Honor chce walczyć o segment premium bazarowym marketingiem - wymyślił Sama Sunga

Newsy
Opinie: 0
Honor chce walczyć o segment premium bazarowym marketingiem - wymyślił Sama Sunga

HONOR, twierdzi, że zwrócił na siebie uwagę podczas tegorocznych targów IFA 2024, ogłaszając, że najnowszy model HONOR Magic V3 otrzymał pozytywne recenzje od "Sama Sunga".

HONOR wypuścił na ulice Berlina mobilny billboard ozdobiony świecącymi cytatami autorstwa „Sama Sunga”.

Marketingowcy Honora wymyślili Sama Sung, rekrutera z Glasgow w Wielkiej Brytanii, i Sam Sunga, absolwenta nauk biomedycznych w Londynie i przedstawili ich "szczere opinie" na temat HONOR Magic V3*.

Oto cytaty, które marketing Honora wygenerował dla tej akcji:

  • „Zdecydowanie numer jeden na mojej liście składanych telefonów” – Sam Sung, rekruter z Glasgow
  • „Ten telefon jest o wiele smuklejszy i lżejszy niż mój obecny” – Sam Sung, absolwent nauk biomedycznych z Londynu
  • „Nie mogę uwierzyć, jaki jest smukły” – Sam Sung, rekruter z Glasgow
  • „Nie spodziewałem się, że będzie tak lekki” – Sam Sung, absolwent nauk biomedycznych z Londynu
  • „Bez wątpienia najlepszy składany telefon” – Sam Sung, rekruter z Glasgow

Więcej o wczorajszej premierze można przeczytać tutaj.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: