UPC przygotowało specjalny komunikat dotyczący awarii platformy telewizji cyfrowej Horizon trwającej w tej sieci od 2 dni. Rzecznik UPC, Michał Fura, napisał: "Użytkownicy dekoderów Horizon mogą obserwować trudności z działaniem urządzenia i dostępem do niektórych funkcji interaktywnych. Najczęściej podczas oglądania telewizji pojawiać się może informacja o trybie awaryjnym lub informacja o wyświetlanym programie, w niektórych przypadkach mogą również występować ograniczenia z dostępem do usługi telewizyjnej, nagrywania lub VOD. Od początku informujemy o tym klientów za pośrednictwem infolinii, IVR oraz obsługi zapytań w mediach społecznościowych. Przykro nam z powodu zaistniałych niedogodności, a nasi specjaliści intensywnie pracują nad przywróceniem pełnej funkcjonalności dekodera, abyśmy mogli jak najszybciej powiadomić o tym naszych klientów. Usługi dostępu do internetu i telefonii działają poprawnie"