Firma Sony Ericsson Polska podpisała umowę marketingową z Joanną Horodyńską. Zgodnie z umową znana polska modelka, stylistka i prezenterka, prowadzić będzie w ramach polskiej kampanii najnowszych telefonów z serii Cyber-Shot blog internetowy. Przy tworzeniu blogu Joanna będzie używać modelu K850i.
W ramach kampanii, która trwać będzie do końca maja 2008 roku, Joanna Horodyńska będzie publikować zdjęcia wykonane telefonem Sony Ericsson o tematyce, która jest jej najbliższa, czyli związanej ze światem mody, gwiazd i muzyki.
„Marka Sony Ericsson coraz silniej postrzegana jest jako innowacyjna. Byliśmy pionierami wprowadzając na rynek telefony z aparatami fotograficznymi. Dziś posiadanie aparatu fotograficznego w komórce to dla fanów robienia zdjęć warunek konieczny. Nasz telefon K850i z linii Cyber-shot™ oferuje znacznie więcej możliwości i daje gwarancję doskonałej jakości wykonanych zdjęć. Dodatkowo dzięki swojej funkcjonalności pozwala na tworzenie blogu w czasie rzeczywistym, umożliwiając dzielenie się wrażeniami z bliskimi! Z zadowoleniem więc podjęliśmy współpracę z Joanną Horodyńska, której wizerunek ikony stylu, jej sukcesy w świecie mody oraz urok osobisty bardzo pasują do naszej marki”, powiedział Marcin Mikucki, Marketing Manager w Sony Ericsson Polska.
Blog: joannahorodynska.blox.pl/html/1310721,1507330,14,15.html?2,2008.
Za realizację kampanii odpowiedzialne są: Media Edge, IQ Marketing oraz Image HOUSE.