29 grudnia marka Honor rozpoczęła kampanię brandingową z wykorzystaniem kanałów online oraz z udziałem ambasadorów marki.
Marka smartfonów Honor rozpoczęła działania wizerunkowe pod hasłem „Miej odwagę. Bądź sobą”. Kampania, skierowana do młodych osób, ma na celu podkreślenie indywidualizmu użytkowników smartfona Honor 7 oraz ich różnorodności. W ramach zaplanowanych działań w sieci pojawi się spot i banery reklamowe, kreatywny konkurs dla użytkowników, kampania obejmie również kanały mediów społecznościowych.
Kampania wizerunkowa będzie szła w parze z aktywizacją online użytkowników Honora. Z myślą o nich przygotowano specjalny konkurs na stworzenie własnej wersji plakatu smartfona Honor 7, który wystartuje 18 stycznia. Konkurs będzie polegał na znalezieniu w przestrzeni miejskiej jednego ze znaków składających się na nazwę smartfona (H, O, N, O, R, 7) i zrobieniu mu zdjęcia, które następnie przesyła się na stronę www.honor7.pl, gdzie zastępuje ono jedną z liter w logo marki. Autorzy sześciu wybranych, najlepszych zdjęć zostaną nagrodzeni telefonem Honor 7, a zwycięskie projekty zostaną wykorzystane w kanałach komunikacji online marki.
Kampanię będą wspierać także ambasadorzy Honora 7, wyraziste postacie i liderzy opinii w takich obszarach lifestylowych jak moda czy muzyka. Konkurs organizowany przy współpracy z nimi rozpocznie się 18 stycznia na stronie dedykowanej kampanii.
Honor 7 to flagowy telefon marki Honor. Czytnik linii papilarnych, 5,2-calowy wyświetlacz Full HD, aparat główny 20 Mpx, wyposażony w czujnik Sony IMX 230 oraz technologię regulacji ostrości PDAF (0,1 s), a także akumulator 3100 mAh to jedne z największych atutów urządzenia sygnowanego marką Honor. Honor 7, w wersji srebrnej lub szarej, dostępny jest u operatorów sieci komórkowej m.in. w Plusie , a także w sklepach sieci handlowych, takich jak: Sferis, Komputronik, Euro RTV AGD, Media Markt, Saturn czy MediaExpert w cenie ok. 1599 zł.
HUAWEI from PapayaFilms on Vimeo.