Jest duża awaria telewizji cyfrowej UPC Horizon

Newsy
Opinie: 15
UPC Horizon

UPC przygotowało specjalny komunikat dotyczący awarii platformy telewizji cyfrowej Horizon trwającej w tej sieci od 2 dni. Rzecznik UPC, Michał Fura, napisał: "Użytkownicy dekoderów Horizon mogą obserwować trudności z działaniem urządzenia i dostępem do niektórych funkcji interaktywnych. Najczęściej podczas oglądania telewizji pojawiać się może informacja o trybie awaryjnym lub informacja o wyświetlanym programie, w niektórych przypadkach mogą również występować ograniczenia z dostępem do usługi telewizyjnej, nagrywania lub VOD. Od początku informujemy o tym klientów za pośrednictwem infolinii, IVR oraz obsługi zapytań w mediach społecznościowych. Przykro nam z powodu zaistniałych niedogodności, a nasi specjaliści intensywnie pracują nad przywróceniem pełnej funkcjonalności dekodera, abyśmy mogli jak najszybciej powiadomić o tym naszych klientów. Usługi dostępu do internetu i telefonii działają poprawnie"

Opinie:

Opinie archiwalne (15):

Komentuj

Komentarze / 15

Dodaj komentarz
  • Users Avatars Mini
    sniper pisze: 2015-07-01 16:41
    Żałuję że przedłużyłem umowę z tą badziewną firmą. Obsługa = dno, horizon to dno totalne gdzie po naciśnięciu dowolnego przycisku reakcja dekodera następuje po 4 sekundach. Ale UPC dalej twierdzi że horizon to najlepszy dekoder :D Śmiech na sali.
    3
  • Users Avatars Mini
    beata pisze: 2015-07-01 18:23
    Miesiac za darmo za awarie!
    2
  • Users Avatars Mini
    KarolSk pisze: 2015-07-01 18:31
    Może warto byłoby poprawić na "trwa awaria" albo "nastąpiła awaria"? Byłoby bardziej po polsku :-)
    0
  • Users Avatars Mini
    Mika pisze: 2015-07-01 18:36
    Nie wiem po co to brałeś ,przecież było wiadomo co to jest za szmelc , niestety ,jeszcze parę naście miesięcy i rozwiążesz umowę :)
    0
  • Users Avatars Mini
    KK73 pisze: 2015-07-01 19:07
    Uciekłem parę lat temu gdy Aster City została przejęta przez UPC i miałem rację. Wieczne problemy,wprost beznadziejny serwis i brak jakakolwiek pomocy. Brak faktur, nalicznie opłat z sufitu a potem jakieś korekty. Dramat. To cała prawda o UPC.
    0
  • Users Avatars Mini
    gosia pisze: 2015-07-01 19:53
    Nie przedłużę z nimi umowy!
    2
  • Users Avatars Mini
    Jakub pisze: 2015-07-01 20:37
    Tak najlepiej - abonament Orange gdzie mam wszystko nielimitowane, nielimitowany internet 2g/3g/4g i hotspot z iPhone, telewizja z neta - Smart tv i do przodu ;) jeden abonament wszystko jest - jedyne dopłaty to HBO GO i tyle
    2
  • Users Avatars Mini
    MMM pisze: 2015-07-01 21:07
    Spokojnie, oni tam mają stałą awarię internetu. Nie posądzam ich o celowe oszukiwanie klientów, ale skoro w umowie jest 120Mbit/sek, w rzeczywistości 40-60Mbit, to tylko może być awaria i to niemożliwa do usunięcia, bo pewnie wymaga procesu inwestycyjnego w optymalizację łączą... Szkoda gadać. Miałem o tej firmie jak najlepsze zdanie, ale to jak traktują klientów jest poniżej wszelkiej krytyki. Klient ma płacić, a ewentualne roszczenia tylko gdyby internet czy TV nie działała, bo jak działa marnie, ale działa, to już nie jest ich problem...
    1
  • Users Avatars Mini
    adam pisze: 2015-07-01 21:40
    11 lat jestem klientem upc i przez dekoder horizon stracą abonenta , brak słów
    3
  • Users Avatars Mini
    adrian pisze: 2015-07-01 22:13
    My tez myslelismy ze bedzie to jakis szok ten dekoder oprocz nagrywania to nic nas oklamano ale coz posrednicy tak robia po drugie 3 dni bez tv a za miesiac trza bedzie zaplacic caly badziew !!!!
    2
  • Users Avatars Mini
    OlO pisze: 2015-07-01 22:16
    UPC mam od wielu lat, i nigdy nie miałem problemów, od tygodnia mam horizon no i nie fart - awaria :( co do usług, net najlepszy z jakim się spotkałem, obecnie w opcji 250mb, nigdy poniżej 200mb nie schodzi a co ważniejsze ping zawsze w granicach 15ms, dodam że mieszkam w małej mieścinie zabitej dechami. ( http://www.speedtest.pl/test/111145630 ) Dostęp do kanałów tv przez dekoder zawsze w upc był z opóźnieniem ok 1-2 sec, na pcimci miałem to samo więc to nie jest kwestia tylko horizona. MMM - przełącz się na kabelek zamiast wifi będziesz miał pełną prędkość ;)
    1
  • Users Avatars Mini
    kill649 pisze: 2015-07-02 00:33
    A w Vectrze jest wieczna awaria kanałów w HD głównie wszystkich Polskich. Po H oglądanie filmów przeplątanych reklamami. A o dziwo żaden zagraniczny kanał nie klatkuje. Jak rozwiązać problem? Rozwiązać umowę.
    2
  • Users Avatars Mini
    cHoj-rizon pisze: 2015-07-02 07:12
    https://downdetector.pl/status/upc
    -1
  • Users Avatars Mini
    miron pisze: 2015-08-30 22:45
    to nic, ja mam netie i w ogole mnie to juz nie dotyczy. polecam zwlaszcza e-raty- super opcja jak ktos chce troche przyoszczedzic a wiadomo - kto nie chce :D jest super netia to byl jednak dobry wybor...
    -1
  • Users Avatars Mini
    Maria pisze: 2017-07-10 22:26
    Miesiąc temu zainstalowali mi Horizon,umowa na 2 lata i już zaczynam żałować! Przy analogu się takie rzeczy nie zdarzały! A tu co drugi dzień awaria.. Na połączenie z UPC czekasz 20 min żeby pani która ma wszystko gdzieś powiedziała że dziś już sobie ( po 8 godz czekania) tel nie pooglądam, dopiero jutro po 10 a znając ich z 10 zrobi się 15 albo 20sta. Wkurza mnie to bardzo. A najlepszy jest komunikat ze ich informatycy próbowali poprawić jakość usług ale cos im nie wyszło.. Masakra
    0

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: