dostepne sa i startery po 20 pln i zdrapki po 20 i 50 pln i to w kilku punktach oddalonych o dobry strzal z procy od domu.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-09 19:59
    *** Gr33nY - GDZIE TY MIESZKASZ , A NIE MY ! ;-) Bądź tak miły , wyświadcz wielu osobom przysługę i przyznaj się ! ;-) Nie przyznałeś się , że mieszkasz w okolicach bunkrów i schronów , oraz magazynów o znaczeniu strategicznym znajdujących się "w kilku punktach oddalonych o dobry strzal z procy od domu" ! Mówiąc już poważnie , to ja mieszkam w Szklarskiej Porębie i u nas chodzą po 45 zł, z pod lady , po znajomości , z pocałowaniem w rączkę i z dozgonnym długiem wdzięczności. O ile są oczywiście , bo aktualnie ani widu , ani słychu :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Matts pisze: 2004-05-09 20:54
    brawo heyah!!! mimo ze mam idee to wyniki heyah mnie bardzo ciesza. warto zauwazyc ze od czasu wejscia "czerwonej lapy" pojawilo sie wiele nowych promocji, stawki sa obnizane etc.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-09 20:59
    Na Allegro ponad dwa razy więcej Heyah niż Tak-Taków , 5 razy więcej niż POP-ów i blisko 10 razy więcej niż Starterów Simplus. Oczywiście to o niczym nie świadczy , ale widzę , że można już kupić nawet i za 24-27 zł , a ostatnio nie było taniej niż 35 , zaś ja na początku kupowałem po 17 zł. To bardzo dobrze , mam nadzieję , że puszczenie na rynek prefiksu 880 , uspokoi jeszcze bardziej sytuację i da do myślenia spekulantom :-) A poza tym....
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-09 21:02
    ... cytuję ze strony heyah.pl - "Wkrótce będziesz mógł wylicytować złote numery z serii „888”! Wpadnij na aukcje Heyah Aukcje na Allegro. Informacji szukaj na naszej stronie.I jeszcze jedna niespodzianka! Ponieważ jest nas z każdym dniem coraz więcej – przygotowaliśmy dla Was nowy prefiks Heyah - 880! Już od soboty 5 tysięcy nowych numerów rozpoczynających się od – „880 14 X XXX” dostępnych będzie w Heyah e-sklepie!" O.K. krótko mówiąc
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-09 21:04
    A oto propagandowe , prężenie muskułów ;-) - "07.05.2004 Po 8 tygodniach od startu prawie milion osób wybrało Heyah! To znaczy, że co tydzień przybywa was ok. 125 tysięcy, wyobrażasz sobie?"
    0
  • Users Avatars Mini
    Gr33nY pisze: 2004-05-09 21:20
    Mieszkam w Warszawie a co do bunkrow to znalazlbym kilka w poblizu ;-) a co do starterow to wchodzisz do kiosku (po drodze od przystanku autobusowego do domu mam 3) "poprosze zestaw startowy heyah" bierzesz korzystasz wyrzucasz.
    0
  • Users Avatars Mini
    ravel3 pisze: 2004-05-09 21:54
    odpowiadma którejś tam osobie co do kasy w heyah. kasa zostaje na koncie. miałem ponad 5zł, doładowałem konto zdrapką 20zł po tym jak staciłem możliwośc wykonywania połączeń i było ponad 25zł na koncie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Szymon pisze: 2004-05-09 21:57
    Heyah wcale nie wymaga tak czestego doladowywania... a to dlatego, ze czas waznosci konta sie sumuje... Ponadto dzieki naliczaniu 1-sek. Hayah się używa do dzwonienia, a nie jedynie do odbierania telefonów!! Pozdrawiam - Szymon
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-09 22:59
    ***Gr33nY - może i mieszkasz w Warszawie , ale z takim nickiem musisz być co najmniej jakimś głęboko zakonspirowanym agentem wywiadu/kontrwywiadu;-) Dlaczego życie jest takie niesprawiedliwe i ci co chcą kupić Starter mają z reguły problemy , a zdrapki po 22zl, które powinny kosztować 20 ( u nas ze zdrapkami , no problem , po normalnej cenie) , a ci którym się oferta nie podoba , "biorą korzystają wyrzucają" , lub chociaż przechodzą koło takiego miejsca ze wstrętem opdwracając głowę. Dlaczego ??? ;-)))) ***Gr33nY- pozdrawiam :-) Jeśli to co mówi ***ravel3 , jest faktem , to oferta ta bije już "POP zjadacza" na głowę , bo w POP-ie przepada.
