UPC Horizon już działa, w prezencie Cinemax na trzy miesiące

Newsy
Opinie: 7
UPC Horizon już działa

UPC poinformowało o usunięciu awarii platformy Horizon.

Rzecznik sieci, Michał Fura, napisał: Po ostatnich testach możemy potwierdzić, że przywróciliśmy pełną funkcjonalności dekodera Horizon. Nasi specjaliści intensywnie pracowali, by wyeliminować nieoczekiwane zakłócenia, które pojawiły się podczas prac związanych z rozwojem platformy Horizon. Najczęściej podczas oglądania pojawiały się informacje o trybie awaryjnym, informacja o wyświetlanym programie, a w niektórych przypadkach mogły wystąpić ograniczenia z dostępem. Za powstałe niedogodności jeszcze raz serdecznie przepraszamy!

W niektórych przypadkach, aby upewnić się czy usługa działa prawidłowo, prosimy o wyłączenie i włączenie dekodera z prądu. Zdając sobie sprawę z niedogodności, w ramach przeprosin udostępnimy wszystkim klientom Horizona filmowy Pakiet Cinemax bez opłat na trzy miesiące. Pakiet Cinemax zostanie aktywowany w ciągu 24 godzin i znajdą go Państwo na kanałach 242 i 243. W przypadku klientów, którzy już ten pakiet posiadają, opłata nie zostanie pobrana.

Opinie:

Opinie archiwalne (7):

Komentuj

Komentarze / 7

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    Chalski pisze: 2015-07-02 16:34
    No to się misie postarały. Na potrącenie kasy z faktur chyba nikt nie liczył, ale i na darmowy dostęp do płatnego pakietu chyba też nie.
    1
  • Users Avatars Mini
    Arek pisze: 2015-07-02 17:04
    Miło :-) To do następnej awarii :-) Teraz na poważnie. Nie korzystam z Horizon'a (antysystemowcem w temacie TV jestem :-)), korzysta najbliższa rodzina (nie jest zadowolona - awarie), korzystam z ich internetu. 250/20 Mb/s już mnie nie zadowala, zwłaszcza ta druga wartość. Trwają testy Fiber Power 500 i skończyć się nie mogą. Chociaż, patrząc na problemy z Horizon TV, może to i lepiej. Z przecieków wiadomo tylko tyle, że może to być 500/20 Mb/s. Jeżeli prędkość wysyłania pozostawie na niezmienionym poziomie, ... aż boję się pomyśleć :-) Ciekawie zapowiada się Orange FTTH. Światłowód już "mi" pomarańczowi doprowadzili. Póki co, oferują 300/30 Mb/s - standard, nie obraźcie się :-) Za to ich (pomarańczowych) zapowiedzi są o wiele ciekawsze - 1 Gb/s. Liczę na łącze symetryczne, chociaż 1024/100 Mb/s też mnie zadowoli :-) Życzę wszystkim wspaniałych wakacji :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Mika pisze: 2015-07-02 17:34
    Cały czas idzie nabyć cinemax za 1 zł do końca umowy,serio to śmiech na sali z taką ich łaską
    0
  • Users Avatars Mini
    MMM pisze: 2015-07-02 17:35
    Jak na UPC to wprost cud! Zwykle postępują zgodnie z chorym prawem i nie dają nic, albo z łaską skromny rabat. Dlaczego tylko działa to w jedną stronę?! Klient wywiązuje się z umowy, płaci na czas, ale oni mogą mieć awarię i nie ponosić z tego tytułu konsekwencji.
    0
  • Users Avatars Mini
    Adamisko pisze: 2015-07-03 11:01
    Z dekoderem mediabox juz 7 miesiąc jest problem. Po przyjściu w standby kasuje listę ulubionych kanałów. I po włączeniu dekodera oglądanie zaczyna się od tworzenia nowej listy. Planowany termin naprawy wrzesień 2015. Szlag człowieka trafia. Żadnego przepraszam, kontaktu, telefonu w sprawie nikt nie wykona. Radź sobie sam. Płacz i płać
    0
  • Users Avatars Mini
    Żenada pisze: 2015-07-03 16:52
    Niestety nie jest prawda ze pakiet zostanie włączony w ciągu 24 h. U mnie nie działa. Po telefonie konsultant po "konsultacji" powiedział ze pakiet zostanie włączony do poniedziałku. !!! Nie chodzi mi o sam pakiet ale o to jak manipuluje się klientami jak oszukuje i kłamie.
    0
  • Users Avatars Mini
    Megusta pisze: 2015-07-06 12:16
    Horizon to całkiem fajna idea w ładnym opakowaniu ale w przeraźliwie kiepskim wykonaniu od blisko pół roku mam ten dekoder i z każdym miesiącem jestem coraz bardziej zdegustowany. Przede wszystkim dekoder jest bardzo bardzo powolny (w zapowiedzi poprawek nie wierzę po prostu to zwykłe obiecanki), w porównaniu ze starymi dekoderami bardzo bardzo nieintuicyjny interface szczególnie w zakresie nagrywarki. Kilka razy próbowałem użyć reklamowanych nowych funkcji jak aplikacje np. Youtube oraz drugą strone pilota... i słowo PRÓBOWAĆ było kluczowe praktycznie nie da się używać tych funkcji (koszmarny interface). Dodana opcja MyPryme jest słaba nie ma tam praktycznie nic ciekawego same starocie. Rewolucyjna funkcja Horizon na komputerze i telefonie to też bubel. Większość funkcji działa tylko w obrębie sieci UPC wychodząc na dwór większości kanałów nie obejrzymy... jadąc za granicę nie obejrzymy już kompletnie NIC! mając Windows Phone też jesteśmy z góry olani, no i UPC ma w nosie o jakie kanały proszą użytkownicy więc... Muszę jeszcze kilkanaście miesięcy wytrzymać by ostatecznie uciec z UPC... i tylko internet w UPC mogę pochwalić działa tak jak trzeba.
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: