W mediach trwa nowa kampania reklamowa marki Heyah. Celem kampanii jest poinformowanie szerokiego grona odbiorców, obecnych i potencjalnych użytkowników Heyah o nowej ofercie tej marki. Kampania podkreśla fakt, że nowa cena w Heyah jest najniższą stałą stawką w cennikach ofert telefonów na kartę. Prezentuje również niezmienne wartości marki: jasne przejrzyste zasady, brak ukrytych dopłat, dla wszystkich od razu.
Kampania obejmie wszystkie media: prasę, outdoor, radio, telewizję, internet. W ogólnopolskich stacjach telewizyjnych (TVP, Polsat, TVN, TV4, TVN7) oraz stacjach muzycznych) widzowie zobaczą 30 sekundowy film reklamowy. Na dużym ekranie spot obejrzą goście Cinema City i Multikina.
W mediach drukowanych kampania obejmie tytuły skierowane do młodego odbiorcy. Na liście znajdą się dzienniki, tygodniki oraz magazyny młodzieżowe, motoryzacyjne, hobbystyczne i lifestylowe.
Obok outdooru wykorzystane zostaną także formy ambientowe.
W tym samym czasie wystartuje również kampania radiowa w ogólnopolskich stacjach, takich jak: Radiostacja, ESKA, radio ZET i RMF FM. Ogólnopolskiej kampanii towarzyszyć będzie również aktywność w internecie, głównie na serwisach popularnych wśród młodzieży. Obejmie witryny poświęcone tematyce telefonii komórkowej, lifestylowej oraz na komunikatorach.
Kreacją kampanii zajęła się agencja G7, kreacją internetową agencja Engine, planowaniem i zakupem mediów Optimum Media OMD.