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-10 00:01
    ***Grzegorz_Z - witaj :-) Przypomnienie w telefonie zapisane , 6 czerwca rano wysyłam sms testowy. Jeśli chodzi o tę Nokię , nie mam podstaw , by nie wierzyć , ale ja sprawdzałem Heja np. w Nokii 3410 , wszystkie kody "gwiazdkowe" , od poczty , przez doładowanie , aż po sprawdzenie stanu konta działały dobrze. Zastanawia mnie tylko fakt , jak działają Ci inne pre-paid , bo , przecież zmiany taryfy , sprawdzanie stanu konta itd, także w innych sieciach opierają się często na zgłoszeniach sieciowych z gwiazdką.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-05-10 00:43
    *issa: ale trafiles z *Gr33nY ;))) on mieszka na bemowie (to widac po hoscie) a tam z pol WSI mieszka (wiec raczej kontrwywiad). mam tylko nadzieje wyzej wspomniany nie ma na serio z nimi nic wspolnego bo inaczej przyszla kryska na GOL ;))) jak oni sie do czegos dorwa to koniec. paskudna banda. moj kolega z pracy mieszka na wojskowym osiedlu i z sasiadami "gumowe uszy" ma ciagle problemy...
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-05-10 00:56
    *Grzegorz_Z: bo standard *.doc to w wiekszosci przypadkow szajs i pic na wode. jesli rzeczywiscie potrzebujesz go i ms worda to nalezysz do nielicznych wyjatkow (praca on-line na jednym dokumencie?). nielepiej promowac wsrod znajomych i wspolpracownikow *.rtf i uzywac czego chcesz/co masz albo darmowego openoffice'a? a pudelkowe openoffice to trzeba byc frajerem zeby kupic albo miec potzreber "zrobienia kosztow" w firmie... sciaga sie za darmo z netu i z licencja i tak wszystko ok. kumpel potrzebowal do firmy (agencja tlumaczen) edytora legalnego. polecilem mu i mimo grymaszenia na poczatku (kilka opcji jest gdzie indziej, m.in. najpotrzebniejsze w jego dzialalnosci liczenie znakow) jest zadowolony.
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-05-10 01:04
    ah, jeszcze jedno. nie wierze Ci z tymi posypanymi .doc'ami w OO *Grzegorzu. ja otwieralem moja prace mag. z przypisami i innymi przydatkami na OO 1.0.1 pod linuxem i bylo ok. co wiecej skopiowalem i za pomoca OO przerobilem ja na .rtf - dalej bylo ok i nic sie nie zgubilo... oprocz kilku niepotrzebnych KB. rowniez w pracy od kilku miesiecy zapisuje wszystko w rtf-ie. do pism urzedowych nie potrzeba .doc'a
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-05-10 11:36
    *Grzegorz_Z: do roku 1989 tez byly realia z ktorymi wielu sie godzilo ;))) ja uwazam ze do 99% zastosowan OO wystarczy i jakby akt notarialny byl pisany w rtf-ie (niezaleznie pod jakim edytorem) to wszystko by gralo. swoja droga obejrze sobie w domu ostatnie upowaznienie mnie przez siostre "do wszystkiego" i zobaczymy co tam za schody dla otwartytch formatow mogly by byc...
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-05-10 12:29
    Grzegorz_Z moj uczen ma 3510i i wszystkie kody dzialaja w Heyah. To raczej wina twojej sluchawki . Pozdro
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-10 16:16
    U nas pracownica mojej mamy , razem z mężem zdecydowała się na przejście do Heyah , z całą rodzinką (mama, tata, itd, itp.). Z reguły migrują z POP , jest u nas (w zasadzie był) bardzo POPularny , a ja szykuję się do przeniesienia babci , powinna mieć Starter Heja i doładowania darmowo do końca życia , jako najstarzy ŁapaUser na świecie ;-)
    0
  • Users Avatars Mini
    issa pisze: 2004-05-10 19:22
    ***Grzegorz_Z - pamiętam , to o czym mówiono. To mroczna strona Łapy ;-) Nie ma wątpliwości , że są tego typu problemy , pisali także o tym na telefon.gsm.pl Zobaczymy co wyjdzie dalej z tej Heja :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gr33nY pisze: 2004-05-10 19:30
    no pochwalilem sie a kolega klops mnie wygadal gdzie szukac i juz tylko 3 startery byly w 1 punkcie. na wszelki wypadek wzialem sobie calkiem sympatyczny numer nie taka porazka jak mialem do testowania :) (tak,tak padlem ofiara marketingowcow) ale na dluzsza mete nie jest mi potrzebny pre paid jest taka jedna taryfa ktora jest skonstruowana wprost dla mnie i zostane w abo
    0
  • Users Avatars Mini
    Gr33nY pisze: 2004-05-10 19:32
    ***klops: gdybym mieszkal na bemowie to bym sie obrazil a tak to moge tylko potwierdzic ze to wiocha pod ktora nieopatrznie podciaga sie moja tajna kwatere znajdujaca sie w centrum wszechswiata ;-) :P
    0
  • Users Avatars Mini
    AQQ pisze: 2004-05-10 19:38
    jedna jaskolka wiosny nie czyni
    0
  • Users Avatars Mini
    klops pisze: 2004-05-11 02:29
    *Gr33nY: ;))) nie zazdrosc poszukujacym heyah i szczesliwym, ktorzy krolestwo jego w kiosku znalezli albowiem nie znajac dnia a ni godziny spelniles posrednio dobry uczynek przyznajac na sw. GOLu gdzie to krolestwo lezy na polce miedzy gazetami ;))) dawniej na stronach acn byl formularz do sprawdzania mozliwych przylaczen (nie?) to bym cie namiezyl (jak nie bemowo to co? piaski, chomi, gorce, jelonki? bo na boernerowie to chyba nie ma...)
