31 sierpnia br. na Stadionie Narodowym w Warszawie odbyła się polska premiera smartfonu Huawei Honor 7. Honor ma ambicję być "liderem na rynku smartfonów w kanale internetowym". Realizacja tego celu może być trudna, bo kanał internetowy jest ważny także dla konkurencyjnych graczy z mocniejszymi markami.
Rafał Napłoszek, odpowiedzialny na markę Honor w regionie, podkreślił podczas prezentacji, że wydatki na marketing nadal pozostaną ograniczone. Honor ma własny budżet, ale team marketingowy i sprzedażowy został już połączony wewnątrz Huawei.
Honor 7 to bezpośredni następca modelu Honor 6. Są to stosunkowo drogie urządzenia, więc przestawiciele polskiego oddziału nie spodziewają się masowej sprzedaży tego modelu na polskim rynku. Duże nadzieje wiążą dopiero z wprowadzeniem Honora 7 do oferty operatorskiej. Może to się zdarzyć już we wrześniu. Do tej pory największych hitem sprzedażowym Honora pod względem ilościowym w Polsce jest model Honor 4X, który jest dostępny w ofercie Polkomtela.
Dla polskich klientów Honor 7 będzie dostępny od 1 września w punktach Sferis, Media Markt, RTV Euro AGD i X kom. Jego cena to 1699 zł.
Specyfikacja techniczna Honor 7
Wymiary: 143.2x71.9x8.5mm
Waga: 157 g.
Wyświetlacz: 5.2” o rozdzielczości Full HD 1920x1080
Procesor: Ośmiordzeniowy Kirin 935 2.2GHz
RAM: 3 GB
Pamięć wewnętrzna: 16 GB
Akumulator: 3100mAh
System operacyjny: Android 5.0 z EMUI 3.1
Kamera główna: 20 megapikseli
Kamera przednia: 8 megapikseli, lampa błyskowa LED
Transmisja danych: 802.11a/b/g/n/ac,2.4GHz/5GHz, USB 2.0, BT 4.1
Pozostałe: Czytnik linii papilarnych, podczerwień
Szybkie ładowanie, Reverse Charging
Prezentacja:
Zdjęcia: