UPC poinformowało o usunięciu awarii platformy Horizon.
Rzecznik sieci, Michał Fura, napisał: Po ostatnich testach możemy potwierdzić, że przywróciliśmy pełną funkcjonalności dekodera Horizon. Nasi specjaliści intensywnie pracowali, by wyeliminować nieoczekiwane zakłócenia, które pojawiły się podczas prac związanych z rozwojem platformy Horizon. Najczęściej podczas oglądania pojawiały się informacje o trybie awaryjnym, informacja o wyświetlanym programie, a w niektórych przypadkach mogły wystąpić ograniczenia z dostępem. Za powstałe niedogodności jeszcze raz serdecznie przepraszamy!
W niektórych przypadkach, aby upewnić się czy usługa działa prawidłowo, prosimy o wyłączenie i włączenie dekodera z prądu. Zdając sobie sprawę z niedogodności, w ramach przeprosin udostępnimy wszystkim klientom Horizona filmowy Pakiet Cinemax bez opłat na trzy miesiące. Pakiet Cinemax zostanie aktywowany w ciągu 24 godzin i znajdą go Państwo na kanałach 242 i 243. W przypadku klientów, którzy już ten pakiet posiadają, opłata nie zostanie pobrana.