    0
  • Users Avatars Mini
    Gr33nY pisze: 2004-05-11 03:00
    klops*** juz wymieniles ale nie przyznam sie :
    0
  • Users Avatars Mini
    bodopl pisze: 2004-05-11 03:24
    mialem zamówienie na 200 hejah ow ale w zadnej znanej mi j=hut=rtowni od ponad miesiaca nawet sztuki nie mieli - hyba era plan wyrobiła - zostawiła konkurencje daleko w tyle i chyba ograniczyła podaż tego jakbynie patrzeć b. atrakcyjnego towaru. myslełem że POP szybciej się do nich dostosuje jeszcze miesiąc dwa i jak wiecej hejahów na rynku się pojawi to pozostałe prepaidy naprawdę zaczną mieć kłopoty bo taktowanie 1/1 to naprawde super rzecz - idea kaze mi za nie bulić w abo 10 zł
    0
  • Users Avatars Mini
    Matts pisze: 2004-05-12 19:51
    o czym tu gadac? Heyah i tak jest najlepsza
    0
  • Users Avatars Mini
    misiaq pisze: 2004-05-13 14:56
    a czy ktos pomyslal ze dzieki heyahowi wiele osob moze stracic prace? w salonach ery panuje taka bida ze juz sie zwolnienia zaczynaja, dodatkowo aps ery nie moga heyahem handlowac po prostu ptc ma klapki na oczach , chca widac ubic wszystkich przedstawicieli pozdrawiam misiaq
    0
  • Users Avatars Mini
    kgk pisze: 2004-05-14 10:18
    misiaq*** - więc nie pozostaje nic innego jak przemyśleć i odświeżyć ofertę TakTak'a
    0
  • Users Avatars Mini
    misiaq pisze: 2004-05-14 12:52
    kgk ale my jestesmy tylko biednymi agentami i tyle - my nawet nie mamy kontaktu z era tylko z naszym agentem
    0
  • Users Avatars Mini
    Konto usunięte pisze: 2004-05-14 17:55
    nie mają 1 mln!popatrzcie na allegro ile jest aukcj!Ponad 1500 aukcji z numerami.niektóre aukcje mają po 30,40,50,100 starterów a ,komisy,giełdy itd...I tu jest ściema której ne było w heyah..
    0
  • Users Avatars Mini
    Erazmus pisze: 2004-05-17 11:20
    Na pewno nie ma 1 mln wlaczonych czerwonych lap ale jest calkiem mozliwe ze na rynku jest juz 1 mln numerow.
    0
  • Users Avatars Mini
    PawelGSM pisze: 2004-05-18 05:05
    U mnie 90% znajomych zmienilo simplusy i popy na Heyah, nikt nie zrezygnowal z Tak-taka. Mam swoje 888 od 20 marca i wszystko dzala o.k. Juz w kazdym kiosku sa karty a startery tez sa w coraz wiekszej liczbie sklepow po 20zl. Dodatkowo w heji jest bezplatna usluga Tu i Teraz! np.na kanale 50 mam w Wawie dolkadne nazwy nadajnikow z jakich mam zasieg (ulice, place, ronda, osiedla, parki, budynki, niektore mosty i np. Tunel Wislostrady, Biurowiec, pl.Zawiszy, Towarowa, Mazowiecki Park Krajobrazowy, Centrum Handlowe, Politechnika Warszawska, Most Poniatowskiego, Salon Firmowy Era, PKP Ochota i wiele innych!) W Plusie 99,9% nazw to WARSZAWA wyjatki to np. C.H.Raduta, Auchan, PalacKultury a judeawyswietla nadal WARSZAWA CENTRUM mimo ze tej gm.niema od 2 lat! (podzielono na dzielnice) ideo zmien sie... HEYAH the best!
    0
  • Users Avatars Mini
    konsultant heyah pisze: 2004-06-04 14:34
    ja heyeh mam 3 dni przed konferencja prasową bo dostalem od firmy i nigdy nie mialem zadnych problemow. jest najlepsza
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: