HTC partnerem pop-up store podczas HUdesign

Newsy
Opinie: 0

27 maja w domu handlowym Mysia 3 czołowi węgierscy projektanci mody pokażą swoje kolekcje na sezon jesień-zima 2014/15. W ramach projektu HUdesign w dniach 28-31 maja działać będzie pop-up store, którego głównym partnerem zostało HTC.

Do Warszawy po raz pierwszy przyjadą przedstawiciele najbardziej znanych węgierskich projektantów tworzących pod markami Nanushka, Use Unused i Aeron. Oprócz pokazów kolekcji jesienno-zimowych, goście modowego weekendu w specjalnie stworzonym na tę okazję pop-up storze będą mogli kupić bieżące kolekcje projektantów. Sklep otwarty będzie od środy do soboty (28-31/05) w godzinach 10-20.

– Dla firmy, która do projektowania i wzornictwa podchodzi w wyjątkowy sposób, wspieranie inicjatyw o tej tematyce jest naturalne. Cieszę się, że na Mysiej 3 powstanie oryginalny concept sklepu, przestrzeń od A do Z stworzona z myślą o modzie i designie – mów Julita Hubicka, Marketing Manager w HTC Polska.

– Węgierska moda i wzornictwo nad Wisłą to zupełnie nowa historia. Od kilku sezonów obserwuję kierunki w których rozwija się tamten rynek i uważam, że już dziś sporo możemy się od Węgrów nauczyć. Szczególnie w kontekście marek, których ubrania cieszą się coraz większą popularnością i coraz lepiej się sprzedają. Marek, które po prostu nastawione są na sukces biznesowy. Cieszę się, że w ramach HUdesign wychodzimy poza obszar pokazów. Pop-up store będzie jednym z kluczowych elementów promocji mody – podkreśla Karolina Tomaszewicz, pomysłodawczyni i współorganizatorka HUdesign.

Opinie:

Rekomendowane:

Akcje partnerskie: