Heyah zmienia formułę swoich reklam

Newsy
Opinie: 13

Rozpoczyna się kampania Heyah promująca ofertę „Rok internetu za darmo”. 13 marca w telewizji będzie można obejrzeć najnowszy spot reklamowy. Kampania obejmie największe ogólnopolskie stacje telewizyjne i radiowe, popularne serwisy internetowe, a także outdoor. Adresatami działań promujących ofertę mobilnego internetu w Heyah są młodzi, aktywni użytkownicy smartfonów.

Kreację kampanii ATL i BTL przygotowała agencja G7, kreację kampanii internetowej agencja Engine, za zakup mediów odpowiada dom mediowy Starcom.

Opinie:

Opinie archiwalne (13):

Komentuj

Komentarze / 13

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    SEE pisze: 2014-03-12 21:36
    Jaka żenada...
    -12
  • Users Avatars Mini
    katastrofa pisze: 2014-03-13 06:52
    widać z T-Mobile najbardziej zryte reklamy na rynku;/
    2
  • Users Avatars Mini
    Rustow pisze: 2014-03-13 08:30
    Faktycznie żałosna. Ze korporacja chce komuś za coś takiego płacić to się dziwię. Chociaż lepiej się reklamy słucha w radio niż ogląda te maszkarony...
    -1
  • Users Avatars Mini
    Garos pisze: 2014-03-13 08:51
    Heyah zawsze miało inne reklamy od pozostałych telekomów :) brakowało mi jeszcze w tłumie na końcu jakiegoś kota- symbol dzisiejszego internetu :) A na poważnie całkiem niezła promocja dla normalnych userów 50MB dziennie to nie jest dużo, ale na FB + portale spokojnie starczy.
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Szewczak pisze: 2014-03-13 09:52
    To jest reklama skierowana do ściśle określonej grupy docelowej. Młodzi lubią takie pokręcone rzeczy. Idealnym przykładem jest NJU.
    0
  • Users Avatars Mini
    Gość pisze: 2014-03-13 09:54
    Dlaczego nie można przenieść numeru z T-Mobile do Heyah
    0
  • Users Avatars Mini
    Grzegorz Szewczak pisze: 2014-03-13 10:01
    @Gość. Możesz przejść do innej sieci a potem do Heyah :)
    0
  • Users Avatars Mini
    Contra pisze: 2014-03-13 10:27
    Dla mnie reklama całkiem spoko z jednego prostego powodu - dźwięki dzieciństwa :) Aż ma się ochotę wyciągnąć Pegasusa z piwnicy.
    0
  • Users Avatars Mini
    pabloki pisze: 2014-03-13 12:46
    No fakt ściśle określona grupa docelowa. Młodzi grają w "gierki" to do nich trafi, w reklamie zastosowane są powtórzenia co utrwala przekaz.Poprawnie skomponowana.
    1
  • Users Avatars Mini
    IksDe pisze: 2014-03-13 14:34
    Reklamy od Heyah zawsze były "pokręcone" ta może jest pokręcona jeszcze bardziej, ale na pewno trafi i zainteresuje docelową grupę.
    0
  • Users Avatars Mini
    rustow pisze: 2014-03-14 07:03
    Reklama nju jest przy tym brzydactwie szczytem finezji: zabawna grafika, wpadający w ucho motyw muzyczny i czytelne tekstowe przekazy.Reklama Hayah wygląda jakby była zrobiona 5 minut przed emisja i wymyślona bez kryty polotu...
    0
  • Users Avatars Mini
    Flis pisze: 2014-03-14 08:46
    Reklama bez wyraźnego przekazu i beznadziejna graficznie. Chyba nowy stażysta dostał bojowe zadanie i taki tego "efekt"...
    0
  • Users Avatars Mini
    mariusz.szewczak pisze: 2014-03-14 12:35
    Jest taka opinia, że jak nie podoba ci się reklama to nie jest ona skierowana do ciebie. Ta kampania na pewno nie jest skierowana do mnie ;-)
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: